SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is wel een goed idee voor koninginnedag, een kraampje met haakstuff.... voor mensen die het wel leuk vinden maar niet kunnen. ik ruik een handeltje (haha)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef trui het volgende:
hartstikke leuk zeg! wat ga je weer hard! je kunt zo weer een hele fancyfair vullen.
als ik mijn dekentjes klaar heb ga ik er eens over nadenken, ik zal er niet genoeg af hebben denk ik voor 30 april maar dat zie ik nog wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:10 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik denk wel dat het aardig loopt hoor, voor de kerst deed dat het wel namelijk. (ok niet genoeg want we zijn nog lang niet van ons voorraad beestjes af)
Ik ga waarschijnlijk met mijn schoonmoeder een kraampje hurenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:05 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee voor koninginnedag, een kraampje met haakstuff.... voor mensen die het wel leuk vinden maar niet kunnen. ik ruik een handeltje (haha)
voorlopig ben ik alleen nog vierkantjes aan het maken, heel veel vierkantjes
ps is er ook iemand die borduurervaring heeft??? ik zoek borduurpatroontjes van olifantjes om op een dekenrandje te borduren (konijntjes mag ook)
zie hier: Borduren #2quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:05 schreef Lush-lady het volgende:
ps is er ook iemand die borduurervaring heeft??? ik zoek borduurpatroontjes van olifantjes om op een dekenrandje te borduren (konijntjes mag ook)
thanx.... ik heb al een berichtje geplaatst. Je bent goed op de hoogte van de topics die er zijn, complimenten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef trui het volgende:
[..]
zie hier: Borduren #2
lijnloos bijvoorbeeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |