abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 23:16:53 #26
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_91494092
Dank je Herfstblad, alvast succes met jouw exemplaar.

Whoop jij vroeg nog welke wol ik heb gebruikt omdat 'ie zo groot is. Nou ik dacht dus dat ik rood van Saskia (Wibra) heb gebruikt. Maar nu ik de vleugels met Saskia heb gemaakt denk ik toch dat ik rode wol van de Zeeman had ofzo. Vrij dikke wol in ieder geval. Geel is van Phildar Aviso maar dan wel dubbele draad. Zwart, wit en oranje zijn restjes. Ik heb alles op haaknaald 5 gehaakt, maar mijn maten kloppen niet helemaal, ik denk dat het "in het echt" een 4 is!
klerkje
pi_91495903
_O_ wow Spiegelei... hij is prachtig! *O*
pi_91500179
Wow, wat een mooie dingen zijn er weer voorbij gekomen! Die draak van Spiegelei O+ En de deken van Trui O+ En ook een angrybird. Geen idee wat dat voor figuur is, maar boos kijkt 'ie wel ;) En natuurlijk nog veel meer moois, maar niets van onthouden.

Ik heb niet zo veel gehaakt, nog steeds de rust niet voor, kan niet lang stilzitten/liggen door restless legs. Wel jammer, want de deken lonkt, ik heb weer allerlei leuke nieuwe projectjes in mijn hoofd en straks heb ik vast geen tijd meer. Maar goed, dan blijf ik me maar verlekkeren aan al jullie mooie haaksels :)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 07:06:10 #29
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91501506
woww de draak!!!! :D _O_ O+ hij is echt meeeega groot en gaaf! :D
draadje is goede oplossing ;) hij is anders een beetje natgeregend, maar nog steeds tof! :D

Angrybird is van een spelletje, Angrybirds, Fiepje! google maar, is zeer verslavend :P
hm t regent heeel hard dus neem maar de tram
pi_91501564
Wat gaan jullie snel ineens :o das echt niet bij te houden.
Spiegelei je draak O+ echt geweldig!
Trui zag een mooie deken van jou voorbij komen!
Ik wacht weer op bestelling want zwart was weer op voor de tas, nu gelijk 5 bollen besteld en hopelijk kan hij van het weekend vervilt worden.

Zag ook vragen hoe het hier is, Ehm prut,midden in de afkick van oxycontin (9e dag nu ) dus das heftig,maar komt wel goed, gewoon ff doorzetten. En dankzij FHF krijg ik zaterdag een mooie kamer!!! O+ Echt zo super lief van iedereen die mee werkt! O+
En dan heb ik een expedit kast die ik kan vullen met mijn wolletjes O+

Ohja bij de bestelling gelijk drops muskat besteld voor dekentje dat ik voor op de stoel in mijn kamer ga maken. De hobbydoos is heel blij met mij, word een stuk sneller geholpen ipv 3 dagen is het er nu in 2 dagen. Dus ik ga voor de deur liggen vandaag ;)
pi_91501785
wow! SpiegelEi, je draak is echt geweldig! O+

Ik denk dat de mijne wat kleiner uitvalt, ik haak hem met naald 3,5 (het patroon gebruikt zelfs een 2,5 maar dat is echt te strak als je acryl gebruikt).
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:11:15 #32
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91502879
Spiegelei, wat een prestatie, die draak! _O_ ik vind 't ook knap dat je phildar aviso met dubbele draad op naald 5 gehaakt hebt, 'officieel' is 't toch enkel al geschikt voor naald 5? (voor de deken heb ik er zelfs met naald 7 mee gehaakt, enkel).

de angrybird vind ik ook leuk gelukt! ken 't hele spel niet, maar allez. ;)
in de haak.
pi_91502929
Wow das pas een draak!
Haha die naaldvraag van trui, ik vond het al knap dat je zeeman met een 5 deed, ik kom niet verder als een 3,5
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:18:24 #34
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91503028
met een te grote naald haken is makkelijker dan met een te kleine, lijkt me?
in de haak.
pi_91503095
Juh maar omdat ik met een 3,5 zeeman al vrij groot vind, nou ja, das eigenlijk niet waar :P Misschien zit er ook wel verschil in tussen hoe strak je het touwtje houdt zeg maar, met een los touwtje kun je een grotere naald gebruiken dan een strak touwtje.

Mag ik heel even offtopic *O* *O* *O* *O* *O* doen?
Ik heb mn her gehaald en ben zo blij want dacht m echt niet gehaald te hebben dus ik ben zo blij.
Ik was echt gaan janken als ik het niet hadden gehaald, en dan doen ze je ook nog laten schrikken door in het eerste kolommetje de punten van de opdracht te doen, 5 punten, dus ik dacht al neeeeee. Maar erachter stond een 6 *O*
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:27:54 #36
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91503208
gefeliciteerd!
in de haak.
pi_91503489

Fotootje, van links naar rechts, pip zonder poten en mutsloos, ollie zonder pet(en stiekem ook nog geen dingen op zn schild), overweight ballerina konijn, de nieuw ontdekte diersoort, de blauwe zebra (een wipje) en meneer rat.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:43:30 #38
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91503539
hartstikke leuk zeg! wat ga je weer hard! je kunt zo weer een hele fancyfair vullen. ;)
in de haak.
pi_91503959
Ik ging juist onwijs langzaam, alleen afgelopen anderhalve week ofzo ging het sneller.

Heb nu sinds 19 december dat van de foto en nog 2 olifanten en een kikker gemaakt. Maar de ballerina en kikker en de zebra zijn van deze week, volgens mij heb ik zaterdag ballerina in elkaar gezet. Dus opeens gaat het heel hard, want had eerst maar 3 beestjes in 3 weken.

Ach volgende week wordt het vanzelf weer minder (herkansing :P)
pi_91504073
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef trui het volgende:
hartstikke leuk zeg! wat ga je weer hard! je kunt zo weer een hele fancyfair vullen. ;)
dat is wel een goed idee voor koninginnedag, een kraampje met haakstuff.... voor mensen die het wel leuk vinden maar niet kunnen. ik ruik een handeltje (haha)

voorlopig ben ik alleen nog vierkantjes aan het maken, heel veel vierkantjes

ps is er ook iemand die borduurervaring heeft??? ik zoek borduurpatroontjes van olifantjes om op een dekenrandje te borduren (konijntjes mag ook)

[ Bericht 9% gewijzigd door Lush-lady op 18-01-2011 10:12:46 ]
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_91504194
Ik denk wel dat het aardig loopt hoor, voor de kerst deed dat het wel namelijk. (ok niet genoeg want we zijn nog lang niet van ons voorraad beestjes af :P )
pi_91504272
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:10 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik denk wel dat het aardig loopt hoor, voor de kerst deed dat het wel namelijk. (ok niet genoeg want we zijn nog lang niet van ons voorraad beestjes af :P )
als ik mijn dekentjes klaar heb ga ik er eens over nadenken, ik zal er niet genoeg af hebben denk ik voor 30 april maar dat zie ik nog wel.

doeiii
pi_91504298
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:05 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

dat is wel een goed idee voor koninginnedag, een kraampje met haakstuff.... voor mensen die het wel leuk vinden maar niet kunnen. ik ruik een handeltje (haha)

voorlopig ben ik alleen nog vierkantjes aan het maken, heel veel vierkantjes

ps is er ook iemand die borduurervaring heeft??? ik zoek borduurpatroontjes van olifantjes om op een dekenrandje te borduren (konijntjes mag ook)
Ik ga waarschijnlijk met mijn schoonmoeder een kraampje huren :) Als we iig genoeg dingen bij elkaar kunnen maken ;)
pi_91504329
Wat leuk!
Voor ons wordt het dit jaar denk ik niets, moet waarschijnlijk werken.

Ach ze lopen niet weg(als het goed is :P)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:19:06 #45
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91504412
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:05 schreef Lush-lady het volgende:
zie hier: Borduren #2 :P

lijnloos bijvoorbeeld! :)
in de haak.
pi_91504512
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef trui het volgende:

[..]

zie hier: Borduren #2 :P

lijnloos bijvoorbeeld! :)
thanx.... ik heb al een berichtje geplaatst. Je bent goed op de hoogte van de topics die er zijn, complimenten. ^O^
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:35:05 #47
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91504890
ach ja, het creativiteitsforum is nog aardig te overzien. :)
in de haak.
pi_91507867
Oh, wat een lieve beestjes, Whoop! Vooral de ballerina O+ En gefeliciteerd met je her! Ik ga maar weer eens een kleurtje toevoegen aan mijn deken, ooit komt 'ie af :Y
pi_91508922
Wat een leukerds, Whoopdidoo! :D Ik vind je ballerinakonijn tof juist!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:42:45 #50
78666 muts88
goedgemutst
pi_91514984
@Whoopdidoo leuk allemaal! die blauwe zebra O+

Mijn Koosje in progress:

Heb het idee dat sommige onderdelen een beetje scheef en niet in de juiste verhouding zitten, maar dat kan nog veranderen :)

Heb trouwens wol van de zeeman gebruikt, maar vind deze toch niet zo mooi als van de Wibra. Is naar mijn idee iets dikker waardoor er wat 'gaten' zijn gevallen en je de vulling op sommige plekken erdoor ziet..

[ Bericht 8% gewijzigd door muts88 op 18-01-2011 14:50:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')