Oh noes... nu is het al te laatquote:Op maandag 17 januari 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben elkaar braaf toegevoegd hoor.
Hey, flirten is wat anders dan daadwerkelijk wat doen he?quote:
Tis goed met jequote:Op maandag 17 januari 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Graag gedaan![]()
Iets met gedeelde smart
quote:
Thanks for the warning, dan doe ik het thuis welquote:Op maandag 17 januari 2011 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoek het niet op, ik zou het niet vragen..
Geef het nou maar toequote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Verliefd? Wanneer was ik verliefd en op wie?
Je bent in de war met Flipsmeisje, dat was ik qua naam..quote:
Het is de schuld van Samzz hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis goed met je![]()
Je moet 't maar een keer goedmaken nu
Als ze stage loopt is het vast legaalquote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, flirten is wat anders dan daadwerkelijk wat doen he?. Ze is "een beetje" te jong
.
Legaal wel, en het is een verdomd clever meisje moet ik zeggenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ze stage loopt is het vast legaalDat ze geen inhoud heeft daar voel je toch niks van
Ja maar jij doet 't nu!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is de schuld van Samzz hoor.
Die was gisteren op ONZ radio aan het kreunenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent in de war met Flipsmeisje, dat was ik qua naam..
ik dacht dat jij stiekem verliefd bent op die ene van dse.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was gisteren op ONZ radio aan het kreunen
Wat is dse? Ik snap het niet meerquote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik dacht dat jij stiekem verliefd bent op die ene van dse.
Woot?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was gisteren op ONZ radio aan het kreunen
datingsiteervaringen.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is dse? Ik snap het niet meer
You go tiger!!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Legaal wel, en het is een verdomd clever meisje moet ik zeggen.
Ik zeg toch dat ik het niet doequote:
Oh tsjonge wat ben jij moeilijk zegquote:Op maandag 17 januari 2011 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet doe.
Ach ja, sommigen noemen het (hehe, eindelijk) volwassenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh tsjonge wat ben jij moeilijk zeg
jaja, dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooooh!! Ik snap emWhahaha, zo makkelijk word ik niet verliefd hoor
Op mij natuurlijk!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
The requested site has been explicitly denied.quote:
quote:
Wat een suf bedrijf werk jij zeg!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
The requested site has been explicitly denied.
The firewall has been equiped with a filter to block certain non-business sites.
Je mist er niks aanquote:Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
The requested site has been explicitly denied.
The firewall has been equiped with a filter to block certain non-business sites.
Gast, even serieusquote:
Ze had vorige week min of meer toegezegd dat ze zou gaan kreunen op onz radio, dus de hele week iedereen daarover kletsen en zij in de stress. Letterlijk moed indrinken, lang leve wodka.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Das eerder lachwekkend dan opwindend, was er veel drank in t spel?
Kind tochquote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze had vorige week min of meer toegezegd dat ze zou gaan kreunen op onz radio, dus de hele week iedereen daarover kletsen en zij in de stress. Letterlijk moed indrinken, lang leve wodka.
Ik mag hopen dat ze dat niet echt isquote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze had vorige week min of meer toegezegd dat ze zou gaan kreunen op onz radio, dus de hele week iedereen daarover kletsen en zij in de stress. Letterlijk moed indrinken, lang leve wodka.
sneu genoeg om lekker serieus op mij in te gaan in elk geval.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gast, even serieusIk weet niet wat jij in je hoofd hebt zitten, maar ik heb een half jaar geleden ofzo met 1 gast uit dse 1 date gehad. Leuke gast hoor, maar hoe sneu denk je dat ik ben?
Ik vind de uitlokking an sich eigenlijk sneuer dan de reactie erop.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef dawg het volgende:
[..]
sneu genoeg om lekker serieus op mij in te gaan in elk geval.
Je maakt er wel gelijk werk van.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef backgammon het volgende:
wow, komen er serieus dates uit dse voort? misschien toch eens proberen..
Maar ik ben eigenlijk te cool voor zo iets
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Je maakt er wel gelijk werk van.
[..]
Gedoemd te mislukken zeg ik jequote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Je maakt er wel gelijk werk van.
[..]
Hoezo, het is Fok! Altijd wel een meid die erin trapt.quote:
Damn.. je hebt gelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo, het is Fok! Altijd wel een meid die erin trapt.
ik lok mensen wel vaker uit hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind de uitlokking an sich eigenlijk sneuer dan de reactie erop.
Dat moet sowieso wel natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
Niet? Ik hoef daar dus niet te gaan stalken bij haar school hiernaast?
Ja, maar in sommige actie is passiviteit misschien toch een betere optie.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef backgammon het volgende:
ja kijk, ik ben wel van het meteen actie ondernemen
*kuch* uitlokken is zo'n beetje je grootste hobbyquote:
Wellus en na overleg met vriendin besloten dat ik beter eerst MW kon benaderen erover. Zodat ik met hulp van hen naar de woningbouw kan gaan. Je staat toch sterker met een instantie en een wetsartikel he.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
Huppel, het is niet mijn schuld
Hoe is het gegaan vandaag?
Gaat een beetje lastig alleen, weet niet goed genoeg hoe ze eruit zietquote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moet sowieso wel natuurlijk
ja maar als ik niks laat weten word er niet ge-reageert, als mensen reageren dan zal ik me passief opstellen.. ehhquote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar in sommige actie is passiviteit misschien toch een betere optie.
Dat zei ik ook al vanochtend tegen een collegaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Blue monday is een selffulfilling prophecy
Oh dat is wel jammer dan jaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig alleen, weet niet goed genoeg hoe ze eruit ziet
Net zoiets als vrijdag de 13e.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Blue monday is een selffulfilling prophecy
Ik ben soms jarig op de vrijdag de 13dequote:
Ja maar ik mag datquote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* uitlokken is zo'n beetje je grootste hobby.
Oke. Ik ben benieuwd of je nog teruggebeld wordtquote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wellus en na overleg met vriendin besloten dat ik beter eerst MW kon benaderen erover. Zodat ik met hulp van hen naar de woningbouw kan gaan. Je staat toch sterker met een instantie en een wetsartikel he.
Dus vanochtend naar het telefonische spreekuur van de MW gebeld. Maar mevrouw zat niet op haar plaats en ik word teruggebeld![]()
Dus als ik morgen nog niks heb gehoord ga ik erlangs.
iedereen mag het, als je ook maar kan incasserenquote:
Ik ook. Ik moet ook eigenlijk boodschappen doen maar blijf wel naast de foon zitten tot uur of 6quote:Op maandag 17 januari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Ik ben benieuwd of je nog teruggebeld wordt
Oh, ze bellen op de vaste telefoon terug? Afwachten dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet ook eigenlijk boodschappen doen maar blijf wel naast de foon zitten tot uur of 6
Kan ik, maar ligt aan de persoon, het praktisch nut en de manier waaropquote:Op maandag 17 januari 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iedereen mag het, als je ook maar kan incasseren.
soms mag ik je wel hwquote:Op maandag 17 januari 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iedereen mag het, als je ook maar kan incasseren.
Dit is me te theoretischquote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan ik, maar ligt aan de persoon, het praktisch nut en de manier waarop
Een kennis van mij is geboren op Goede Vrijdag de 13e.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben soms jarig op de vrijdag de 13de
Ja. Maar daarnaast vind ik het ook niet echt prettig om dit soort gesprekken midden in de supermarkt te voeren. Sowieso bellen in de supermarkt is not donequote:Op maandag 17 januari 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ze bellen op de vaste telefoon terug? Afwachten dus.
Ik was toen nog klein volgens mij en vond die clip best engquote:
Cool je werkte voor google?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Krijg mailtje van opdrachtgever over opdracht van afgelopen vrijdag. 'Regels zoveel t/m zoveel zijn niet vertaald'. Dus ik brontekst naast mijn vertaling leggen: alles is gewoon vertaald. Ook miste ze nog een andere regel, die had ze even uitgetypt, maar die staat helemaal niet in de brontekst. Zit ze gewoon dingen erbij te verzinnen of wat
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Maar daarnaast vind ik het ook niet echt prettig om dit soort gesprekken midden in de supermarkt te voeren. Sowieso bellen in de supermarkt is not done
Je was toen 6 of 7, ahwwquote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was toen nog klein volgens mij en vond die clip best eng
ja, dat is idd een real-time dienst, er zitten duizenden mensen de hele tijd dingen te vertalenquote:
Arme domme oude vrouwenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef Techno het volgende:
Vrouwen vaker psychische klachten
Psychische klachten komen vooral voor bij vrouwen, ouderen en laagopgeleiden. Oudere vrouwen hebben het vaakst last van dergelijke problemen. Dat blijkt uit maandag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
okay laat maarquote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Oké, het ligt niet aan mij dat ik het niet snap.
Ja, nog klein, lief en onschuldigquote:
DJ Kluts.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef Kluts het volgende:
Kinderen voor Kinderen.
Daar had ik vroeger LP's van.En ook een van Meneer Kaktus.
Ik had een witte pick-up met roze hartjes erop.
Djeeez. Ik ben oud.
Logisch, wij vrouwen worden al eeuwen als tweederangsburgers behandeldquote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef Techno het volgende:
Vrouwen vaker psychische klachten
Psychische klachten komen vooral voor bij vrouwen, ouderen en laagopgeleiden. Oudere vrouwen hebben het vaakst last van dergelijke problemen. Dat blijkt uit maandag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Dat vrouwen ouder worden dan mannen hebben ze aan dezelfde mannen te dankenquote:
Ja, maar onderschat mijn zelfopgenomen top 40 bandjes niet!quote:
Zonder jullie zouden we niet eens geboren zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vrouwen ouder worden dan mannen hebben ze aan dezelfde mannen te danken.
Zonder ons zouden de meesten 18 niet halen.
Wat doen mannen nou bij een vrouw voor haar 18e levensjaar, behalve haar ontmaagden, wat haar levensduur zo aanmerkelijk bevordert?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vrouwen ouder worden dan mannen hebben ze aan dezelfde mannen te danken.
Zonder ons zouden de meesten 18 niet halen.
Daarom, dat strepen we tegen elkaar wegquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder jullie zouden we niet eens geboren zijn. Maar zo werkt dat andersom natuurlijk ook.
Jaaa?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder jullie zouden we niet eens geboren zijn. Maar zo werkt dat andersom natuurlijk ook.
Niet te dichtbij komen alleen als je me gaat lopen irriteren, want ik slaquote:
waarom heb je geen trados dan? ik bedoel.. its easzyquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het beu. Lief doen tot ik m'n geld van ze heb en dan kunnen ze opbokken.
Ze redden van hun totale onhandigheid, zo zijn wijquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat doen mannen nou bij een vrouw voor haar 18e levensjaar, behalve haar ontmaagden, wat haar levensduur zo aanmerkelijk bevordert?
Meld je dat wel even dan, als je slaat, dan kan ik doen alsof ik er iets van merktequote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet te dichtbij komen alleen als je me gaat lopen irriteren, want ik sla
Dan ben ik daar nooit van gered.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze redden van hun totale onhandigheid, zo zijn wij.
Voor één opdrachtgevertje? Dat is niet echt winstgevend. En dan moet ik er nog een cursus bij volgen. Zit er wel over na te denken, maar dan alleen als het me ook meer opdrachtgevers oplevert.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef backgammon het volgende:
[..]
waarom heb je geen trados dan? ik bedoel.. its easzy
Ik ben nog nooit gered door welke man dan ook, andersquote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp ben je een soort freelance vertaler? hoe doe je het nu dan? heb je een grote talenknobbel?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor één opdrachtgevertje? Dat is niet echt winstgevend. En dan moet ik er nog een cursus bij volgen. Zit er wel over na te denken, maar dan alleen als het me ook meer opdrachtgevers oplevert.
dan heb je nog nooit een echte man ontmoet, je weet wel, zo een met een houthakkers blouse en een rayban brilquote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gered door welke man dan ook, anders
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neeee, dat doe ik natuurlijk altijd onverwachts!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meld je dat wel even dan, als je slaat, dan kan ik doen alsof ik er iets van merkte.
Als jij nou ff als prinses in je torentje gaat zittenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gered door welke man dan ook, anders
In dat geval, heb ik inderdaad nog nooit een echte man ontmoet. Damn.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef backgammon het volgende:
[..]
dan heb je nog nooit een echte man ontmoet, je weet wel, zo een met een houthakkers blouse en een rayban bril
Zolder ook goed?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij nou ff als prinses in je torentje gaat zitten
Ooohh puuurrrrr...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef backgammon het volgende:
[..]
dan heb je nog nooit een echte man ontmoet, je weet wel, zo een met een houthakkers blouse en een rayban bril
een zonnebril op in de kroeg?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooohh puuurrrrr...Er schiet me nu een bepaalde man te binnen die ik vaak in de kroeg zie.. lang, breed, donker en hij heeft altijd een geruit overhemd aan en een zonnebril zou hem niet weerstaan denk ik... *zwijmel*
Het klinkt als een slecht bouquetromannetje.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooohh puuurrrrr...Er schiet me nu een bepaalde man te binnen die ik vaak in de kroeg zie.. lang, breed, donker en hij heeft altijd een geruit overhemd aan en een zonnebril zou hem niet weerstaan denk ik... *zwijmel*
Hij is zoooooooo woest aantrekkelijk... maar ik durf hem niet aan te sprekenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het klinkt als een slecht bouquetromannetje.
je mag best hoi tegen mij zeggen, ik bijt niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij is zoooooooo woest aantrekkelijk... maar ik durf hem niet aan te spreken
Dan is hij ook niet hip.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
Nee daarom heb ik hem dus ook nooit met zonnebril op gezien he.. doh
Ik gok zo maar dat jij niet de man bent over wie ik het hebquote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef backgammon het volgende:
[..]
je mag best hoi tegen mij zeggen, ik bijt niet.
Ciao Bella
Dat is ZON vet nummer!quote:
Dat is een van mijn favo-dancenummers ever!quote:
M'n moeder en m'n zusjequote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Nou vooruit. Loopt er wel iets van een draak rond daar?
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben jij de "Italiaan" van picardmike?
Sowieso...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef backgammon het volgende:
[..]
neeeee juist niet.
en Tiga is zo-ie-zo goed
Terwijl het nummer eigenlijk hartstikke gejat is.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef backgammon het volgende:
[..]
neeeee juist niet.
en Tiga is zo-ie-zo goed
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
Dat is een van mijn favo-dancenummers ever!
oooo schrijf je dat zo.. wist ik nietquote:
Hij maakt van wel meer nummers een ander goed nummer, denk aan Nellyquote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl het nummer eigenlijk hartstikke gejat is.
Klopt, het origineel is van Corey Heart.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
Terwijl het nummer eigenlijk hartstikke gejat is.
Ja, wat van zichzelf al een aardig catchy nummer ook is. Hij heeft het verbeterd.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt, het origineel is van Corey Heart.
Op zondag zijn de winkels gesloten, pardon?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Nee![]()
Op zondag zijn de winkels gesloten he
Die bakker igg welquote:Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Op zondag zijn de winkels gesloten, pardon?
Why?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
Het lijkt erop dat ik binnenkort een cd toch echt moet gaan kopen als ik hem wil hebben.
Wat eng!Dat wil ik niet.
Een..CD..kopen? Kan dat nog?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
Het lijkt erop dat ik binnenkort een cd toch echt moet gaan kopen als ik hem wil hebben.
Wat eng!Dat wil ik niet.
Jama ik moest van samzz van een bepaalde bakker halen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
True. Alhoewel heeft de AH soms ook lekker gebak staan
Omdat ik 'm nergens kan downloaden schijnbaar.quote:
Welke cd?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik 'm nergens kan downloaden schijnbaar.
Ja, want niemand heeft lekkerdere slof dan Oonkquote:Op maandag 17 januari 2011 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jama ik moest van samzz van een bepaalde bakker halen.
Oh ja, stel je voor dat je moet betalen voor een cd met liedjesquote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
Wat eng!Dat wil ik niet.
Ohja Oonkquote:Op maandag 17 januari 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want niemand heeft lekkerdere slof dan Oonk
Ze zitten alleen in het Oosten van het landquote:
Ohquote:Op maandag 17 januari 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zitten alleen in het Oosten van het landIn Enschede en omstreken om precies te zijn.
De Chris Liebing remix van Tiga's versie is de beste IMHO.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
Ja, wat van zichzelf al een aardig catchy nummer ook is. Hij heeft het verbeterd.
dan waren mijn ex en ik nog bij elkaarquote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Werd de tijd maar teruuuuuuuuuuuuuug geeeeeeeeeeee draaaaaaaaaaaaaaaaid
Ozmo6:2 van Blaxtar.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke cd?
Ik kan wel ff kijken voor je
Die ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef Techno het volgende:
[..]
De Chris Liebing remix van Tiga's versie is de beste IMHO.
Jij wil hem vast wel ff komen brengenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zitten alleen in het Oosten van het landIn Enschede en omstreken om precies te zijn.
Zal als ik straks thuis ben ff kijken voor je.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ozmo6:2 van Blaxtar.
Ik kan hem nergens vinden, behalve op sites waar ik me moet registreren, wat ik dus niet wil.
Weet je hoe nieuwsgroepen werken? Hij is gepost in alt.binaries.boneless.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
Ozmo6:2 van Blaxtar.
Ik kan hem nergens vinden, behalve op sites waar ik me moet registreren, wat ik dus niet wil.
Je hebt geen auto? Of geld voor de trein?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Nou kan ik nooit een aardbeienslof van Oonk proeven
Misschien... Schuift dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Jij wil hem vast wel ff komen brengen
Dan kan ik hem wel binnenhalenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je hoe nieuwsgroepen werken? Hij is gepost in alt.binaries.boneless.
Niet echt, ik ben wat downloaden betreft nog een beetje een newb, ik deed dat altijd via shareaza, tot dat heel kut werd.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je hoe nieuwsgroepen werken? Hij is gepost in alt.binaries.boneless.
Jawel, maar ik ga niet alleen voor zoon slofquote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt geen auto? Of geld voor de trein?.
[..]
Misschien... Schuift dat?
Nee, dat moet je ook met iets anders combinerenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga niet alleen voor zoon slof
Dat zou voldoende moeten zijnquote:
En hoe komt ie dan bij mij? Als je dat wil doen, graag, want ik had deze cd eerst zelfs, maar ik heb m nu niet meer.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan kan ik hem wel binnenhalen![]()
Als je wil kluts?
Nieuwsgroepen
Weet Beetman het ook niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
Niet echt, ik ben wat downloaden betreft nog een beetje een newb, ik deed dat altijd via shareaza, tot dat heel kut werd.
Kan hem via mail sturen, dan upload ik hem in een zip via een website.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
En hoe komt ie dan bij mij? Als je dat wil doen, graag, want ik had deze cd eerst zelfs, maar ik heb m nu niet meer.
Zoals?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat moet je ook met iets anders combineren.
[..]
Dat zou voldoende moeten zijn
Vast wel! Ik kwam er gewoon nu zo op. Ik heb het hem nog niet eens gevraagd!quote:
Thanks!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan hem via mail sturen, dan upload ik hem in een zip via een website.
Als je ff PM stuurt dan.
En zou het nogmaals uit gaan?>quote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef backgammon het volgende:
[..]
dan waren mijn ex en ik nog bij elkaar
Babeman kan alles.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vast wel! Ik kwam er gewoon nu zo op. Ik heb het hem nog niet eens gevraagd!![]()
Al iets op het oog?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, bonus binnen.
vanavond even naar de Mediamarkt.
Zoveel behelst het ook niet echt.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef Spirit82 het volgende:
Sunglasses at night![]()
Ik versta alleen geen kut van de tekst bedenk ik me nu
* geeft superheldencape aanquote:
Niet heel veel bijzonders, iig een in-ear-headset en misschien ook nog een redelijke koptelefoon voor thuis.quote:
Neeeee!! Bewaren voor zaterdagquote:Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, bonus binnen.
vanavond even naar de Mediamarkt.
Met jou?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een uitstapje of zo? Weet ik veel..
Er blijft genoeg over hoorquote:
nee dan niet denk ik, ben nu wel wijzer gewordenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zou het nogmaals uit gaan?>
Haske gezellig
Uhuquote:Op maandag 17 januari 2011 13:36 schreef backgammon het volgende:
[..]
nee dan niet denk ik, ben nu wel wijzer geworden
Ik ben ook leukquote:Op maandag 17 januari 2011 13:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met jou?
Leuk dat je het aanbiedt
I wear mys sunglasses at nightquote:Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef Spirit82 het volgende:
Sunglasses at night![]()
Ik versta alleen geen kut van de tekst bedenk ik me nu
Klopt ook! *kookcursus volgen gaat*quote:Op maandag 17 januari 2011 13:36 schreef STING het volgende:
[..]
Liefde van de man gaat door de maag he
Wijzer schmijzer, je bent nog hetero. Wat nou wijzer!quote:
voorspelbaar, maar daar heb ik niets op tegenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeh... rijke man om mee te winkelen... *denk*
How you doing?![]()
Je kan zelf niet objectief bevestigen dat je leuk bent.quote:
haha, tja wie weetquote:Op maandag 17 januari 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wijzer schmijzer, je bent nog hetero. Wat nou wijzer!
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan zelf niet objectief bevestigen dat je leuk bent.
The best friend had een keer in ene lingeriezaak een vent die haar zomaar (ja ZOMAAR) een BH kado deed. Ze mocht er 1 uitzoeken en die werd op de rekening gezet en dan zou ie later wel betalen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeh... rijke man om mee te winkelen... *denk*
How you doing?![]()
of hele grote BH of duur merkquote:Op maandag 17 januari 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The best friend had een keer in ene lingeriezaak een vent die haar zomaar (ja ZOMAAR) een BH kado deed. Ze mocht er 1 uitzoeken en die werd op de rekening gezet en dan zou ie later wel betalen.300,- eur BH
Purrrrquote:Op maandag 17 januari 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
voorspelbaar, maar daar heb ik niets op tegen.
Wat oneerlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Grootte bepaald de prijs niet hoor
Hij doet t. Zo lang als t duurtquote:Op maandag 17 januari 2011 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Maar belangrijker, ben je wel weer in de stemming?
Nou ja, neequote:Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Betaal jij wel altijd meer voor groter?
Een goed passende kwalitatief betere BH is heel duur. Als je rare maten hebtquote:
Cross-dressing?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een goed passende kwalitatief betere BH is heel duur. Als je rare maten hebt
Bij jurkjes is het toch ook hoe minder stof hoe duurder dat ding?quote:
Bij lingerie geldt sowieso dat hoe minder stof er gebruikt is, hoe duurder de lingeriequote:Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, nee. Maar er zit nogal wat verschil in stof tussen een AA en een G ofzo lijkt me
.
Dat is geheel aan jouquote:
quote:
Dat kan ook niet, want mening.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan zelf niet objectief bevestigen dat je leuk bent.
Dus je nodigt me wel uit?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geheel aan jou
[..]
[..]
Dat kan ook niet, want mening.
Oh echt wel! Er zijn genoeg merken waarvan de grotere maten duurder zijn dan de kleine maten.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Grootte bepaald de prijs niet hoor
Ja, logisch, het is voor vrouwenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij lingerie geldt sowieso dat hoe minder stof er gebruikt is, hoe duurder de lingerieLingerie is onlogisch!!
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, logisch, het is voor vrouwen.
gepriegel is meer werk. dus duurder.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij lingerie geldt sowieso dat hoe minder stof er gebruikt is, hoe duurder de lingerieLingerie is onlogisch!!
haha, loop eens de hunkemoller binnen voor de grap, maat maakt niks uit.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, nee. Maar er zit nogal wat verschil in stof tussen een AA en een G ofzo lijkt me
.
Ik wil je uiteraard vergezellen in je zoektocht naar de perfecte aarbeienslofquote:
Ja ? Hij ging nog sneller uit dan die van 15 euro ?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef backgammon het volgende:
Ik heb me toen ooit eens laten in lichten in zo'n winkel toen ik wat leuks voor mijn ex vriending ging open. 2 delig setje van 250euro.. was het wel waard :b
Ik niet!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je uiteraard vergezellen in je zoektocht naar de perfecte aarbeienslof.
Ik hou met niet met de details, ik kijk wel of het staat en of ik de sluiting snapquote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef backgammon het volgende:
[..]
haha, loop eens de hunkemoller binnen voor de grap, maat maakt niks uit.
het ligt echt aan van alles, sluiting, kant, pushup etc
zit ook nogal wat verschil in de vullingen enz..
Ik heb me toen ooit eens laten in lichten in zo'n winkel toen ik wat leuks voor mijn ex vriending ging open. 2 delig setje van 250euro.. was het wel waard :b
Ik snap mannen nooit die zon ding met 1 hand uit krijgenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou met niet met de details, ik kijk wel of het staat en of ik de sluiting snap.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou met niet met de details, ik kijk wel of het staat en of ik de sluiting snap.
ik nam wel wat meer de tijd jaquote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja ? Hij ging nog sneller uit dan die van 15 euro ?
duim-wijsvinger is all you needquote:Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de BH, sommige kan ik ook met 1 hand, bij de andere roep ik er bijna nog iemand anders bijquote:Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap mannen nooit die zon ding met 1 hand uit krijgenDat lukt me zelf geeneens
Oh nu ben ik zo ontzettend van je onder de indrukquote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de BH, sommige kan ik ook met 1 hand, bij de andere roep ik er bijna nog iemand anders bij.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh nu ben ik zo ontzettend van je onder de indruk
leuk, bel je da je moeder op om even te helpen ofzo?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de BH, sommige kan ik ook met 1 hand, bij de andere roep ik er bijna nog iemand anders bij.
Bij een Marlies Dekkers bijvoorbeeld, waar je door alle bandjes de opening niet meer zietquote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Let me work my magic. Hij zegt net dat ie veel geld heeft en ik ga zaterdag met hem winkelen ja. Ik ben even wat werk aan het voorbereidenquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Let me work my magic. Hij zegt net dat ie veel geld heeft en ik ga zaterdag met hem winkelen ja. Ik ben even wat werk aan het voorbereiden
Daar heb je idd echt een youtube-tutorial voor nodigquote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij een Marlies Dekkers bijvoorbeeld, waar je door alle bandjes de opening niet meer ziet.
sommige vrouwen hebben die BH aan en dan zitten die bandjes niet strak ofzo... echt jammer en beetje sneu dat ze dat niet in de gaten hebben :/quote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij een Marlies Dekkers bijvoorbeeld, waar je door alle bandjes de opening niet meer ziet.
Die moet je ook gewoon aan laten natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan we nou over op tetten dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach BH's, het is weereens wat anders dan over tieten praten, en toch heeft het er nog mee te maken.
Door de bandjes de borst niet ziet.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iddquote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb je idd echt een youtube-tutorial voor nodig.
Wel leuk al die mannetjes die even komen verkondigen dat ze de BH expert zijn.
Nee, want die bh's zijn oerlelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die moet je ook gewoon aan laten natuurlijk
Alweer?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gaan we nou over op tetten dan?
Idd, sommigen zijn echt zo afwijkendquote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
IddIk ken meer mannen die er ongegeneerd mee lopen te worstelen dan mannen die ze met een hand los hebben. Maar dat is niet erg, bh's zijn soms ook gewoon ondingen.
Bij jou misschienquote:
dus da's niet erg?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
IddIk ken meer mannen die er ongegeneerd mee lopen te worstelen dan mannen die ze met een hand los hebben. Maar dat is niet erg, bh's zijn soms ook gewoon ondingen.
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het is nu een beetje alsof je heul veul zware shag rookt?
Alsof ik binnen 0.3 miliseconden een gulp openkrijg.quote:
zo moet het ook, de BH mag je gerust een beetje zien maar sommige springen er gewoon uit of trekken alle aandacht..quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij jou misschien![]()
Maar overdaad schaadt indeed.. Ik vind die van mij echter heel erg mooi en subtiel
Dus eigenlijk is het gewoon verdacht als een man je bh maar gewoon aan laat??quote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Hallo, <verzekeraar> met Sjaann, hoe kan ik u helpen ghehuche uche ghe.
Ik heb er nog nooit 1 opengemaaktquote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze bij mij oerlelijk zijn want de modellen staan me dusdanig tegen dat ik ze nooit geprobeerd heb.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij jou misschien![]()
Maar overdaad schaadt indeed.. Ik vind die van mij echter heel erg mooi en subtiel
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Hallo, <verzekeraar> met Sjaann, hoe kan ik u helpen ghehuche uche ghe.
Het was ook niet serieus bedoeld schat. Smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze bij mij oerlelijk zijn want de modellen staan me dusdanig tegen dat ik ze nooit geprobeerd heb..
Ik wist wel dat je van sommig ondergoed een paardenreet lijkt te krijgen, maar dit slaat alles!quote:
Dat vind ik geheel afhankelijk van de situatie. Eigenlijk vind ik dat niemand mijn bh mag zien als ik gewoon gekleed ben, dat staat ordinair, vind ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:57 schreef backgammon het volgende:
[..]
zo moet het ook, de BH mag je gerust een beetje zien maar sommige springen er gewoon uit of trekken alle aandacht..
Van die kapwijven met die dingen... omg ;/
Dat weet ikquote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus bedoeld schat. Smaken verschillen gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |