En jij als attente gastvrouw, zorgt straks voor hun Coca Cola Light break?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:37 schreef Tally het volgende:
Oe alle spullen in huis om te klussen. Demannen
hebben het dakkapel dr al op. Die zijn ze nu aan het af timmeren. En dan kunnen wij aan de slag
Tommy boy <3quote:Op maandag 17 januari 2011 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor Huppel en andere gefrustreerden![]()
Ik eis fotos!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
En jij als attente gastvrouw, zorgt straks voor hun Coca Cola Light break?
Ik heb toch liever Ang3l danquote:Op maandag 17 januari 2011 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor Huppel en andere gefrustreerden![]()
quote:
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt wel lekkere mannen in huis aan 't klussen?
Mine mine mine!!!!!!!quote:
Ze hebben al liters koffie gehad en koeken en weet ik veel watquote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
En jij als attente gastvrouw, zorgt straks voor hun Coca Cola Light break?
Ik eis ijs!quote:
Angel... maakt van ieder sterretje wel wat leuks!quote:
Remind me NOT to sign up for that..quote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel... maakt van ieder sterretje wel wat leuks!
4,9 overdrijversquote:Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Boer Zoekt Vrouw trekt 5 miljoen kijkers
Het is blue monday dus nu is het Boer zoekt Touwquote:Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Boer Zoekt Vrouw trekt 5 miljoen kijkers
Neehee, dat was/is Sterrenslagquote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel... maakt van ieder sterretje wel wat leuks!
Sommige boeren zochten daar gister al naar. Heb het voor het eerst gezien, wat een raar programma is het toch.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is blue monday dus nu is het Boer zoekt Touw
ik snap niet wat er nou zo leuk is aan dat progamma, mn ouders kijken het ook elke keer.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is blue monday dus nu is het Boer zoekt Touw
Ik vind die blonde wel cute, maar neit cute genoeg om zo'n kutprogramma te kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:46 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik snap niet wat er nou zo leuk is aan dat progamma, mn ouders kijken het ook elke keer.
Google is je vriendquote:
Die NAAM!!! *proest*quote:Op maandag 17 januari 2011 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Google is je vriend
Styling Yvon Margriet van Griethuysen - Procee
Nou inderdaadquote:
Mijn stylist? Dat doe ik helemaal zelluf!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zullen we die van jou er ook eens bij halen?
Maar dan weet ik nog niet welke winkelsquote:Op maandag 17 januari 2011 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Google is je vriend
Styling Yvon Margriet van Griethuysen - Procee
Ga maar met mij mee, ik moet nog wat dingen kopenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
oh nou heb ik zin om te gaan shoppenIk heb teveel energie...
Mail drquote:Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan weet ik nog niet welke winkels
Wederom google is je vriendquote:Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan weet ik nog niet welke winkels
Ik had het over je naamquote:Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn stylist? Dat doe ik helemaal zelluf!
Gezellig! Wanneer?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga maar met mij mee, ik moet nog wat dingen kopen.
Roep het maar, alleen niet woensdagquote:
Laat maar, ik heb toch de verkeerde voor mequote:
Is Amsterdam in de avond open? Anders kan ik pas zaterdag of zondag...quote:Op maandag 17 januari 2011 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Roep het maar, alleen niet woensdag.
Sufkutquote:Op maandag 17 januari 2011 12:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb toch de verkeerde voor me
Nee wacht, ik weet 'm toch!
Amsterdam wel, de winkels meestal niet echt, behalve op donderdagquote:Op maandag 17 januari 2011 12:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is Amsterdam in de avond open? Anders kan ik pas zaterdag of zondag...
Donderdag kan ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam wel, de winkels meestal niet echt, behalve op donderdag.
Ja maar.. Soms welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Is goedquote:Op maandag 17 januari 2011 12:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Donderdag kan ik nietZaterdag? Sms maar tegen die tijd als je nog steeds durft
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar.. Soms wel![]()
Stoere foto op FB trouwens(
How the beep kom jij in mijn facebook fotos?! *vanavond facebook checken gaat op toegang*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Vrienden van vriendenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
How the beep kom jij in mijn facebook fotos?! *vanavond facebook checken gaat op toegang*
Damn, dan heb je echt een zeikerige vriendinquote:Op maandag 17 januari 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
Veel erger is om met je vriendin naast je geflitst te worden.
Je weet toch dat hij daar staat. Ja
Waarom rij je dan toch te hard. Daarom
Is toch zonde van het geld.Jaaaaa
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja maar.. Soms wel![]()
Stoere foto op FB trouwens(
Creep alert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dat wel, maar je weet het niet, het gaat om shoppen, dat kan voor een vrouw niet genoeg tijd inbeslag nemenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet zeg... je kent me toch?
En jij maar denken dat Facebook veilig is ingesteld, ik doe nieteens de moeite meer om steeds die dingen aan te passen.. Iedere update reset dat zich weer..quote:Op maandag 17 januari 2011 12:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er even wat vrienden uit ga mikken ook
Ik heb toch niets te verbergenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij maar denken dat Facebook veilig is ingesteld, ik doe nieteens de moeite meer om steeds die dingen aan te passen.. Iedere update reset dat zich weer..
Nee ik ook niet, maar ik heb niet voor niks een lekker onduidelijke foto in mn foboquote:
Als ik dat wel zou hebben zou ik t niet op Facebook zetten iig..quote:
Oeh, nog snel ff foto's van Spirit checken.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
How the beep kom jij in mijn facebook fotos?! *vanavond facebook checken gaat op toegang*
Ach, ik ben al een keer herkend adhv de foto in mijn fobo, boeiendquote:Op maandag 17 januari 2011 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik heb niet voor niks een lekker onduidelijke foto in mn fobo
"Hey, jij komt ook op Fok!"quote:Op maandag 17 januari 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik ben al een keer herkend adhv de foto in mijn fobo, boeiend.
Was wel minder dat ze dat keihard door de bedrijfskantine bleerde.
Erger nog "hey, jij bent HeatWave, die mod op FOK!"quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erger nog "hey, jij bent HeatWave, die mod op FOK!".
Ouchquote:Op maandag 17 januari 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erger nog "hey, jij bent HeatWave, die mod op FOK!".
Het is ook niet heul boeiend, maar ik heb er niet echt behoefte aan dat heel fok met kan vinden op facebook...quote:Op maandag 17 januari 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik ben al een keer herkend adhv de foto in mijn fobo, boeiend.
Was wel minder dat ze dat keihard door de bedrijfskantine bleerde.
Ach, gelukkig begreep niemand wat ze precies bedoeldequote:
Ik weet dan toevallig je naam, maar weet je hoe makkelijk het voor sommige nerds is?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is ook niet heul boeiend, maar ik heb er niet echt behoefte aan dat heel fok met kan vinden op facebook...
Ik ben niet heel FOK!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is ook niet heul boeiend, maar ik heb er niet echt behoefte aan dat heel fok met kan vinden op facebook...
Nee, maar je gaat het me ongetwijfeld haarfijn uitleggen!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet dan toevallig je naam, maar weet je hoe makkelijk het voor sommige nerds is?
Nee maar je hebt dus ongetwijfeld wél half fok in je vriendenlijst staanquote:
Minimaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
Nee maar je hebt dus ongetwijfeld wél half fok in je vriendenlijst staan
Mijn stalk-agenda zit inderdaad al vol.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Brr... niet dat ik denk dat mensen mij spontaan willen gaan stalken overigens
Dan moet je toch echt een paar hardnekkige lessen geven in Privacy, autisten snappen dat nietquote:Op maandag 17 januari 2011 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat het me ongetwijfeld haarfijn uitleggen!
Maar even serieus, als ik hier wel eens van die stalkertopics lees... Brr... niet dat ik denk dat mensen mij spontaan willen gaan stalken overigens (hoewel ik natuurlijk uiteraard verschrikkelijk onweerstaanbaar ben, dat spreekt voor zicht), maar gewoon... niks mis met een klein beetje pirvacy.
Half?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb maar een handjevol fokkers op FB.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan mag jij mn facebookvriendje blijvenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb maar een handjevol fokkers op FB.
Wat nou depri-maandag?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan mag jij mn facebookvriendje blijven
He verdorie... is er 1 persoon door wie ik gestalked wíl worden...quote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn stalk-agenda zit inderdaad al vol.
Ik snap het ook niet.. Loop al heel de dag met een dwaas glimlachje rondquote:
Ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
ik heb Spirit al in het echt gechecked
Ik ook!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Jij als eerste volgens mijquote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
In het park?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het ook wel naar mijn zin vandaag eigenlijk. Leuk weekend gehad, aankomende week paar leuke plannen (nu helemaalquote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.. Loop al heel de dag met een dwaas glimlachje rond
ik ook. ben nog steeds van m'n stuk gebrachtquote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Pas op hoor!! Misschien blijkt uitzendkrachtje ook wel een stiekeme facebookstalkert te zijn!!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel naar mijn zin vandaag eigenlijk. Leuk weekend gehad, aankomende week paar leuke plannen (nu helemaal) en aandacht van het uitzendkrachtje, dus ach
.
En bedankt..quote:Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geef Samzz de schuld. Zodra ik iemand over blue monday zie posten/tweeten whatever denk ik ook meteen aan blue waffle
Blue waffle?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geef Samzz de schuld. Zodra ik iemand over blue monday zie posten/tweeten whatever denk ik ook meteen aan blue waffle
We hebben elkaar braaf toegevoegd hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Pas op hoor!! Misschien blijkt uitzendkrachtje ook wel een stiekeme facebookstalkert te zijn!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |