9quote:Op maandag 17 januari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke dag een verdieping verder, ik weet niet hoe hoog je nu zit
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die opmerking kan je ook leuk mee grappen
quote:
Herkenbaar... Al was ik om half acht al wakker, ik heb nog lekker even gelegen, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 17 januari 2011 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
Veel te lekker, kwam er maar moeilijk uit vanochtend
Jamaar!quote:
I love youquote:
Naar beneden is geen probleem, maar naar boven, pfff. En dan heb ik nog boodschappen bij me natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet t dubbeleWel goed idee om weer eens te proberen trouwens.
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar!
Dan moet ik weer opstaan.
En er heen lopen.
En m'n broek los doen (normaal geen probleem mee) en mijn schattige tushy op de koude bril plangen.
Of gaan staan, maar dan heb ik de smerige hetero-gewoonte om in de pot te tuffen
Ja, het chaise longue gedeelte zit vast aan de rest, dat lukt niet alleenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan zijn dat de bank te zwaar is voor B
Echt, what the hell is dat zeg?quote:
Wat het er hier ook niet makkelijk op maakt, is dat ik gerust een uurtje later beginnen, als ik dat wilquote:Op maandag 17 januari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar... Al was ik om half acht al wakker, ik heb nog lekker even gelegen, gewoon omdat het kan
Nu arbeidsrecht leren. En het is kut.
Al klaarquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:14 schreef cafpow het volgende:
* komt half slapend binnengoedenmorgen allen
Ik altijdquote:
De keuzes die je moet makenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:15 schreef STING het volgende:
[..]
Wat het er hier ook niet makkelijk op maakt, is dat ik gerust een uurtje later beginnen, als ik dat wilWat een zwaar leven heb ik toch
Ja ja, maar ondertussen mijn doos oud noemenquote:
Nieuw leven in "blazen" dusquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, maar ondertussen mijn doos oud noemen
hoogstens een beetje verstoftquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja tot 3 uurquote:Op maandag 17 januari 2011 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nog lang in bed liggen hyperen over snorkels, smurfen en troetelbeertjes?
Wilde nog wat vragen over de doos, maar laat dat maar even zittenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
geen ideequote:
Mocht er toch niks meequote:Op maandag 17 januari 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Zeg, doe eens lief tegen mijn doos jullie
Why am I not surprised?quote:
nee, helemaal niet. kon gewoon niet slapen had namelijk een beetje hongerquote:Op maandag 17 januari 2011 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, crap. Toch niet alleen daardoor?
Dat zei ik helemaal niet. Ik zei dat je leuke grappen over die opmerking kon makenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zittende mannenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar!
Dan moet ik weer opstaan.
En er heen lopen.
En m'n broek los doen (normaal geen probleem mee) en mijn schattige tushy op de koude bril plangen.
Of gaan staan, maar dan heb ik de smerige hetero-gewoonte om in de pot te tuffen
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wilde nog wat vragen over de doos, maar laat dat maar even zitten
Ah ja, dat is inderdaad irritant.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee, helemaal niet. kon gewoon niet slapen had namelijk een beetje honger
emo-convention?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren trouwens heerlijk de hele avond vleermeisjes gekeken in de Melkweg, de tering wat liep daar een zooi verspookt publiek rond, geweldig.
klote is dat hequote:
Foei!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Mag ik?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
Huppel je hoeft je frustratie niet op mij en mijn doos af te reageren
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Foei!Moet jij niet werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Foei!Jij ook foei! Met je Suit song!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oepsquote:
*kwispelt*quote:
het is een aanmaning van een bekeuring waarvan ik dacht dat ik 'm al betaald had. Wel de moeite van het uitzoeken dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Damnit! Ik durf mn postvakje niet meer te controleren
Ist veel?
Nou vooruit waag het er toch maar op.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het is een aanmaning van een bekeuring waarvan ik dacht dat ik 'm al betaald had. Wel de moeite van het uitzoeken dus.
Maar 't is geen feest om zo'n envelop op tafel te zien liggen bij het ontbijt
You ask too many questionsquote:Op maandag 17 januari 2011 11:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit waag het er toch maar op.
Waarom moet je oude doos eraf als er een kabelbreuk zit?
Of heb je nog een oude aansluiting zonder het verdelerskastje van Ziggo?
Of zit de breuk tussen het aansluitingspunt en het verdelerskastje?
Is het mogelijk om een foto te maken van de kabel en de doos?
Ja ik oefen op singstarquote:
Dat hebben m'n ouders al lang geleden opgegeven.. tis nu "Nu weet je waar je voor werkt.."quote:Op maandag 17 januari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel herkenbaar. Toen ik thuis woonde kreeg ik er ook altijd een preek bij, dat was ongeveer 1x/maand
Veel erger is om met je vriendin naast je geflitst te worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel herkenbaar. Toen ik thuis woonde kreeg ik er ook altijd een preek bij, dat was ongeveer 1x/maand
Dat vind ik irritant genoegquote:Op maandag 17 januari 2011 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hebben m'n ouders al lang geleden opgegeven.. tis nu "Nu weet je waar je voor werkt.."
ik heb dan het gezicht van m'n moeder vol leedvermaak tegenover mequote:Op maandag 17 januari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij. dus.hey sexy, ooohhh you already know!
Mijn ex was net een stingerquote:Op maandag 17 januari 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel erger is om met je vriendin naast je geflitst te worden.
Je weet toch dat hij daar staat. Ja
Waarom rij je dan toch te hard. Daarom
Is toch zonde van het geld.Jaaaaa
Daar hoefde ik niet over te discussiëren, ik werkte, zij studeerde, dus t was sowieso mijn geldquote:Op maandag 17 januari 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel erger is om met je vriendin naast je geflitst te worden.
Je weet toch dat hij daar staat. Ja
Waarom rij je dan toch te hard. Daarom
Is toch zonde van het geld.Jaaaaa
Ja mijn ex had dat niet helemaal doorquote:Op maandag 17 januari 2011 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar hoefde ik niet over te discussiëren, ik werkte, zij studeerde, dus t was sowieso mijn geldSowieso wist ze beter dan over zulke dingen te zeiken.
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit waag het er toch maar op.
Waarom moet je oude doos eraf als er een kabelbreuk zit?
Of heb je nog een oude aansluiting zonder het verdelerskastje van Ziggo?
Of zit de breuk tussen het aansluitingspunt en het verdelerskastje?
Is het mogelijk om een foto te maken van de kabel en de doos?
Mag dat echt niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
Huppel je hoeft je frustratie niet op mij en mijn doos af te reageren
Daar hoefde ik niet mee aan te komen.. Mijn auto, ik reed, ik werkte..quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:29 schreef backgammon het volgende:
.
[..]Ja dat ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij. dus.
Maar ikz ing altijd de voicemaiol vol van m'n beste vriendin als ze zich kut voelt. Dan hebben we 1 fout nummer wat we dan zingen:
(En ja dat ben ik ook, die dat kweelt)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
dat heb ik lieverquote:Op maandag 17 januari 2011 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb dan het gezicht van m'n moeder vol leedvermaak tegenover me
Even doorprikkenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De kabel komt uit het kastje, dus ik kan er niet bij zonder het eraf te halen. En ik kom er amper bij, foto maken zal lastig zijn. De doos zit verstopt
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ben ik
Maar ikz ing altijd de voicemaiol vol van m'n beste vriendin als ze zich kut voelt. Dan hebben we 1 fout nummer wat we dan zingen:
Dat is wel briljant jaquote:Op maandag 17 januari 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat heb ik lieverMn pa lacht me ook altijd uit. Ach het mooiste was dat mn moeder na boete zoveel in het jaar helemaal ging flippen. Toen keek ik en was het een parkeerboete voor een locatie waar ik nog nooit was geweest, dus ik in mijn agenda kijken wat het was geweest, stond er dit: "Mam auto mee naar Oma"
wat heb ik genoten
Mijn ex en ik hadden dus een auto en de ene keer reed ik te hard, en de andere keer was zij de parkeer schijf vergeten, heel makkelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kun jij trouwens boetes krijgen op je Vespa?
Ik zou er bijna een voicemail voor nemenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ben ik
Komen zo veel foute grappen in me op nuquote:Op maandag 17 januari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De kabel komt uit het kastje, dus ik kan er niet bij zonder het eraf te halen. En ik kom er amper bij, foto maken zal lastig zijn. De doos zit verstopt
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een voicemail voor nemen
Nou graagquote:Op maandag 17 januari 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan iedere ochtend dat KEEP ON SMILIIIIIIIIIIIING in je oor?
Dat kan atm ook helemaal geen kwaad om eerlijk te zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan iedere ochtend dat KEEP ON SMILIIIIIIIIIIIING in je oor?
Heb hier geen geluid, is dat T-Spoon - Smiling?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ben ik
Een soort sing-o-gramquote:Op maandag 17 januari 2011 11:34 schreef backgammon het volgende:
btw Ang3l je zou dat als bij baantje moete doe, foute voicemail service.
T-Spoon - Smilingquote:wel mooi nummer trouwens
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:36 schreef STING het volgende:
[..]
Heb hier geen geluid, is dat T-Spoon - Smiling?
Maar dan gezongen door Ang3lquote:Op maandag 17 januari 2011 11:36 schreef STING het volgende:
[..]
Heb hier geen geluid, is dat T-Spoon - Smiling?
Jij hebt wel lekkere mannen in huis aan 't klussen?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:37 schreef Tally het volgende:
Oe alle spullen in huis om te klussen. Demannen
hebben het dakkapel dr al op. Die zijn ze nu aan het af timmeren. En dan kunnen wij aan de slag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |