Als ik ga wassen word ik alleen maar lichter, douche jij met je mond open?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:54 schreef CherryLips het volgende:
schoon
ben alleen twee kilo aangekomen, dus nu moet er 9 afkutzooi.
Dat willen ze toch? Er platter uitzien?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wordt ze niet lichter van, alleen platter
en na de grote boodschap, ook nog!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:57 schreef backgammon het volgende:
[..]
Als ik ga wassen word ik alleen maar lichter, douche jij met je mond open?
Heb je ook al een afspraak met de woningcorporatie?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar
[..]
Ik hou wel vol hoor. Inmiddels heb ik een verzoek tot terugbellen liggen.
Ben benieuwd of dat vandaag nog gebeurd.
TMIquote:Op maandag 17 januari 2011 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en na de grote boodschap, ook nog!
je kan dan beter even nummertje 1 doen hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en na de grote boodschap, ook nog!
Die zijn nog niet wakker hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je ook al een afspraak met de woningcorporatie?
Dat scheelt toch wel 500 kilocalorieën als je heel hard je best doet.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:58 schreef backgammon het volgende:
je kan dan beter even nummertje 1 doen hoor
Als ik Japans heb gegeten ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat scheelt toch wel 500 kilocalorieën als je heel hard je best doet.
Ik dacht al 1 nummertje te lezen ipv nummertje 1quote:Op maandag 17 januari 2011 11:00 schreef backgammon het volgende:
Nouja, als ze intresse heeft kan ik nog wel iets anders regelen, goeie work-out met veel plezier.
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken hem, al heb ik heb inmiddels al jaren niet meer gezien, heb hem nog op schoot gehad.
quote:
Dan kan ze beter gaan traplopen..quote:Op maandag 17 januari 2011 11:00 schreef backgammon het volgende:
Nouja, als ze intresse heeft kan ik nog wel iets anders regelen, goeie work-out met veel plezier.
Ik kom bijna dagelijks langs hun huis, wel heel hard erlangsquote:Op maandag 17 januari 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja. Die dus. En zijn echtgeenoot. Zaterdag.
Dat is algemeen, ik ben niet algemeenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan ze beter gaan traplopen..
http://www.coolnurse.com/calories.htm
Na lang overleg met een vriendin hebben we besloten dat het verstandig is om eerst die muts van MW te spreken. Ik wil namelijk niet het risico lopen dat ik mn eigen glazen in ga gooien bij de woningbouw en met een wetsartikel EN een instantie achter je heb je toch meer succes.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je ook al een afspraak met de woningcorporatie?
Nee, je valt daar nog onderquote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef backgammon het volgende:
[..]
Dat is algemeen, ik ben niet algemeen
Dat is ongeveer de enige beweging die ik nog krijgquote:Op maandag 17 januari 2011 11:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan ze beter gaan traplopen..
http://www.coolnurse.com/calories.htm
Ik dacht dat jij alleen van de vrouwen was?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom bijna dagelijks langs hun huis, wel heel hard erlangs.
Wat dacht jij te lezen uit die zin dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen van de vrouwen was?
Je kan ook gaan sneeuwschuiven als er weer eens een pak valt volgens Jofus statistiekenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de enige beweging die ik nog krijg
elke dag de trap lopen ipv de lift is heel goed voor je conditiequote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de enige beweging die ik nog krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |