Blijf maar uit de buurt van de Amstel danquote:
Zoiets jaquote:
*check*quote:Op maandag 17 januari 2011 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijf maar uit de buurt van de Amstel dan
Ow, en ik ga daar Gellerboy voor het eerst zien, voor degenen van hier die hem nog kennen (of is dat alelen Rip?).quote:
Oh jeej.. Volhouden Huppeltjequote:Op maandag 17 januari 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Als er telefonisch spreekuur is van 8:45 tot 12:00 BLIJF DAN OOK GEWOON OP JE PLEK ZITTEN GVD WANT MENSEN KUNNEN BELLEN
Ja jeeezus, ze moest gewoon ff plassen!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Als er telefonisch spreekuur is van 8:45 tot 12:00 BLIJF DAN OOK GEWOON OP JE PLEK ZITTEN GVD WANT MENSEN KUNNEN BELLEN
Als ik 't kan kan dat mens 't ookquote:Op maandag 17 januari 2011 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jeeezus, ze moest gewoon ff plassen!
Dat mens kan dat niet 3 uur ophouden!
Ben jij een vrouw?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik 't kan kan dat mens 't ook
Hulp nodig?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:54 schreef CherryLips het volgende:
schoon
ben alleen twee kilo aangekomen, dus nu moet er 9 afkutzooi.
Ja maar ja maar ja maarquote:Op maandag 17 januari 2011 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jeeezus, ze moest gewoon ff plassen!
Dat mens kan dat niet 3 uur ophouden!
Ik hou wel vol hoor. Inmiddels heb ik een verzoek tot terugbellen liggen.quote:
Dat ja..quote:Op maandag 17 januari 2011 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Om haar te laten afvallen om haar van alle chocola af te helpen?
Kan ook even met de bus over je heen rollenquote:
Ik wil het op zich wel overleven.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ja..
[..]
Kan ook even met de bus over je heen rollen
Heul voorzichtig dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil het op zich wel overleven.
wordt ze niet lichter van, alleen platterquote:Op maandag 17 januari 2011 10:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ja..
[..]
Kan ook even met de bus over je heen rollen
Ik ken hem, al heb ik heb inmiddels al jaren niet meer gezien, heb hem nog op schoot gehadquote:Op maandag 17 januari 2011 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, en ik ga daar Gellerboy voor het eerst zien, voor degenen van hier die hem nog kennen (of is dat alelen Rip?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |