I want to break free?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, k weet t, een beetje gay![]()
vond t nog leuk ookstond erbij te zingen
aahhhh oke, voor de volgende keer dan maarquote:Op maandag 17 januari 2011 10:35 schreef PeuRac het volgende:
je had op de "open nieuw deel" knop kunnen klikken
Nou, oh joyquote:Op maandag 17 januari 2011 10:36 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ik woon ook op mezelf, dat schoonmaken is dan extra leuk.
Neuh, was vrolijk door zaterdag en t was lekker weerquote:
Ik woon ook op mezelf.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:36 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ik woon ook op mezelf, dat schoonmaken is dan extra leuk.
Ik zie je nu helemaal zingend stofzuigen en zoquote:Op maandag 17 januari 2011 10:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, was vrolijk door zaterdag en t was lekker weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik woon ook op mezelf.
Dat maakt hete cht niet ineens leuk
Ja ik vraag me alleen af waarom op zaterdag om 7uur? gaan we eerst wat met zn alle drinken en daarna ergens op stap ofzo? :Squote:Op maandag 17 januari 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Hey wat is de lijst van de meet ineens gegroeid?
niet joh? ;Dquote:Op maandag 17 januari 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon ook op mezelf.
Dat maakt hete cht niet ineens leuk
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie je nu helemaal zingend stofzuigen en zoheel vrolijk!
MagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ik nog doen ook als ik alleen zou wonen en niet met 10man/vrouw/kat
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja, en jij komt niet eensquote:Op maandag 17 januari 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Hey wat is de lijst van de meet ineens gegroeid?
De meesten zullen er niet voor 20u zijn gok ik. In elk geval 6 personen van dat lijstje nietquote:Op maandag 17 januari 2011 10:40 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ja ik vraag me alleen af waarom op zaterdag om 7uur? gaan we eerst wat met zn alle drinken en daarna ergens op stap ofzo? :S
[..]
niet joh? ;D
Why not?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
De meesten zullen er niet voor 20u zijn gok ik. In elk geval 6 personen van dat lijstje niet
Een deel krijgt stamppot bij mij voor die tijdquote:
Ik heb een verjaardagsfeestje in Amsterdam waarbij ik mezelf kado geef. Sorry.quote:
Mag ik bedanken?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een verjaardagsfeestje in Amsterdam waarbij ik mezelf kado geef. Sorry.
Lijkt me sterk dat die er zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 10:45 schreef backgammon het volgende:
Mensen die via Den Bosch komen kunnen bij mij pitstop maken enz
Je springt uit een taart?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kan je beter even doorreizen jaquote:Op maandag 17 januari 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijf maar uit de buurt van de Amstel danquote:
Zoiets jaquote:
*check*quote:Op maandag 17 januari 2011 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijf maar uit de buurt van de Amstel dan
Ow, en ik ga daar Gellerboy voor het eerst zien, voor degenen van hier die hem nog kennen (of is dat alelen Rip?).quote:
Oh jeej.. Volhouden Huppeltjequote:Op maandag 17 januari 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Als er telefonisch spreekuur is van 8:45 tot 12:00 BLIJF DAN OOK GEWOON OP JE PLEK ZITTEN GVD WANT MENSEN KUNNEN BELLEN
Ja jeeezus, ze moest gewoon ff plassen!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Als er telefonisch spreekuur is van 8:45 tot 12:00 BLIJF DAN OOK GEWOON OP JE PLEK ZITTEN GVD WANT MENSEN KUNNEN BELLEN
Als ik 't kan kan dat mens 't ookquote:Op maandag 17 januari 2011 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jeeezus, ze moest gewoon ff plassen!
Dat mens kan dat niet 3 uur ophouden!
Ben jij een vrouw?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik 't kan kan dat mens 't ook
Hulp nodig?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:54 schreef CherryLips het volgende:
schoon
ben alleen twee kilo aangekomen, dus nu moet er 9 afkutzooi.
Ja maar ja maar ja maarquote:Op maandag 17 januari 2011 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jeeezus, ze moest gewoon ff plassen!
Dat mens kan dat niet 3 uur ophouden!
Ik hou wel vol hoor. Inmiddels heb ik een verzoek tot terugbellen liggen.quote:
Dat ja..quote:Op maandag 17 januari 2011 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Om haar te laten afvallen om haar van alle chocola af te helpen?
Kan ook even met de bus over je heen rollenquote:
Ik wil het op zich wel overleven.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ja..
[..]
Kan ook even met de bus over je heen rollen
Heul voorzichtig dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil het op zich wel overleven.
wordt ze niet lichter van, alleen platterquote:Op maandag 17 januari 2011 10:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ja..
[..]
Kan ook even met de bus over je heen rollen
Ik ken hem, al heb ik heb inmiddels al jaren niet meer gezien, heb hem nog op schoot gehadquote:Op maandag 17 januari 2011 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, en ik ga daar Gellerboy voor het eerst zien, voor degenen van hier die hem nog kennen (of is dat alelen Rip?).
Als ik ga wassen word ik alleen maar lichter, douche jij met je mond open?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:54 schreef CherryLips het volgende:
schoon
ben alleen twee kilo aangekomen, dus nu moet er 9 afkutzooi.
Dat willen ze toch? Er platter uitzien?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wordt ze niet lichter van, alleen platter
en na de grote boodschap, ook nog!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:57 schreef backgammon het volgende:
[..]
Als ik ga wassen word ik alleen maar lichter, douche jij met je mond open?
Heb je ook al een afspraak met de woningcorporatie?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar
[..]
Ik hou wel vol hoor. Inmiddels heb ik een verzoek tot terugbellen liggen.
Ben benieuwd of dat vandaag nog gebeurd.
TMIquote:Op maandag 17 januari 2011 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en na de grote boodschap, ook nog!
je kan dan beter even nummertje 1 doen hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en na de grote boodschap, ook nog!
Die zijn nog niet wakker hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je ook al een afspraak met de woningcorporatie?
Dat scheelt toch wel 500 kilocalorieën als je heel hard je best doet.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:58 schreef backgammon het volgende:
je kan dan beter even nummertje 1 doen hoor
Als ik Japans heb gegeten ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat scheelt toch wel 500 kilocalorieën als je heel hard je best doet.
Ik dacht al 1 nummertje te lezen ipv nummertje 1quote:Op maandag 17 januari 2011 11:00 schreef backgammon het volgende:
Nouja, als ze intresse heeft kan ik nog wel iets anders regelen, goeie work-out met veel plezier.
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken hem, al heb ik heb inmiddels al jaren niet meer gezien, heb hem nog op schoot gehad.
quote:
Dan kan ze beter gaan traplopen..quote:Op maandag 17 januari 2011 11:00 schreef backgammon het volgende:
Nouja, als ze intresse heeft kan ik nog wel iets anders regelen, goeie work-out met veel plezier.
Ik kom bijna dagelijks langs hun huis, wel heel hard erlangsquote:Op maandag 17 januari 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja. Die dus. En zijn echtgeenoot. Zaterdag.
Dat is algemeen, ik ben niet algemeenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan ze beter gaan traplopen..
http://www.coolnurse.com/calories.htm
Na lang overleg met een vriendin hebben we besloten dat het verstandig is om eerst die muts van MW te spreken. Ik wil namelijk niet het risico lopen dat ik mn eigen glazen in ga gooien bij de woningbouw en met een wetsartikel EN een instantie achter je heb je toch meer succes.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je ook al een afspraak met de woningcorporatie?
Nee, je valt daar nog onderquote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef backgammon het volgende:
[..]
Dat is algemeen, ik ben niet algemeen
Dat is ongeveer de enige beweging die ik nog krijgquote:Op maandag 17 januari 2011 11:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan ze beter gaan traplopen..
http://www.coolnurse.com/calories.htm
Ik dacht dat jij alleen van de vrouwen was?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom bijna dagelijks langs hun huis, wel heel hard erlangs.
Wat dacht jij te lezen uit die zin dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen van de vrouwen was?
Je kan ook gaan sneeuwschuiven als er weer eens een pak valt volgens Jofus statistiekenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de enige beweging die ik nog krijg
elke dag de trap lopen ipv de lift is heel goed voor je conditiequote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of beter anderhalf uur winkelen!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je kan ook gaan sneeuwschuiven als er weer eens een pak valt volgens Jofus statistieken
Bij de 8e verdieping werd het zwart voor de ogen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
elke dag de trap lopen ipv de lift is heel goed voor je conditie
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Wat dacht jij te lezen uit die zin dan?.
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom bijna dagelijks langs hun huis, wel heel hard erlangs.
Klopt ook, je staat sterker als het MW kan verklaren dat de huidige situatie zorgt voor emotionele problemen bij jou, en dus ook bij je kind.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na lang overleg met een vriendin hebben we besloten dat het verstandig is om eerst die muts van MW te spreken. Ik wil namelijk niet het risico lopen dat ik mn eigen glazen in ga gooien bij de woningbouw en met een wetsartikel EN een instantie achter je heb je toch meer succes.
Maar dan moet die muts wel even meewerken
quote:
Na 1 a 2 weken loop je het zonder moeitequote:Op maandag 17 januari 2011 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de 8e verdieping werd het zwart voor de ogen.
nee tochquote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mjah en dan heb je meteen doos die er gewoon niet is tijdens het telefonisch spreekuur. Oh wacht dat heet hier instroomlijnquote:Op maandag 17 januari 2011 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt ook, je staat sterker als het MW kan verklaren dat de huidige situatie zorgt voor emotionele problemen bij jou, en dus ook bij je kind.
Hoop alleen voor je dat je snel terecht kunt dan.
Ik hoop 't, ga het zo weer proberen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na 1 a 2 weken loop je het zonder moeite
lig nog in bed, maar ga zo naar de winkel en zal ff kijken of ik een kabeltje hebquote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef missbehavin het volgende:
mobiel fokken is leuk, voor even...
Dat je die zelf niet door had... je stelt me teleur...quote:Op maandag 17 januari 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ff dimmen met me he, het is nog vroeg.
Wijf!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet plassen maar kheb geen ziiiiiiiiiiiin.
De wc is zo'n 50m verweg.
Wie legt er ff een tuinslang aan van 4977cm?
Je was toch vrij vandaag?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
lig nog in bed, maar ga zo naar de winkel en zal ff kijken of ik een kabeltje heb
Die opmerking kan je ook leuk mee grappenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
He nee he, ik moet nu die oude doos van de muur zien te krijgen, maar de bank staat ervoor
Probleem...
Nu nog? Luilakquote:Op maandag 17 januari 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
lig nog in bed, maar ga zo naar de winkel en zal ff kijken of ik een kabeltje heb
Elke dag een verdieping verder, ik weet niet hoe hoog je nu zitquote:Op maandag 17 januari 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop 't, ga het zo weer proberen.
Bank wegtrekken?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
He nee he, ik moet nu die oude doos van de muur zien te krijgen, maar de bank staat ervoor
Probleem...
Ja ben lekker vrij, maar moet even dat covertje opsturen en even zoeken naar een kabeltje.quote:
ooh dat is wel lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ben lekker vrij, maar moet even dat covertje opsturen en even zoeken naar een kabeltje.
En winkel is maar 5 minuten hier vandaan dus dat scheelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |