Of beter anderhalf uur winkelen!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je kan ook gaan sneeuwschuiven als er weer eens een pak valt volgens Jofus statistieken
Bij de 8e verdieping werd het zwart voor de ogen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
elke dag de trap lopen ipv de lift is heel goed voor je conditie
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Wat dacht jij te lezen uit die zin dan?.
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom bijna dagelijks langs hun huis, wel heel hard erlangs.
Klopt ook, je staat sterker als het MW kan verklaren dat de huidige situatie zorgt voor emotionele problemen bij jou, en dus ook bij je kind.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na lang overleg met een vriendin hebben we besloten dat het verstandig is om eerst die muts van MW te spreken. Ik wil namelijk niet het risico lopen dat ik mn eigen glazen in ga gooien bij de woningbouw en met een wetsartikel EN een instantie achter je heb je toch meer succes.
Maar dan moet die muts wel even meewerken
quote:
Na 1 a 2 weken loop je het zonder moeitequote:Op maandag 17 januari 2011 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de 8e verdieping werd het zwart voor de ogen.
nee tochquote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de enige beweging die ik nog krijg
Mjah en dan heb je meteen doos die er gewoon niet is tijdens het telefonisch spreekuur. Oh wacht dat heet hier instroomlijnquote:Op maandag 17 januari 2011 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt ook, je staat sterker als het MW kan verklaren dat de huidige situatie zorgt voor emotionele problemen bij jou, en dus ook bij je kind.
Hoop alleen voor je dat je snel terecht kunt dan.
Ik hoop 't, ga het zo weer proberen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na 1 a 2 weken loop je het zonder moeite
lig nog in bed, maar ga zo naar de winkel en zal ff kijken of ik een kabeltje hebquote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef missbehavin het volgende:
mobiel fokken is leuk, voor even...
Dat je die zelf niet door had... je stelt me teleur...quote:Op maandag 17 januari 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ff dimmen met me he, het is nog vroeg.
Wijf!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet plassen maar kheb geen ziiiiiiiiiiiin.
De wc is zo'n 50m verweg.
Wie legt er ff een tuinslang aan van 4977cm?
Je was toch vrij vandaag?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
lig nog in bed, maar ga zo naar de winkel en zal ff kijken of ik een kabeltje heb
Die opmerking kan je ook leuk mee grappenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
He nee he, ik moet nu die oude doos van de muur zien te krijgen, maar de bank staat ervoor
Probleem...
Nu nog? Luilakquote:Op maandag 17 januari 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
lig nog in bed, maar ga zo naar de winkel en zal ff kijken of ik een kabeltje heb
Elke dag een verdieping verder, ik weet niet hoe hoog je nu zitquote:Op maandag 17 januari 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop 't, ga het zo weer proberen.
Bank wegtrekken?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
He nee he, ik moet nu die oude doos van de muur zien te krijgen, maar de bank staat ervoor
Probleem...
Ja ben lekker vrij, maar moet even dat covertje opsturen en even zoeken naar een kabeltje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |