ooh dat is wel lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ben lekker vrij, maar moet even dat covertje opsturen en even zoeken naar een kabeltje.
En winkel is maar 5 minuten hier vandaan dus dat scheelt
9quote:Op maandag 17 januari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke dag een verdieping verder, ik weet niet hoe hoog je nu zit
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die opmerking kan je ook leuk mee grappen
quote:
Herkenbaar... Al was ik om half acht al wakker, ik heb nog lekker even gelegen, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 17 januari 2011 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
Veel te lekker, kwam er maar moeilijk uit vanochtend
Jamaar!quote:
I love youquote:
Naar beneden is geen probleem, maar naar boven, pfff. En dan heb ik nog boodschappen bij me natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet t dubbeleWel goed idee om weer eens te proberen trouwens.
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar!
Dan moet ik weer opstaan.
En er heen lopen.
En m'n broek los doen (normaal geen probleem mee) en mijn schattige tushy op de koude bril plangen.
Of gaan staan, maar dan heb ik de smerige hetero-gewoonte om in de pot te tuffen
Ja, het chaise longue gedeelte zit vast aan de rest, dat lukt niet alleenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan zijn dat de bank te zwaar is voor B
Echt, what the hell is dat zeg?quote:
Wat het er hier ook niet makkelijk op maakt, is dat ik gerust een uurtje later beginnen, als ik dat wilquote:Op maandag 17 januari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar... Al was ik om half acht al wakker, ik heb nog lekker even gelegen, gewoon omdat het kan
Nu arbeidsrecht leren. En het is kut.
Al klaarquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:14 schreef cafpow het volgende:
* komt half slapend binnengoedenmorgen allen
Ik altijdquote:
De keuzes die je moet makenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:15 schreef STING het volgende:
[..]
Wat het er hier ook niet makkelijk op maakt, is dat ik gerust een uurtje later beginnen, als ik dat wilWat een zwaar leven heb ik toch
Ja ja, maar ondertussen mijn doos oud noemenquote:
Nieuw leven in "blazen" dusquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, maar ondertussen mijn doos oud noemen
hoogstens een beetje verstoftquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja tot 3 uurquote:Op maandag 17 januari 2011 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nog lang in bed liggen hyperen over snorkels, smurfen en troetelbeertjes?
Wilde nog wat vragen over de doos, maar laat dat maar even zittenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
geen ideequote:
Mocht er toch niks meequote:Op maandag 17 januari 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Zeg, doe eens lief tegen mijn doos jullie
Why am I not surprised?quote:
nee, helemaal niet. kon gewoon niet slapen had namelijk een beetje hongerquote:Op maandag 17 januari 2011 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, crap. Toch niet alleen daardoor?
Dat zei ik helemaal niet. Ik zei dat je leuke grappen over die opmerking kon makenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zittende mannenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar!
Dan moet ik weer opstaan.
En er heen lopen.
En m'n broek los doen (normaal geen probleem mee) en mijn schattige tushy op de koude bril plangen.
Of gaan staan, maar dan heb ik de smerige hetero-gewoonte om in de pot te tuffen
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wilde nog wat vragen over de doos, maar laat dat maar even zitten
Ah ja, dat is inderdaad irritant.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee, helemaal niet. kon gewoon niet slapen had namelijk een beetje honger
emo-convention?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren trouwens heerlijk de hele avond vleermeisjes gekeken in de Melkweg, de tering wat liep daar een zooi verspookt publiek rond, geweldig.
klote is dat hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |