Jij hebt wel lekkere mannen in huis aan 't klussen?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:37 schreef Tally het volgende:
Oe alle spullen in huis om te klussen. Demannen
hebben het dakkapel dr al op. Die zijn ze nu aan het af timmeren. En dan kunnen wij aan de slag
En jij als attente gastvrouw, zorgt straks voor hun Coca Cola Light break?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:37 schreef Tally het volgende:
Oe alle spullen in huis om te klussen. Demannen
hebben het dakkapel dr al op. Die zijn ze nu aan het af timmeren. En dan kunnen wij aan de slag
Tommy boy <3quote:Op maandag 17 januari 2011 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor Huppel en andere gefrustreerden![]()
Ik eis fotos!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
En jij als attente gastvrouw, zorgt straks voor hun Coca Cola Light break?
Ik heb toch liever Ang3l danquote:Op maandag 17 januari 2011 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor Huppel en andere gefrustreerden![]()
quote:
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt wel lekkere mannen in huis aan 't klussen?
Mine mine mine!!!!!!!quote:
Ze hebben al liters koffie gehad en koeken en weet ik veel watquote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
En jij als attente gastvrouw, zorgt straks voor hun Coca Cola Light break?
Ik eis ijs!quote:
Angel... maakt van ieder sterretje wel wat leuks!quote:
Remind me NOT to sign up for that..quote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel... maakt van ieder sterretje wel wat leuks!
4,9 overdrijversquote:Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Boer Zoekt Vrouw trekt 5 miljoen kijkers
Het is blue monday dus nu is het Boer zoekt Touwquote:Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Boer Zoekt Vrouw trekt 5 miljoen kijkers
Neehee, dat was/is Sterrenslagquote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel... maakt van ieder sterretje wel wat leuks!
Sommige boeren zochten daar gister al naar. Heb het voor het eerst gezien, wat een raar programma is het toch.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is blue monday dus nu is het Boer zoekt Touw
ik snap niet wat er nou zo leuk is aan dat progamma, mn ouders kijken het ook elke keer.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is blue monday dus nu is het Boer zoekt Touw
Ik vind die blonde wel cute, maar neit cute genoeg om zo'n kutprogramma te kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:46 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik snap niet wat er nou zo leuk is aan dat progamma, mn ouders kijken het ook elke keer.
Google is je vriendquote:
Die NAAM!!! *proest*quote:Op maandag 17 januari 2011 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Google is je vriend
Styling Yvon Margriet van Griethuysen - Procee
Nou inderdaadquote:
Mijn stylist? Dat doe ik helemaal zelluf!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zullen we die van jou er ook eens bij halen?
Maar dan weet ik nog niet welke winkelsquote:Op maandag 17 januari 2011 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Google is je vriend
Styling Yvon Margriet van Griethuysen - Procee
Ga maar met mij mee, ik moet nog wat dingen kopenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
oh nou heb ik zin om te gaan shoppenIk heb teveel energie...
Mail drquote:Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan weet ik nog niet welke winkels
Wederom google is je vriendquote:Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan weet ik nog niet welke winkels
Ik had het over je naamquote:Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn stylist? Dat doe ik helemaal zelluf!
Gezellig! Wanneer?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga maar met mij mee, ik moet nog wat dingen kopen.
Roep het maar, alleen niet woensdagquote:
Laat maar, ik heb toch de verkeerde voor mequote:
Is Amsterdam in de avond open? Anders kan ik pas zaterdag of zondag...quote:Op maandag 17 januari 2011 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Roep het maar, alleen niet woensdag.
Sufkutquote:Op maandag 17 januari 2011 12:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb toch de verkeerde voor me
Nee wacht, ik weet 'm toch!
Amsterdam wel, de winkels meestal niet echt, behalve op donderdagquote:Op maandag 17 januari 2011 12:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is Amsterdam in de avond open? Anders kan ik pas zaterdag of zondag...
Donderdag kan ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam wel, de winkels meestal niet echt, behalve op donderdag.
Ja maar.. Soms welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Is goedquote:Op maandag 17 januari 2011 12:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Donderdag kan ik nietZaterdag? Sms maar tegen die tijd als je nog steeds durft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |