Minimaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
Nee maar je hebt dus ongetwijfeld wél half fok in je vriendenlijst staan
Mijn stalk-agenda zit inderdaad al vol.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Brr... niet dat ik denk dat mensen mij spontaan willen gaan stalken overigens
Dan moet je toch echt een paar hardnekkige lessen geven in Privacy, autisten snappen dat nietquote:Op maandag 17 januari 2011 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat het me ongetwijfeld haarfijn uitleggen!
Maar even serieus, als ik hier wel eens van die stalkertopics lees... Brr... niet dat ik denk dat mensen mij spontaan willen gaan stalken overigens (hoewel ik natuurlijk uiteraard verschrikkelijk onweerstaanbaar ben, dat spreekt voor zicht), maar gewoon... niks mis met een klein beetje pirvacy.
Half?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb maar een handjevol fokkers op FB.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan mag jij mn facebookvriendje blijvenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb maar een handjevol fokkers op FB.
Wat nou depri-maandag?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan mag jij mn facebookvriendje blijven
He verdorie... is er 1 persoon door wie ik gestalked wíl worden...quote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn stalk-agenda zit inderdaad al vol.
Ik snap het ook niet.. Loop al heel de dag met een dwaas glimlachje rondquote:
Ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
ik heb Spirit al in het echt gechecked
Ik ook!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Jij als eerste volgens mijquote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
In het park?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het ook wel naar mijn zin vandaag eigenlijk. Leuk weekend gehad, aankomende week paar leuke plannen (nu helemaalquote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.. Loop al heel de dag met een dwaas glimlachje rond
ik ook. ben nog steeds van m'n stuk gebrachtquote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Pas op hoor!! Misschien blijkt uitzendkrachtje ook wel een stiekeme facebookstalkert te zijn!!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel naar mijn zin vandaag eigenlijk. Leuk weekend gehad, aankomende week paar leuke plannen (nu helemaal) en aandacht van het uitzendkrachtje, dus ach
.
En bedankt..quote:Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geef Samzz de schuld. Zodra ik iemand over blue monday zie posten/tweeten whatever denk ik ook meteen aan blue waffle
Blue waffle?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geef Samzz de schuld. Zodra ik iemand over blue monday zie posten/tweeten whatever denk ik ook meteen aan blue waffle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |