quote:Op maandag 17 januari 2011 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar.. Soms wel![]()
Stoere foto op FB trouwens(
How the beep kom jij in mijn facebook fotos?! *vanavond facebook checken gaat op toegang*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Vrienden van vriendenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
How the beep kom jij in mijn facebook fotos?! *vanavond facebook checken gaat op toegang*
Damn, dan heb je echt een zeikerige vriendinquote:Op maandag 17 januari 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
Veel erger is om met je vriendin naast je geflitst te worden.
Je weet toch dat hij daar staat. Ja
Waarom rij je dan toch te hard. Daarom
Is toch zonde van het geld.Jaaaaa
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja maar.. Soms wel![]()
Stoere foto op FB trouwens(
Creep alert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dat wel, maar je weet het niet, het gaat om shoppen, dat kan voor een vrouw niet genoeg tijd inbeslag nemenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet zeg... je kent me toch?
En jij maar denken dat Facebook veilig is ingesteld, ik doe nieteens de moeite meer om steeds die dingen aan te passen.. Iedere update reset dat zich weer..quote:Op maandag 17 januari 2011 12:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er even wat vrienden uit ga mikken ook
Ik heb toch niets te verbergenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij maar denken dat Facebook veilig is ingesteld, ik doe nieteens de moeite meer om steeds die dingen aan te passen.. Iedere update reset dat zich weer..
Nee ik ook niet, maar ik heb niet voor niks een lekker onduidelijke foto in mn foboquote:
Als ik dat wel zou hebben zou ik t niet op Facebook zetten iig..quote:
Oeh, nog snel ff foto's van Spirit checken.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
How the beep kom jij in mijn facebook fotos?! *vanavond facebook checken gaat op toegang*
Ach, ik ben al een keer herkend adhv de foto in mijn fobo, boeiendquote:Op maandag 17 januari 2011 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik heb niet voor niks een lekker onduidelijke foto in mn fobo
"Hey, jij komt ook op Fok!"quote:Op maandag 17 januari 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik ben al een keer herkend adhv de foto in mijn fobo, boeiend.
Was wel minder dat ze dat keihard door de bedrijfskantine bleerde.
Erger nog "hey, jij bent HeatWave, die mod op FOK!"quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erger nog "hey, jij bent HeatWave, die mod op FOK!".
Ouchquote:Op maandag 17 januari 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erger nog "hey, jij bent HeatWave, die mod op FOK!".
Het is ook niet heul boeiend, maar ik heb er niet echt behoefte aan dat heel fok met kan vinden op facebook...quote:Op maandag 17 januari 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik ben al een keer herkend adhv de foto in mijn fobo, boeiend.
Was wel minder dat ze dat keihard door de bedrijfskantine bleerde.
Ach, gelukkig begreep niemand wat ze precies bedoeldequote:
Ik weet dan toevallig je naam, maar weet je hoe makkelijk het voor sommige nerds is?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is ook niet heul boeiend, maar ik heb er niet echt behoefte aan dat heel fok met kan vinden op facebook...
Ik ben niet heel FOK!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is ook niet heul boeiend, maar ik heb er niet echt behoefte aan dat heel fok met kan vinden op facebook...
Nee, maar je gaat het me ongetwijfeld haarfijn uitleggen!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet dan toevallig je naam, maar weet je hoe makkelijk het voor sommige nerds is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |