Ja, maar onderschat mijn zelfopgenomen top 40 bandjes niet!quote:
Zonder jullie zouden we niet eens geboren zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vrouwen ouder worden dan mannen hebben ze aan dezelfde mannen te danken.
Zonder ons zouden de meesten 18 niet halen.
Wat doen mannen nou bij een vrouw voor haar 18e levensjaar, behalve haar ontmaagden, wat haar levensduur zo aanmerkelijk bevordert?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vrouwen ouder worden dan mannen hebben ze aan dezelfde mannen te danken.
Zonder ons zouden de meesten 18 niet halen.
Daarom, dat strepen we tegen elkaar wegquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder jullie zouden we niet eens geboren zijn. Maar zo werkt dat andersom natuurlijk ook.
Jaaa?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder jullie zouden we niet eens geboren zijn. Maar zo werkt dat andersom natuurlijk ook.
Niet te dichtbij komen alleen als je me gaat lopen irriteren, want ik slaquote:
waarom heb je geen trados dan? ik bedoel.. its easzyquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het beu. Lief doen tot ik m'n geld van ze heb en dan kunnen ze opbokken.
Ze redden van hun totale onhandigheid, zo zijn wijquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat doen mannen nou bij een vrouw voor haar 18e levensjaar, behalve haar ontmaagden, wat haar levensduur zo aanmerkelijk bevordert?
Meld je dat wel even dan, als je slaat, dan kan ik doen alsof ik er iets van merktequote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet te dichtbij komen alleen als je me gaat lopen irriteren, want ik sla
Dan ben ik daar nooit van gered.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze redden van hun totale onhandigheid, zo zijn wij.
Voor één opdrachtgevertje? Dat is niet echt winstgevend. En dan moet ik er nog een cursus bij volgen. Zit er wel over na te denken, maar dan alleen als het me ook meer opdrachtgevers oplevert.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef backgammon het volgende:
[..]
waarom heb je geen trados dan? ik bedoel.. its easzy
Ik ben nog nooit gered door welke man dan ook, andersquote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp ben je een soort freelance vertaler? hoe doe je het nu dan? heb je een grote talenknobbel?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor één opdrachtgevertje? Dat is niet echt winstgevend. En dan moet ik er nog een cursus bij volgen. Zit er wel over na te denken, maar dan alleen als het me ook meer opdrachtgevers oplevert.
dan heb je nog nooit een echte man ontmoet, je weet wel, zo een met een houthakkers blouse en een rayban brilquote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gered door welke man dan ook, anders
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neeee, dat doe ik natuurlijk altijd onverwachts!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meld je dat wel even dan, als je slaat, dan kan ik doen alsof ik er iets van merkte.
Als jij nou ff als prinses in je torentje gaat zittenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gered door welke man dan ook, anders
In dat geval, heb ik inderdaad nog nooit een echte man ontmoet. Damn.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef backgammon het volgende:
[..]
dan heb je nog nooit een echte man ontmoet, je weet wel, zo een met een houthakkers blouse en een rayban bril
Zolder ook goed?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij nou ff als prinses in je torentje gaat zitten
Ooohh puuurrrrr...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef backgammon het volgende:
[..]
dan heb je nog nooit een echte man ontmoet, je weet wel, zo een met een houthakkers blouse en een rayban bril
een zonnebril op in de kroeg?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooohh puuurrrrr...Er schiet me nu een bepaalde man te binnen die ik vaak in de kroeg zie.. lang, breed, donker en hij heeft altijd een geruit overhemd aan en een zonnebril zou hem niet weerstaan denk ik... *zwijmel*
Het klinkt als een slecht bouquetromannetje.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooohh puuurrrrr...Er schiet me nu een bepaalde man te binnen die ik vaak in de kroeg zie.. lang, breed, donker en hij heeft altijd een geruit overhemd aan en een zonnebril zou hem niet weerstaan denk ik... *zwijmel*
Hij is zoooooooo woest aantrekkelijk... maar ik durf hem niet aan te sprekenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het klinkt als een slecht bouquetromannetje.
je mag best hoi tegen mij zeggen, ik bijt niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij is zoooooooo woest aantrekkelijk... maar ik durf hem niet aan te spreken
Dan is hij ook niet hip.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
Nee daarom heb ik hem dus ook nooit met zonnebril op gezien he.. doh
Ik gok zo maar dat jij niet de man bent over wie ik het hebquote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef backgammon het volgende:
[..]
je mag best hoi tegen mij zeggen, ik bijt niet.
Ciao Bella
Dat is ZON vet nummer!quote:
Dat is een van mijn favo-dancenummers ever!quote:
M'n moeder en m'n zusjequote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Nou vooruit. Loopt er wel iets van een draak rond daar?
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben jij de "Italiaan" van picardmike?
Sowieso...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef backgammon het volgende:
[..]
neeeee juist niet.
en Tiga is zo-ie-zo goed
Terwijl het nummer eigenlijk hartstikke gejat is.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef backgammon het volgende:
[..]
neeeee juist niet.
en Tiga is zo-ie-zo goed
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
Dat is een van mijn favo-dancenummers ever!
oooo schrijf je dat zo.. wist ik nietquote:
Hij maakt van wel meer nummers een ander goed nummer, denk aan Nellyquote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl het nummer eigenlijk hartstikke gejat is.
Klopt, het origineel is van Corey Heart.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
Terwijl het nummer eigenlijk hartstikke gejat is.
Ja, wat van zichzelf al een aardig catchy nummer ook is. Hij heeft het verbeterd.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt, het origineel is van Corey Heart.
Op zondag zijn de winkels gesloten, pardon?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Nee![]()
Op zondag zijn de winkels gesloten he
Die bakker igg welquote:Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Op zondag zijn de winkels gesloten, pardon?
Why?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
Het lijkt erop dat ik binnenkort een cd toch echt moet gaan kopen als ik hem wil hebben.
Wat eng!Dat wil ik niet.
Een..CD..kopen? Kan dat nog?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
Het lijkt erop dat ik binnenkort een cd toch echt moet gaan kopen als ik hem wil hebben.
Wat eng!Dat wil ik niet.
Jama ik moest van samzz van een bepaalde bakker halen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
True. Alhoewel heeft de AH soms ook lekker gebak staan
Omdat ik 'm nergens kan downloaden schijnbaar.quote:
Welke cd?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik 'm nergens kan downloaden schijnbaar.
Ja, want niemand heeft lekkerdere slof dan Oonkquote:Op maandag 17 januari 2011 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jama ik moest van samzz van een bepaalde bakker halen.
Oh ja, stel je voor dat je moet betalen voor een cd met liedjesquote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
Wat eng!Dat wil ik niet.
Ohja Oonkquote:Op maandag 17 januari 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want niemand heeft lekkerdere slof dan Oonk
Ze zitten alleen in het Oosten van het landquote:
Ohquote:Op maandag 17 januari 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zitten alleen in het Oosten van het landIn Enschede en omstreken om precies te zijn.
De Chris Liebing remix van Tiga's versie is de beste IMHO.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
Ja, wat van zichzelf al een aardig catchy nummer ook is. Hij heeft het verbeterd.
dan waren mijn ex en ik nog bij elkaarquote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Werd de tijd maar teruuuuuuuuuuuuuug geeeeeeeeeeee draaaaaaaaaaaaaaaaid
Ozmo6:2 van Blaxtar.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke cd?
Ik kan wel ff kijken voor je
Die ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef Techno het volgende:
[..]
De Chris Liebing remix van Tiga's versie is de beste IMHO.
Jij wil hem vast wel ff komen brengenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zitten alleen in het Oosten van het landIn Enschede en omstreken om precies te zijn.
Zal als ik straks thuis ben ff kijken voor je.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ozmo6:2 van Blaxtar.
Ik kan hem nergens vinden, behalve op sites waar ik me moet registreren, wat ik dus niet wil.
Weet je hoe nieuwsgroepen werken? Hij is gepost in alt.binaries.boneless.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
Ozmo6:2 van Blaxtar.
Ik kan hem nergens vinden, behalve op sites waar ik me moet registreren, wat ik dus niet wil.
Je hebt geen auto? Of geld voor de trein?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Nou kan ik nooit een aardbeienslof van Oonk proeven
Misschien... Schuift dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Jij wil hem vast wel ff komen brengen
Dan kan ik hem wel binnenhalenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je hoe nieuwsgroepen werken? Hij is gepost in alt.binaries.boneless.
Niet echt, ik ben wat downloaden betreft nog een beetje een newb, ik deed dat altijd via shareaza, tot dat heel kut werd.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je hoe nieuwsgroepen werken? Hij is gepost in alt.binaries.boneless.
Jawel, maar ik ga niet alleen voor zoon slofquote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt geen auto? Of geld voor de trein?.
[..]
Misschien... Schuift dat?
Nee, dat moet je ook met iets anders combinerenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga niet alleen voor zoon slof
Dat zou voldoende moeten zijnquote:
En hoe komt ie dan bij mij? Als je dat wil doen, graag, want ik had deze cd eerst zelfs, maar ik heb m nu niet meer.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan kan ik hem wel binnenhalen![]()
Als je wil kluts?
Nieuwsgroepen
Weet Beetman het ook niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
Niet echt, ik ben wat downloaden betreft nog een beetje een newb, ik deed dat altijd via shareaza, tot dat heel kut werd.
Kan hem via mail sturen, dan upload ik hem in een zip via een website.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
En hoe komt ie dan bij mij? Als je dat wil doen, graag, want ik had deze cd eerst zelfs, maar ik heb m nu niet meer.
Zoals?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat moet je ook met iets anders combineren.
[..]
Dat zou voldoende moeten zijn
Vast wel! Ik kwam er gewoon nu zo op. Ik heb het hem nog niet eens gevraagd!quote:
Thanks!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan hem via mail sturen, dan upload ik hem in een zip via een website.
Als je ff PM stuurt dan.
En zou het nogmaals uit gaan?>quote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef backgammon het volgende:
[..]
dan waren mijn ex en ik nog bij elkaar
Babeman kan alles.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vast wel! Ik kwam er gewoon nu zo op. Ik heb het hem nog niet eens gevraagd!![]()
Al iets op het oog?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, bonus binnen.
vanavond even naar de Mediamarkt.
Zoveel behelst het ook niet echt.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef Spirit82 het volgende:
Sunglasses at night![]()
Ik versta alleen geen kut van de tekst bedenk ik me nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |