Oh noes... nu is het al te laatquote:Op maandag 17 januari 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben elkaar braaf toegevoegd hoor.
Hey, flirten is wat anders dan daadwerkelijk wat doen he?quote:
Tis goed met jequote:Op maandag 17 januari 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Graag gedaan![]()
Iets met gedeelde smart
quote:
Thanks for the warning, dan doe ik het thuis welquote:Op maandag 17 januari 2011 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoek het niet op, ik zou het niet vragen..
Geef het nou maar toequote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Verliefd? Wanneer was ik verliefd en op wie?
Je bent in de war met Flipsmeisje, dat was ik qua naam..quote:
Het is de schuld van Samzz hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis goed met je![]()
Je moet 't maar een keer goedmaken nu
Als ze stage loopt is het vast legaalquote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, flirten is wat anders dan daadwerkelijk wat doen he?. Ze is "een beetje" te jong
.
Legaal wel, en het is een verdomd clever meisje moet ik zeggenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ze stage loopt is het vast legaalDat ze geen inhoud heeft daar voel je toch niks van
Ja maar jij doet 't nu!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is de schuld van Samzz hoor.
Die was gisteren op ONZ radio aan het kreunenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent in de war met Flipsmeisje, dat was ik qua naam..
ik dacht dat jij stiekem verliefd bent op die ene van dse.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was gisteren op ONZ radio aan het kreunen
Wat is dse? Ik snap het niet meerquote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik dacht dat jij stiekem verliefd bent op die ene van dse.
Woot?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was gisteren op ONZ radio aan het kreunen
datingsiteervaringen.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is dse? Ik snap het niet meer
You go tiger!!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Legaal wel, en het is een verdomd clever meisje moet ik zeggen.
Ik zeg toch dat ik het niet doequote:
Oh tsjonge wat ben jij moeilijk zegquote:Op maandag 17 januari 2011 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet doe.
Ach ja, sommigen noemen het (hehe, eindelijk) volwassenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh tsjonge wat ben jij moeilijk zeg
jaja, dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooooh!! Ik snap emWhahaha, zo makkelijk word ik niet verliefd hoor
Op mij natuurlijk!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
The requested site has been explicitly denied.quote:
quote:
Wat een suf bedrijf werk jij zeg!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
The requested site has been explicitly denied.
The firewall has been equiped with a filter to block certain non-business sites.
Je mist er niks aanquote:Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
The requested site has been explicitly denied.
The firewall has been equiped with a filter to block certain non-business sites.
Gast, even serieusquote:
Ze had vorige week min of meer toegezegd dat ze zou gaan kreunen op onz radio, dus de hele week iedereen daarover kletsen en zij in de stress. Letterlijk moed indrinken, lang leve wodka.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Das eerder lachwekkend dan opwindend, was er veel drank in t spel?
Kind tochquote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze had vorige week min of meer toegezegd dat ze zou gaan kreunen op onz radio, dus de hele week iedereen daarover kletsen en zij in de stress. Letterlijk moed indrinken, lang leve wodka.
Ik mag hopen dat ze dat niet echt isquote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze had vorige week min of meer toegezegd dat ze zou gaan kreunen op onz radio, dus de hele week iedereen daarover kletsen en zij in de stress. Letterlijk moed indrinken, lang leve wodka.
sneu genoeg om lekker serieus op mij in te gaan in elk geval.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gast, even serieusIk weet niet wat jij in je hoofd hebt zitten, maar ik heb een half jaar geleden ofzo met 1 gast uit dse 1 date gehad. Leuke gast hoor, maar hoe sneu denk je dat ik ben?
Ik vind de uitlokking an sich eigenlijk sneuer dan de reactie erop.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef dawg het volgende:
[..]
sneu genoeg om lekker serieus op mij in te gaan in elk geval.
Je maakt er wel gelijk werk van.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef backgammon het volgende:
wow, komen er serieus dates uit dse voort? misschien toch eens proberen..
Maar ik ben eigenlijk te cool voor zo iets
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Je maakt er wel gelijk werk van.
[..]
Gedoemd te mislukken zeg ik jequote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Je maakt er wel gelijk werk van.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |