Oh noes... nu is het al te laatquote:Op maandag 17 januari 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben elkaar braaf toegevoegd hoor.
Hey, flirten is wat anders dan daadwerkelijk wat doen he?quote:
Tis goed met jequote:Op maandag 17 januari 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Graag gedaan![]()
Iets met gedeelde smart
quote:
Thanks for the warning, dan doe ik het thuis welquote:Op maandag 17 januari 2011 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoek het niet op, ik zou het niet vragen..
Geef het nou maar toequote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Verliefd? Wanneer was ik verliefd en op wie?
Je bent in de war met Flipsmeisje, dat was ik qua naam..quote:
Het is de schuld van Samzz hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis goed met je![]()
Je moet 't maar een keer goedmaken nu
Als ze stage loopt is het vast legaalquote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, flirten is wat anders dan daadwerkelijk wat doen he?. Ze is "een beetje" te jong
.
Legaal wel, en het is een verdomd clever meisje moet ik zeggenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ze stage loopt is het vast legaalDat ze geen inhoud heeft daar voel je toch niks van
Ja maar jij doet 't nu!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is de schuld van Samzz hoor.
Die was gisteren op ONZ radio aan het kreunenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent in de war met Flipsmeisje, dat was ik qua naam..
ik dacht dat jij stiekem verliefd bent op die ene van dse.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was gisteren op ONZ radio aan het kreunen
Wat is dse? Ik snap het niet meerquote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik dacht dat jij stiekem verliefd bent op die ene van dse.
Woot?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was gisteren op ONZ radio aan het kreunen
datingsiteervaringen.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is dse? Ik snap het niet meer
You go tiger!!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Legaal wel, en het is een verdomd clever meisje moet ik zeggen.
Ik zeg toch dat ik het niet doequote:
Oh tsjonge wat ben jij moeilijk zegquote:Op maandag 17 januari 2011 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet doe.
Ach ja, sommigen noemen het (hehe, eindelijk) volwassenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh tsjonge wat ben jij moeilijk zeg
jaja, dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooooh!! Ik snap emWhahaha, zo makkelijk word ik niet verliefd hoor
Op mij natuurlijk!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
The requested site has been explicitly denied.quote:
quote:
Wat een suf bedrijf werk jij zeg!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
The requested site has been explicitly denied.
The firewall has been equiped with a filter to block certain non-business sites.
Je mist er niks aanquote:Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
The requested site has been explicitly denied.
The firewall has been equiped with a filter to block certain non-business sites.
Gast, even serieusquote:
Ze had vorige week min of meer toegezegd dat ze zou gaan kreunen op onz radio, dus de hele week iedereen daarover kletsen en zij in de stress. Letterlijk moed indrinken, lang leve wodka.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Das eerder lachwekkend dan opwindend, was er veel drank in t spel?
Kind tochquote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze had vorige week min of meer toegezegd dat ze zou gaan kreunen op onz radio, dus de hele week iedereen daarover kletsen en zij in de stress. Letterlijk moed indrinken, lang leve wodka.
Ik mag hopen dat ze dat niet echt isquote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze had vorige week min of meer toegezegd dat ze zou gaan kreunen op onz radio, dus de hele week iedereen daarover kletsen en zij in de stress. Letterlijk moed indrinken, lang leve wodka.
sneu genoeg om lekker serieus op mij in te gaan in elk geval.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gast, even serieusIk weet niet wat jij in je hoofd hebt zitten, maar ik heb een half jaar geleden ofzo met 1 gast uit dse 1 date gehad. Leuke gast hoor, maar hoe sneu denk je dat ik ben?
Ik vind de uitlokking an sich eigenlijk sneuer dan de reactie erop.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef dawg het volgende:
[..]
sneu genoeg om lekker serieus op mij in te gaan in elk geval.
Je maakt er wel gelijk werk van.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef backgammon het volgende:
wow, komen er serieus dates uit dse voort? misschien toch eens proberen..
Maar ik ben eigenlijk te cool voor zo iets
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Je maakt er wel gelijk werk van.
[..]
Gedoemd te mislukken zeg ik jequote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Je maakt er wel gelijk werk van.
[..]
Hoezo, het is Fok! Altijd wel een meid die erin trapt.quote:
Damn.. je hebt gelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo, het is Fok! Altijd wel een meid die erin trapt.
ik lok mensen wel vaker uit hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind de uitlokking an sich eigenlijk sneuer dan de reactie erop.
Dat moet sowieso wel natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
Niet? Ik hoef daar dus niet te gaan stalken bij haar school hiernaast?
Ja, maar in sommige actie is passiviteit misschien toch een betere optie.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef backgammon het volgende:
ja kijk, ik ben wel van het meteen actie ondernemen
*kuch* uitlokken is zo'n beetje je grootste hobbyquote:
Wellus en na overleg met vriendin besloten dat ik beter eerst MW kon benaderen erover. Zodat ik met hulp van hen naar de woningbouw kan gaan. Je staat toch sterker met een instantie en een wetsartikel he.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
Huppel, het is niet mijn schuld
Hoe is het gegaan vandaag?
Gaat een beetje lastig alleen, weet niet goed genoeg hoe ze eruit zietquote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moet sowieso wel natuurlijk
ja maar als ik niks laat weten word er niet ge-reageert, als mensen reageren dan zal ik me passief opstellen.. ehhquote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar in sommige actie is passiviteit misschien toch een betere optie.
Dat zei ik ook al vanochtend tegen een collegaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Blue monday is een selffulfilling prophecy
Oh dat is wel jammer dan jaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig alleen, weet niet goed genoeg hoe ze eruit ziet
Net zoiets als vrijdag de 13e.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Blue monday is een selffulfilling prophecy
Ik ben soms jarig op de vrijdag de 13dequote:
Ja maar ik mag datquote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* uitlokken is zo'n beetje je grootste hobby.
Oke. Ik ben benieuwd of je nog teruggebeld wordtquote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wellus en na overleg met vriendin besloten dat ik beter eerst MW kon benaderen erover. Zodat ik met hulp van hen naar de woningbouw kan gaan. Je staat toch sterker met een instantie en een wetsartikel he.
Dus vanochtend naar het telefonische spreekuur van de MW gebeld. Maar mevrouw zat niet op haar plaats en ik word teruggebeld![]()
Dus als ik morgen nog niks heb gehoord ga ik erlangs.
iedereen mag het, als je ook maar kan incasserenquote:
Ik ook. Ik moet ook eigenlijk boodschappen doen maar blijf wel naast de foon zitten tot uur of 6quote:Op maandag 17 januari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Ik ben benieuwd of je nog teruggebeld wordt
Oh, ze bellen op de vaste telefoon terug? Afwachten dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet ook eigenlijk boodschappen doen maar blijf wel naast de foon zitten tot uur of 6
Kan ik, maar ligt aan de persoon, het praktisch nut en de manier waaropquote:Op maandag 17 januari 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iedereen mag het, als je ook maar kan incasseren.
soms mag ik je wel hwquote:Op maandag 17 januari 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iedereen mag het, als je ook maar kan incasseren.
Dit is me te theoretischquote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan ik, maar ligt aan de persoon, het praktisch nut en de manier waarop
Een kennis van mij is geboren op Goede Vrijdag de 13e.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben soms jarig op de vrijdag de 13de
Ja. Maar daarnaast vind ik het ook niet echt prettig om dit soort gesprekken midden in de supermarkt te voeren. Sowieso bellen in de supermarkt is not donequote:Op maandag 17 januari 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ze bellen op de vaste telefoon terug? Afwachten dus.
Ik was toen nog klein volgens mij en vond die clip best engquote:
Cool je werkte voor google?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Krijg mailtje van opdrachtgever over opdracht van afgelopen vrijdag. 'Regels zoveel t/m zoveel zijn niet vertaald'. Dus ik brontekst naast mijn vertaling leggen: alles is gewoon vertaald. Ook miste ze nog een andere regel, die had ze even uitgetypt, maar die staat helemaal niet in de brontekst. Zit ze gewoon dingen erbij te verzinnen of wat
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Maar daarnaast vind ik het ook niet echt prettig om dit soort gesprekken midden in de supermarkt te voeren. Sowieso bellen in de supermarkt is not done
Je was toen 6 of 7, ahwwquote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was toen nog klein volgens mij en vond die clip best eng
ja, dat is idd een real-time dienst, er zitten duizenden mensen de hele tijd dingen te vertalenquote:
Arme domme oude vrouwenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef Techno het volgende:
Vrouwen vaker psychische klachten
Psychische klachten komen vooral voor bij vrouwen, ouderen en laagopgeleiden. Oudere vrouwen hebben het vaakst last van dergelijke problemen. Dat blijkt uit maandag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
okay laat maarquote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Oké, het ligt niet aan mij dat ik het niet snap.
Ja, nog klein, lief en onschuldigquote:
DJ Kluts.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef Kluts het volgende:
Kinderen voor Kinderen.
Daar had ik vroeger LP's van.En ook een van Meneer Kaktus.
Ik had een witte pick-up met roze hartjes erop.
Djeeez. Ik ben oud.
Logisch, wij vrouwen worden al eeuwen als tweederangsburgers behandeldquote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef Techno het volgende:
Vrouwen vaker psychische klachten
Psychische klachten komen vooral voor bij vrouwen, ouderen en laagopgeleiden. Oudere vrouwen hebben het vaakst last van dergelijke problemen. Dat blijkt uit maandag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |