een zonnebril op in de kroeg?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooohh puuurrrrr...Er schiet me nu een bepaalde man te binnen die ik vaak in de kroeg zie.. lang, breed, donker en hij heeft altijd een geruit overhemd aan en een zonnebril zou hem niet weerstaan denk ik... *zwijmel*
Het klinkt als een slecht bouquetromannetje.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooohh puuurrrrr...Er schiet me nu een bepaalde man te binnen die ik vaak in de kroeg zie.. lang, breed, donker en hij heeft altijd een geruit overhemd aan en een zonnebril zou hem niet weerstaan denk ik... *zwijmel*
Hij is zoooooooo woest aantrekkelijk... maar ik durf hem niet aan te sprekenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het klinkt als een slecht bouquetromannetje.
je mag best hoi tegen mij zeggen, ik bijt niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij is zoooooooo woest aantrekkelijk... maar ik durf hem niet aan te spreken
Dan is hij ook niet hip.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
Nee daarom heb ik hem dus ook nooit met zonnebril op gezien he.. doh
Ik gok zo maar dat jij niet de man bent over wie ik het hebquote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef backgammon het volgende:
[..]
je mag best hoi tegen mij zeggen, ik bijt niet.
Ciao Bella
Dat is ZON vet nummer!quote:
Dat is een van mijn favo-dancenummers ever!quote:
M'n moeder en m'n zusjequote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Nou vooruit. Loopt er wel iets van een draak rond daar?
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben jij de "Italiaan" van picardmike?
Sowieso...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef backgammon het volgende:
[..]
neeeee juist niet.
en Tiga is zo-ie-zo goed
Terwijl het nummer eigenlijk hartstikke gejat is.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef backgammon het volgende:
[..]
neeeee juist niet.
en Tiga is zo-ie-zo goed
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
Dat is een van mijn favo-dancenummers ever!
oooo schrijf je dat zo.. wist ik nietquote:
Hij maakt van wel meer nummers een ander goed nummer, denk aan Nellyquote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl het nummer eigenlijk hartstikke gejat is.
Klopt, het origineel is van Corey Heart.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
Terwijl het nummer eigenlijk hartstikke gejat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |