Ja, maar onderschat mijn zelfopgenomen top 40 bandjes niet!quote:
Zonder jullie zouden we niet eens geboren zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vrouwen ouder worden dan mannen hebben ze aan dezelfde mannen te danken.
Zonder ons zouden de meesten 18 niet halen.
Wat doen mannen nou bij een vrouw voor haar 18e levensjaar, behalve haar ontmaagden, wat haar levensduur zo aanmerkelijk bevordert?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vrouwen ouder worden dan mannen hebben ze aan dezelfde mannen te danken.
Zonder ons zouden de meesten 18 niet halen.
Daarom, dat strepen we tegen elkaar wegquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder jullie zouden we niet eens geboren zijn. Maar zo werkt dat andersom natuurlijk ook.
Jaaa?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder jullie zouden we niet eens geboren zijn. Maar zo werkt dat andersom natuurlijk ook.
Niet te dichtbij komen alleen als je me gaat lopen irriteren, want ik slaquote:
waarom heb je geen trados dan? ik bedoel.. its easzyquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het beu. Lief doen tot ik m'n geld van ze heb en dan kunnen ze opbokken.
Ze redden van hun totale onhandigheid, zo zijn wijquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat doen mannen nou bij een vrouw voor haar 18e levensjaar, behalve haar ontmaagden, wat haar levensduur zo aanmerkelijk bevordert?
Meld je dat wel even dan, als je slaat, dan kan ik doen alsof ik er iets van merktequote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet te dichtbij komen alleen als je me gaat lopen irriteren, want ik sla
Dan ben ik daar nooit van gered.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze redden van hun totale onhandigheid, zo zijn wij.
Voor één opdrachtgevertje? Dat is niet echt winstgevend. En dan moet ik er nog een cursus bij volgen. Zit er wel over na te denken, maar dan alleen als het me ook meer opdrachtgevers oplevert.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef backgammon het volgende:
[..]
waarom heb je geen trados dan? ik bedoel.. its easzy
Ik ben nog nooit gered door welke man dan ook, andersquote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp ben je een soort freelance vertaler? hoe doe je het nu dan? heb je een grote talenknobbel?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor één opdrachtgevertje? Dat is niet echt winstgevend. En dan moet ik er nog een cursus bij volgen. Zit er wel over na te denken, maar dan alleen als het me ook meer opdrachtgevers oplevert.
dan heb je nog nooit een echte man ontmoet, je weet wel, zo een met een houthakkers blouse en een rayban brilquote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gered door welke man dan ook, anders
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neeee, dat doe ik natuurlijk altijd onverwachts!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meld je dat wel even dan, als je slaat, dan kan ik doen alsof ik er iets van merkte.
Als jij nou ff als prinses in je torentje gaat zittenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gered door welke man dan ook, anders
In dat geval, heb ik inderdaad nog nooit een echte man ontmoet. Damn.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef backgammon het volgende:
[..]
dan heb je nog nooit een echte man ontmoet, je weet wel, zo een met een houthakkers blouse en een rayban bril
Zolder ook goed?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij nou ff als prinses in je torentje gaat zitten
Ooohh puuurrrrr...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef backgammon het volgende:
[..]
dan heb je nog nooit een echte man ontmoet, je weet wel, zo een met een houthakkers blouse en een rayban bril
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |