Ja, wat van zichzelf al een aardig catchy nummer ook is. Hij heeft het verbeterd.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt, het origineel is van Corey Heart.
Op zondag zijn de winkels gesloten, pardon?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Nee![]()
Op zondag zijn de winkels gesloten he
Die bakker igg welquote:Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Op zondag zijn de winkels gesloten, pardon?
Why?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
Het lijkt erop dat ik binnenkort een cd toch echt moet gaan kopen als ik hem wil hebben.
Wat eng!Dat wil ik niet.
Een..CD..kopen? Kan dat nog?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
Het lijkt erop dat ik binnenkort een cd toch echt moet gaan kopen als ik hem wil hebben.
Wat eng!Dat wil ik niet.
Jama ik moest van samzz van een bepaalde bakker halen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
True. Alhoewel heeft de AH soms ook lekker gebak staan
Omdat ik 'm nergens kan downloaden schijnbaar.quote:
Welke cd?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik 'm nergens kan downloaden schijnbaar.
Ja, want niemand heeft lekkerdere slof dan Oonkquote:Op maandag 17 januari 2011 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jama ik moest van samzz van een bepaalde bakker halen.
Oh ja, stel je voor dat je moet betalen voor een cd met liedjesquote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
Wat eng!Dat wil ik niet.
Ohja Oonkquote:Op maandag 17 januari 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want niemand heeft lekkerdere slof dan Oonk
Ze zitten alleen in het Oosten van het landquote:
Ohquote:Op maandag 17 januari 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zitten alleen in het Oosten van het landIn Enschede en omstreken om precies te zijn.
De Chris Liebing remix van Tiga's versie is de beste IMHO.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
Ja, wat van zichzelf al een aardig catchy nummer ook is. Hij heeft het verbeterd.
dan waren mijn ex en ik nog bij elkaarquote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Werd de tijd maar teruuuuuuuuuuuuuug geeeeeeeeeeee draaaaaaaaaaaaaaaaid
Ozmo6:2 van Blaxtar.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke cd?
Ik kan wel ff kijken voor je
Die ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef Techno het volgende:
[..]
De Chris Liebing remix van Tiga's versie is de beste IMHO.
Jij wil hem vast wel ff komen brengenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zitten alleen in het Oosten van het landIn Enschede en omstreken om precies te zijn.
Zal als ik straks thuis ben ff kijken voor je.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ozmo6:2 van Blaxtar.
Ik kan hem nergens vinden, behalve op sites waar ik me moet registreren, wat ik dus niet wil.
Weet je hoe nieuwsgroepen werken? Hij is gepost in alt.binaries.boneless.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
Ozmo6:2 van Blaxtar.
Ik kan hem nergens vinden, behalve op sites waar ik me moet registreren, wat ik dus niet wil.
Je hebt geen auto? Of geld voor de trein?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Nou kan ik nooit een aardbeienslof van Oonk proeven
Misschien... Schuift dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Jij wil hem vast wel ff komen brengen
Dan kan ik hem wel binnenhalenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je hoe nieuwsgroepen werken? Hij is gepost in alt.binaries.boneless.
Niet echt, ik ben wat downloaden betreft nog een beetje een newb, ik deed dat altijd via shareaza, tot dat heel kut werd.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je hoe nieuwsgroepen werken? Hij is gepost in alt.binaries.boneless.
Jawel, maar ik ga niet alleen voor zoon slofquote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt geen auto? Of geld voor de trein?.
[..]
Misschien... Schuift dat?
Nee, dat moet je ook met iets anders combinerenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga niet alleen voor zoon slof
Dat zou voldoende moeten zijnquote:
En hoe komt ie dan bij mij? Als je dat wil doen, graag, want ik had deze cd eerst zelfs, maar ik heb m nu niet meer.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan kan ik hem wel binnenhalen![]()
Als je wil kluts?
Nieuwsgroepen
Weet Beetman het ook niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
Niet echt, ik ben wat downloaden betreft nog een beetje een newb, ik deed dat altijd via shareaza, tot dat heel kut werd.
Kan hem via mail sturen, dan upload ik hem in een zip via een website.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
En hoe komt ie dan bij mij? Als je dat wil doen, graag, want ik had deze cd eerst zelfs, maar ik heb m nu niet meer.
Zoals?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat moet je ook met iets anders combineren.
[..]
Dat zou voldoende moeten zijn
Vast wel! Ik kwam er gewoon nu zo op. Ik heb het hem nog niet eens gevraagd!quote:
Thanks!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan hem via mail sturen, dan upload ik hem in een zip via een website.
Als je ff PM stuurt dan.
En zou het nogmaals uit gaan?>quote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef backgammon het volgende:
[..]
dan waren mijn ex en ik nog bij elkaar
Babeman kan alles.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vast wel! Ik kwam er gewoon nu zo op. Ik heb het hem nog niet eens gevraagd!![]()
Al iets op het oog?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, bonus binnen.
vanavond even naar de Mediamarkt.
Zoveel behelst het ook niet echt.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef Spirit82 het volgende:
Sunglasses at night![]()
Ik versta alleen geen kut van de tekst bedenk ik me nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |