Ja, wat van zichzelf al een aardig catchy nummer ook is. Hij heeft het verbeterd.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt, het origineel is van Corey Heart.
Op zondag zijn de winkels gesloten, pardon?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Nee![]()
Op zondag zijn de winkels gesloten he
Die bakker igg welquote:Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Op zondag zijn de winkels gesloten, pardon?
Why?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
Het lijkt erop dat ik binnenkort een cd toch echt moet gaan kopen als ik hem wil hebben.
Wat eng!Dat wil ik niet.
Een..CD..kopen? Kan dat nog?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
Het lijkt erop dat ik binnenkort een cd toch echt moet gaan kopen als ik hem wil hebben.
Wat eng!Dat wil ik niet.
Jama ik moest van samzz van een bepaalde bakker halen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
True. Alhoewel heeft de AH soms ook lekker gebak staan
Omdat ik 'm nergens kan downloaden schijnbaar.quote:
Welke cd?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik 'm nergens kan downloaden schijnbaar.
Ja, want niemand heeft lekkerdere slof dan Oonkquote:Op maandag 17 januari 2011 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jama ik moest van samzz van een bepaalde bakker halen.
Oh ja, stel je voor dat je moet betalen voor een cd met liedjesquote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
Wat eng!Dat wil ik niet.
Ohja Oonkquote:Op maandag 17 januari 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want niemand heeft lekkerdere slof dan Oonk
Ze zitten alleen in het Oosten van het landquote:
Ohquote:Op maandag 17 januari 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zitten alleen in het Oosten van het landIn Enschede en omstreken om precies te zijn.
De Chris Liebing remix van Tiga's versie is de beste IMHO.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
Ja, wat van zichzelf al een aardig catchy nummer ook is. Hij heeft het verbeterd.
dan waren mijn ex en ik nog bij elkaarquote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Werd de tijd maar teruuuuuuuuuuuuuug geeeeeeeeeeee draaaaaaaaaaaaaaaaid
Ozmo6:2 van Blaxtar.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke cd?
Ik kan wel ff kijken voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |