haha, loop eens de hunkemoller binnen voor de grap, maat maakt niks uit.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, nee. Maar er zit nogal wat verschil in stof tussen een AA en een G ofzo lijkt me
.
Ik wil je uiteraard vergezellen in je zoektocht naar de perfecte aarbeienslofquote:
Ja ? Hij ging nog sneller uit dan die van 15 euro ?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef backgammon het volgende:
Ik heb me toen ooit eens laten in lichten in zo'n winkel toen ik wat leuks voor mijn ex vriending ging open. 2 delig setje van 250euro.. was het wel waard :b
Ik niet!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je uiteraard vergezellen in je zoektocht naar de perfecte aarbeienslof.
Ik hou met niet met de details, ik kijk wel of het staat en of ik de sluiting snapquote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef backgammon het volgende:
[..]
haha, loop eens de hunkemoller binnen voor de grap, maat maakt niks uit.
het ligt echt aan van alles, sluiting, kant, pushup etc
zit ook nogal wat verschil in de vullingen enz..
Ik heb me toen ooit eens laten in lichten in zo'n winkel toen ik wat leuks voor mijn ex vriending ging open. 2 delig setje van 250euro.. was het wel waard :b
Ik snap mannen nooit die zon ding met 1 hand uit krijgenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou met niet met de details, ik kijk wel of het staat en of ik de sluiting snap.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou met niet met de details, ik kijk wel of het staat en of ik de sluiting snap.
ik nam wel wat meer de tijd jaquote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja ? Hij ging nog sneller uit dan die van 15 euro ?
duim-wijsvinger is all you needquote:Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de BH, sommige kan ik ook met 1 hand, bij de andere roep ik er bijna nog iemand anders bijquote:Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap mannen nooit die zon ding met 1 hand uit krijgenDat lukt me zelf geeneens
Oh nu ben ik zo ontzettend van je onder de indrukquote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de BH, sommige kan ik ook met 1 hand, bij de andere roep ik er bijna nog iemand anders bij.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh nu ben ik zo ontzettend van je onder de indruk
leuk, bel je da je moeder op om even te helpen ofzo?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de BH, sommige kan ik ook met 1 hand, bij de andere roep ik er bijna nog iemand anders bij.
Bij een Marlies Dekkers bijvoorbeeld, waar je door alle bandjes de opening niet meer zietquote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Let me work my magic. Hij zegt net dat ie veel geld heeft en ik ga zaterdag met hem winkelen ja. Ik ben even wat werk aan het voorbereidenquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Let me work my magic. Hij zegt net dat ie veel geld heeft en ik ga zaterdag met hem winkelen ja. Ik ben even wat werk aan het voorbereiden
Daar heb je idd echt een youtube-tutorial voor nodigquote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij een Marlies Dekkers bijvoorbeeld, waar je door alle bandjes de opening niet meer ziet.
sommige vrouwen hebben die BH aan en dan zitten die bandjes niet strak ofzo... echt jammer en beetje sneu dat ze dat niet in de gaten hebben :/quote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij een Marlies Dekkers bijvoorbeeld, waar je door alle bandjes de opening niet meer ziet.
Die moet je ook gewoon aan laten natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan we nou over op tetten dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach BH's, het is weereens wat anders dan over tieten praten, en toch heeft het er nog mee te maken.
Door de bandjes de borst niet ziet.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iddquote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb je idd echt een youtube-tutorial voor nodig.
Wel leuk al die mannetjes die even komen verkondigen dat ze de BH expert zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |