Nee, want die bh's zijn oerlelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die moet je ook gewoon aan laten natuurlijk
Alweer?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gaan we nou over op tetten dan?
Idd, sommigen zijn echt zo afwijkendquote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
IddIk ken meer mannen die er ongegeneerd mee lopen te worstelen dan mannen die ze met een hand los hebben. Maar dat is niet erg, bh's zijn soms ook gewoon ondingen.
Bij jou misschienquote:
dus da's niet erg?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
IddIk ken meer mannen die er ongegeneerd mee lopen te worstelen dan mannen die ze met een hand los hebben. Maar dat is niet erg, bh's zijn soms ook gewoon ondingen.
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het is nu een beetje alsof je heul veul zware shag rookt?
Alsof ik binnen 0.3 miliseconden een gulp openkrijg.quote:
zo moet het ook, de BH mag je gerust een beetje zien maar sommige springen er gewoon uit of trekken alle aandacht..quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij jou misschien![]()
Maar overdaad schaadt indeed.. Ik vind die van mij echter heel erg mooi en subtiel
Dus eigenlijk is het gewoon verdacht als een man je bh maar gewoon aan laat??quote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Hallo, <verzekeraar> met Sjaann, hoe kan ik u helpen ghehuche uche ghe.
Ik heb er nog nooit 1 opengemaaktquote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de BH, sommige kan ik ook met 1 hand, bij de andere roep ik er bijna nog iemand anders bij.
Ik weet niet of ze bij mij oerlelijk zijn want de modellen staan me dusdanig tegen dat ik ze nooit geprobeerd heb.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij jou misschien![]()
Maar overdaad schaadt indeed.. Ik vind die van mij echter heel erg mooi en subtiel
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Hallo, <verzekeraar> met Sjaann, hoe kan ik u helpen ghehuche uche ghe.
Het was ook niet serieus bedoeld schat. Smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze bij mij oerlelijk zijn want de modellen staan me dusdanig tegen dat ik ze nooit geprobeerd heb..
Ik wist wel dat je van sommig ondergoed een paardenreet lijkt te krijgen, maar dit slaat alles!quote:
Dat vind ik geheel afhankelijk van de situatie. Eigenlijk vind ik dat niemand mijn bh mag zien als ik gewoon gekleed ben, dat staat ordinair, vind ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:57 schreef backgammon het volgende:
[..]
zo moet het ook, de BH mag je gerust een beetje zien maar sommige springen er gewoon uit of trekken alle aandacht..
Van die kapwijven met die dingen... omg ;/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |