Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, soms is dat ook heerlijk, maar persoonlijke ruimte is ook erg belangrijk
Dus ik mag je niet aan het bed vastbinden?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Soms is prima, want knuffelen is heerlijkMaar ik moet wel m'n bewegingsruimte houden
Dat is al veel minder spannend héquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dus ik mag je niet aan het bed vastbinden?
Precies, ook eigen dingen doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
En je eigen ding doen. Sommigen zijn echt dag en nacht bij elkaar, dat vind ik benauwend.
Ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]En je eigen ding doen. Sommigen zijn echt dag en nacht bij elkaar, dat vind ik benauwend.
QFT!quote:
Jawelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dus ik mag je niet aan het bed vastbinden?
Je weet wel, om weekendjes naar London te kunnen zonder gezeur enzoquote:
Ja uiteraard. Maar pas na het teasen en gek maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
JawelMaar je moet me dan ook weer vrijlaten
zijn wij ook maar we laten mekaar genoeg ruimtequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]En je eigen ding doen. Sommigen zijn echt dag en nacht bij elkaar, dat vind ik benauwend.
Oooh, dat zou mijn vrouw/vriendin wel mogen. Maar goed, wie wil nou mijn vrouw/vriendin zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je weet wel, om weekendjes naar London te kunnen zonder gezeur enzo
Ik heb nog een berg afwas staan die ik echt moet doen, maar het is hier zo gezellig.quote:
Vast wel iemandquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Stuart het volgende:
Oooh, dat zou mijn vrouw/vriendin wel mogen. Maar goed, wie wil nou mijn vrouw/vriendin zijn![]()
Ja, en keiharde neukseks hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Maar pas na het teasen en gek maken.
Heb jij geen annie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb nog een berg afwas staan die ik echt moet doen, maar het is hier zo gezellig.
Mag ik komen helpen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb nog een berg afwas staan die ik echt moet doen, maar het is hier zo gezellig.
Ik wil ook met mijn vrienden weg kunnen zonder dat de vrouw er altijd bij is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn wij ook maar we laten mekaar genoeg ruimte
Er is vast wel iemand die dat wilquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat zou mijn vrouw/vriendin wel mogen. Maar goed, wie wil nou mijn vrouw/vriendin zijn![]()
dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik wil ook met mijn vrienden weg kunnen zonder dat de vrouw er altijd bij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet je als vrouw ook helemaal niet bij willen zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik wil ook met mijn vrienden weg kunnen zonder dat de vrouw er altijd bij is.
Ik ook ik ook?quote:
Ja, alleen moet je je soms goed afvragen met wat voor redenquote:
Ja, eerst teasen tot je echt gek wordt van verlangen en me smeekt om meer en dan komt de keiharde neukseks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en keiharde neukseks heEerder dan dat mag je niet weg
Ja dat dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar moet je als vrouw ook helemaal niet bij willen zijn
Is dat 'leuke hoofd' sarcastisch bedoeltquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die dat wilVolgens mij ben jij een lieve en leuke vent met een leuk hoofd
Vast wel iemand, zolang je maar niet wanhopig op zoek gaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vast wel iemand die ook nog eerlijk en oprecht is en van je houdt om wie je bentquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alleen moet je je soms goed afvragen met wat voor reden
Nee, ik heb vaak dat ik mensen tegenkom die zich 'opdringen' en ik heb een hekel aan dat soort 'goedkope' gedragquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Vast wel iemand, zolang je maar niet wanhopig op zoek gaat.
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat 'leuke hoofd' sarcastisch bedoelt
Ok, dan is het goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, eerst teasen tot je echt gek wordt van verlangen en me smeekt om meer en dan komt de keiharde neukseks.
Nee!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat 'leuke hoofd' sarcastisch bedoelt
Preciesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dat dusNet als dat ik dingen wil blijven doen zonder dat die man er altijd bij is
Hmmmz, een oprechte vrouw he?!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vast wel iemand die ook nog eerlijk en oprecht is en van je houdt om wie je bent
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef pgrferrari het volgende:
Tettenpic:ViezerikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, als je dan even zegt waar je woont....neem ik Marijke ook voor je meequote:
Knipoog betekend dus JAquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen
Knipoog betekent: hou je kop toch man, je weet zelf ook donders goed dat je een leuk hoofd hebtquote:
Ik weet niet wat je zoekt, maar voor een ONS zou ik daar gewoon even misbruik van maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik heb vaak dat ik mensen tegenkom die zich 'opdringen' en ik heb een hekel aan dat soort 'goedkope' gedrag
In een huis van steen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als je dan even zegt waar je woont....neem ik Marijke ook voor je mee
Ik moest serieus nadenken wat ONS ook alweer wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zoekt, maar voor een ONS zou ik daar gewoon even misbruik van maken.
Welk huisnummer? In Drenthe zijn er maar weinig echte huizen naast al die plaggenhuttenquote:
ONS is een leuke vervanging voor masturberen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest serieus nadenken wat ONS ook alweer wasEn ja, dat ben ik met je eens, zou ik ook doen
50quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welk huisnummer? In Drenthe zijn er maar weinig echte huizen naast al die plaggenhutten
Mooi, dan is het in elk geval lastig om te blazenquote:
Hmmmzquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Knipoog betekent: hou je kop toch man, je weet zelf ook donders goed dat je een waterhoofd hebt![]()
Voor mannen misschien, voor vrouwen niet altijd hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
ONS is een leuke vervanging voor masturberen.
Stu, je bent een lekker ding en dat weet je zelf ook wel!quote:
Koenepoenquote:
Allemaal bullshitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu, je bent een lekker ding en dat weet je zelf ook wel!Genoeg complimentjes gehad nu?
Laat ik het anders zeggen: het zou leuker moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mannen misschien, voor vrouwen niet altijd hoor![]()
*bump*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allemaal bullshit
Aardig doen is niet nodig hoor
Ik kan wel tegen een stootje
Jij kent me niet, maar daar zou ik echt niet over liegenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allemaal bullshit
one night standquote:
Weet je wat mensen mooi of lelijk maakt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allemaal bullshit
Het enige leuke zijn luchtkussensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*bump*
en nou ophouden, leukerd
Hoiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
one night standTe lang geleden mijn laatste
![]()
Ja, dat is zeker waar!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Weet je wat mensen mooi of lelijk maakt?
De uitstraling. Als jij je goed voelt wordt je mooier gevonden dan als je alleen maar denkt dat je lelijk bent.
Ja, dat vind ik dus ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De uitstraling. Als jij je goed voelt wordt je mooier gevonden dan als je alleen maar denkt dat je lelijk bent.
Mijn batterij is te leeg om iets uit te stralenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kent me niet, maar daar zou ik echt niet over liegenIs geen bullshit, ik vind jou een knappe vent
[..]
one night standTe lang geleden mijn laatste
![]()
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waar!
Al kan dat sommige mensen toch net niet genoeg helpen hoor
quote:
Eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het enige leuke zijn luchtkussens![]()
![]()
I noes itquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tsja, zolang ik niet weet waar je woont
Nee, maar zelfs bij de lelijkste mensen maakt het verschil.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waar!
Al kan dat sommige mensen toch net niet genoeg helpen hoor
Nehquote:
En waarom zou je iemand op ten duur niet knap kunnen gaan vinden?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ookIk val stiekem ook nooit op "knappe" mensen ik val echt op mooie mensen
Want de knapperds missen vaak toch wel iets van persoonlijkheid (niet altijd hoor)
Dat kan inderdaad. Ik ken hele knappe meisjes die ik lelijk vind, alleen al door hun arrogante uitstraling.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ookIk val stiekem ook nooit op "knappe" mensen ik val echt op mooie mensen
Want de knapperds missen vaak toch wel iets van persoonlijkheid (niet altijd hoor)
Ik vind knap ook anders dan mooi ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waarom zou je iemand op ten duur niet knap kunnen gaan vinden?
Ja, het maakt zeker verschilquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
Nee, maar zelfs bij de lelijkste mensen maakt het verschil.
Een ex van mij was objectief gezien geen knap meisje. Ze liep lomp , was redelijk stevig. Maar ze had gigantisch veel uitstraling en dat maakte alles goed.
Weer bij een kind dat fan van Plastic Hoofd (bieber) is?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik zit in een erg druk kinderspeelparadijs at the moment
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik vaak ook welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het maakt zeker verschil![]()
En stevig vind ik dan juist weer WEL mooi
Ik vind het allebij iets is wat persoonlijk isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind knap ook anders dan mooi ofzoKnap is standaard en mooi is persoonlijk voor mij
Dan moet je zorgen dat die weer voller komt. Je rust pakken, niet teveel hooi op je vork nemen en vooral in jezelf geloven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn batterij is te leeg om iets uit te stralen![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vaak ook welMaar van mezelf dan weer niet
![]()
Stom hoofd
Je weet niet eens hoe ik er uit zie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tsja, zolang ik niet weet waar je woont
quote:
Ik ben ZO makkelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik er uit zie.
Ach, ik zit hier maar wat melodramatisch te doen joh. Ik ben niet zo serieus op het forum als andere wellicht zouden willenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat die weer voller komt. Je rust pakken, niet teveel hooi op je vork nemen en vooral in jezelf geloven.
Want als jij al niet in jezelf gelooft, waarom zou een ander dan wel in je geloven?
Nee, hij wilde alleen in de ballenbak en op de springkussensquote:
Nee joh, die heb ik thuisgelaten, ben zelf los aan het gaan op de trampolinequote:
Ik ook, maar deze was heel stevig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En stevig vind ik dan juist weer WEL mooi
Voor een ONS is dat ook niet al te belangrijk, als de sex maar goed isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik er uit zie.
Je bedoelt in het donker zie je toch niks?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor een ONS is dat ook niet al te belangrijk, als de sex maar goed is
Je vindt jezelf wel aantrekkelijk he, geef maar toequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik zit hier maar wat melodramatisch te doen joh. Ik ben niet zo serieus op het forum als andere wellicht zouden willen
Da's vrouw eigen: om jezelf niet mooi te vinden. Maar als ik in jouw fotoboek kijk: die foto waar je op staat met dat groene kussen: daar zie ik dat je een leuk koppie hebt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vaak ook welMaar van mezelf dan weer niet
![]()
Stom hoofd
En dat is anders dan stevig omdat....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ook, maar deze was heel stevig.
Weer dat ootje he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik zit hier maar wat melodramatisch te doen joh. Ik ben niet zo serieus op het forum als andere wellicht zouden willen
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij wilde alleen in de ballenbak en op de springkussens![]()
Dat snap ik trouwens heel goed
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee joh, die heb ik thuisgelaten, ben zelf los aan het gaan op de trampoline
Ikeaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook welMisschien haal ik toch eens zo'n magneetstrip bij de HEMA, zijn niet zo heel duur
Die heb ik volgens mij gemaakt, wat kijkt ze daar lief he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's vrouw eigen: om jezelf niet mooi te vinden. Maar als ik in jouw fotoboek kijk: die foto waar je op staat met dat groene kussen: daar zie ik dat je een leuk koppie hebt.
Misschien ben ik wel heeeeel dik en harig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nuut
[..]
Ik ben ZO makkelijk![]()
![]()
Nee, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel aantrekkelijk he, geef maar toe
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's vrouw eigen: om jezelf niet mooi te vinden. Maar als ik in jouw fotoboek kijk: die foto waar je op staat met dat groene kussen: daar zie ik dat je een leuk koppie hebt.
Hars beurt en van veel sex val je afquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heeeeel dik en harig.
Morgen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zou ik ook doenWanneer gaan wij eens naar zoiets?
mijquote:
Jaquote:
Ja, die heb jij gemaakt jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij gemaakt, wat kijkt ze daar lief he?![]()
![]()
Misschien val ik daar wel op?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heeeeel dik en harig.
Volgens mij is dat voor een ONS juist ook belangrijk. Een ONS is niet voor het goede gesprek.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor een ONS is dat ook niet al te belangrijk, als de sex maar goed is
Dat doet ze toch altijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Omdat het nog steviger was.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat is anders dan stevig omdat....
Ik vind je een knapperdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
Maar het is ook niet zo dat ik het nodig acht om met burqa over straat te moeten als ik mij onder publiek begeef
Veel succes er mee en ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Muck het volgende:
Nu afsluiten en puinruimen, dan kan ik zo nog even kijken of ik mijnantieke houten vloer
kan redden na het gips-avontuur
Ja!!! Ik wilquote:
Ja, jou miste ik jaquote:
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
MPGquote:
Thanksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel succes er mee en ik hoop het voor je
Wij gaan een keertje saampjes springenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij wilde alleen in de ballenbak en op de springkussens![]()
Dat snap ik trouwens heel goed
Dat eerste.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hars beurt en van veel sex val je af
Oh, dat mag best hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor een ONS juist ook belangrijk. Een ONS is niet voor het goede gesprek.
Maar zo ervaren ben ik ook weer niet dus daar durf ik geen beloftes over te doen.
Ach, hoe erg kan het nou helemaal zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor een ONS juist ook belangrijk. Een ONS is niet voor het goede gesprek.
Maar zo ervaren ben ik ook weer niet dus daar durf ik geen beloftes over te doen.
Neequote:
Ik hoop het ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Muck het volgende:
Nu afsluiten en puinruimen, dan kan ik zo nog even kijken of ik mijnantieke houten vloer
Nou, ik ben wel wat steviger en ook wel harig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Misschien val ik daar wel op?![]()
had je geen plastic neergelegdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Muck het volgende:
Nee Liebchen, hij heeft gelijk. Punt.quote:
Veel plezier Stuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Harvey Nichols en Selfridges. Misschien tot vanavond mensen![]()
![]()
laters stuartquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Harvey Nichols en Selfridges. Misschien tot vanavond mensen![]()
![]()
Ik heb dan liever andere diepgang.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat mag best hoorEen beetje diepgang mag altijd
Maar het hoeft niet
Bis Later Stuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Stuart het volgende:
![]()
Gewoon epileren dan maar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat vind ik wel, mijn mening, soquote:
Ik zeg ook niet dat ik niks kan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, hoe erg kan het nou helemaal zijn?
Ik had het over je uiterlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik niks kan.
Good remark PGRquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef pgrferrari het volgende:
Wrm praten we over wie wel en wie niet knap is![]()
Als je je maar goed voelt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon epileren dan maar?Nee, dan mag ik wel een week vrij nemen. Op bepaalde plekken houd ik het kort/kaal en dat vind ik genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Oh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het over je uiterlijk
Op je hoofd?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dan mag ik wel een week vrij nemen. Op bepaalde plekken houd ik het kort/kaal en dat vind ik genoeg.
Ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oh.
Mijn ogen maken een hele hoop goed.
Ben je ook lang?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel wat steviger en ook wel harig.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Stuart het volgende:
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb dan liever andere diepgang.![]()
Weet ik tochquote:
Weet ik toch dat jij dat weetquote:
Ey, ik ben van de ogenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh.
Mijn ogen maken een hele hoop goed.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik zit net onder de 1.80
Ha, jij kent mij te goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik toch dat jij dat weet
Ik ook wel hoorquote:
1.79 dus? Dan ben je ietsiepietsie korterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik zit net onder de 1.80
Haha, te druk?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:38 schreef Koen66 het volgende:
Ene zoon heb ik nog niet teruggezien, die vond direct een klasgenootje en is druk bezig. De oudste zit te mokken dat ie het te druk vindt
Korfbalsequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weg, Moet straks korfballen
Hopelijk weer eens winst na 5 potten verlies
Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
1.79 dus? Dan ben je ietsiepietsie korter
Ietsiepietsie niet neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee.
speel ze ajaxquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weg, Moet straks korfballen
Hopelijk weer eens winst na 5 potten verlies
Ligt er aan in welke trantquote:
Ik heb mijn eigenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hopelijk niet van mijn ogen.
Mooie ogen doen veelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ha, jij kent mij te goed
[..]
Ik ook wel hoor![]()
[..]
1.79 dus? Dan ben je ietsiepietsie korter
My eyes beats allquote:
Mijn ex was langer dan ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ietsiepietsie niet neeMaar een kop of wat wel
Yep, da's ook de gevoelige, die vind het gauw druk en lawaaiereig, hij zat te piepen dat er kindjes tegen hem aan gaan botsen en dat ie tanden kwijt raaktquote:
Ah gosquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, da's ook de gevoelige, die vind het gauw druk en lawaaiereig, hij zat te piepen dat er kindjes tegen hem aan gaan botsen en dat ie tanden kwijt raakt
Heb jij huisdieren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn ex was langer dan ik.En als we beide schoenen aan hadden scheelde dat een kop.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn ex was langer dan ik.En als we beide schoenen aan hadden scheelde dat een kop.
van mij zal je niet winnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb dat ook wel eens gehad hoor, maar die jongen was ook nog eens iel
Dus was echt geen gezicht
En ik wil een man die me kan beschermen
Ik won van hem met stoeien, dat kan toch niet!
Nou, iel ben ik zeker niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vorig jaar hebben we hem op autisme laten testen op aanraden lerares omdat ie er in lichte mate wel wat kenmerken van heeftquote:
Kom dan maar op met dat stoeienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Houd je wel van huisdieren?quote:
Geilquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij zal je niet winnen![]()
Ben je ook een beetje sterk?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, iel ben ik zeker niet.
En, wat kwam er uit?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we hem op autisme laten testen op aanraden lerares omdat ie er in lichte mate wel wat kenmerken van heeft
quote:
Mooi hoorquote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Houd je wel van huisdieren?
[..]
[..]
Ben je ook een beetje sterk?
M-m-m-mag ik zeggen dat je een heel klein beetje scheel kijkt?quote:
Wanneer?quote:
Kan je van mij toch ook wel verwachtenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En, wat kwam er uit?
[..]
[..]
Mooi hoor
Je gaat nu heel hard trainen?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
M-m-m-mag ik zeggen dat je een heel klein beetje scheel kijkt?
Waar is die ene smiley met die rare ogen en kwijlstreepje als je em nodig hebtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik al.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je gaat nu heel hard trainen?
Kusje op je hoofdquote:
Wat is daarmee?quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
In het echt klopt dat ook een beetje.
Ik had als kind een lui oog.
Ik had niet alleen een pleister maar ik ben ook geopereerd vroeger.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Met zo een pleister op mijn goede oog..
En nu, als ik moe ben of hoofdpijn heb, dan loens ik
Heb je al een beetje spierballen?quote:
Ik vind dat wel schattigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ja, maar ik wil geen bodybuilder worden of zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je al een beetje spierballen?
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij mij uiteindelijk toch maar niet gedaan..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik had niet alleen een pleister maar ik ben ook geopereerd vroeger.
En als ik moe ben loens ik ook.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil geen bodybuilder worden of zo.
Echt niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind dat wel schattigAl is het me nooit opgevallen...
Bij mij wel want het was heel erg. Op foto's van voor de operatie had ik altijd mijn hoofd scheef.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij mij uiteindelijk toch maar niet gedaan..
Cute
dat komt door die autobanden die ze om je nek hangenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bij mij wel want het was heel erg. Op foto's van voor de operatie had ik altijd mijn hoofd scheef.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt door die autobanden die ze om je nek hangen
En het heeft wel geholpen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
Bij mij wel want het was heel erg. Op foto's van voor de operatie had ik altijd mijn hoofd scheef.
Dat is ze ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij bent best leuk volgens mij.
Ja. Behalve als ik moe ben dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En het heeft wel geholpen?
Ik heb het vooral als ik iemand recht aan moet kijken, dan moet ik soms echt heel veel moeite doen
Geloof me maar, dat is zequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja. Behalve als ik moe ben dan.
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
quote:
Dat dus.quote:
Dat idee had ik al.quote:
Niet zo bescheiden, Liebchenquote:
Vrouwen die een beetje loensenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb het niet eens door, als ik loens. Tenzij ik in de spiegel kijkt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar dat is ook niet te doen man, dan nog recht kijken
Ja. Absoluutquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
En liefHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL lief
![]()
Ik ben gewoon dik hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat idee had ik al.![]()
Leuk koppie, volgens mij een beetje stevig en zo.En ze komt wel aardig over.
quote:
Zekerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
En liefHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL lief
![]()
Dat zeggen alle vrouwen, dat beoordeel ik zelf wel een keer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dik hoorDat beetje mag weg
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu genoeg, ik ben niet zo leukKom gaan we het over wel leuke dingen hebben
Over jou?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens door, als ik loens. Tenzij ik in de spiegel kijkt.
Mijn vader vroeg laatst:"Heb je er nou ook nog last van? "
Ik zei:"Dat weet ik niet, ik weet immers niet beter."
Doen we ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Anders maken we er toch gewoon nog een paarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
Met deze TT hoop ik dat deze KSC vanavond laat nog steeds open is, zodat ik mee kan doen.
Ik merk het alleen als mensen zitten te ouwehoeren en me vragen wie ik nou aan kijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo.
Hoewel ik er wel last van heb als ik op mijn werk ben en moe ben.
Klanten recht aan proberen te kijken kost dan echt veel moeite
Die kans acht ik zeer kleinquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
Met deze TT hoop ik dat deze KSC vanavond laat nog steeds open is, zodat ik mee kan doen.
Als ik de lapo heb maak ik speciaal een hete tt voor jou jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
Leuke dingen... Ehm.. Marijkequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoorde ooit een tante achter mijn rug om fluisteren: Nienke kan je niet recht aankijken, moet je opletten...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik merk het alleen als mensen zitten te ouwehoeren en me vragen wie ik nou aan kijk.
Noem jij Marijke nou een ding?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit een tante achter mijn rug om fluisteren: Nienke kan je niet recht aankijken, moet je opletten...![]()
Als mensen tegen me zeggen:"Naar wie kijk je nou, je mag me wel aankijken hoor."quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit een tante achter mijn rug om fluisteren: Nienke kan je niet recht aankijken, moet je opletten...![]()
Je gaat vanavond voor het eerst in je leven...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als mensen tegen me zeggen:"Naar wie kijk je nou, je mag me wel aankijken hoor."![]()
is mijn antwoord:"Ik kijk liever naar wat leuks."
Opgelost.
In het kader van: lekker ding, denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Noem jij Marijke nou een ding?![]()
![]()
ik gok erop dat dat niet zal zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
Als ik haar ooit zie, dan zwaait er watquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als mensen tegen me zeggen:"Naar wie kijk je nou, je mag me wel aankijken hoor."![]()
is mijn antwoord:"Ik kijk liever naar wat leuks."
Opgelost.
Oh. Dan heeft hij gelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
In het kader van: lekker ding, denk ik.
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Noem jij Marijke nou een ding?![]()
![]()
Gamma.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat vanavond voor het eerst in je leven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Joh, dat was al heel lang geleden, toen Jos nog maar net aan het Jospad woondequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik haar ooit zie, dan zwaait er wat
[..]
Springkussen dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
moet je me moe maken, dan zie je het
wat is er?quote:
Oh ok, maar dan nogquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh, dat was al heel lang geleden, toen Jos nog maar net aan het Jospad woonde
Neeeeeeeeeeeeee, dat kan morgen ook nogquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik moet nou toch echt gaan afwassen.
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ok, maar dan nogStomme familie... Over stomme familie, ik heb een mailtje voorbereid, wil je em lezen?
Ja, dat denk ik dus ook al drie dagen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee, dat kan morgen ook nog![]()
Ik heb zin in wat lekker enzo maar straks gaan we wokken met het feestje van mijn oma dus mag van mijzelf nu niks etenquote:
Ach, wat maakt die ene dag nou nog uit?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook al drie dagen.
dat wordt dus eerst flink laten wekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
weken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wordt dus eerst flink laten weken
Stofzuigenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet nog best wel wat veel vermoeiendere actie hoor![]()
Ik die geen probleem. Nu eten en straks weer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb zin in wat lekker enzo maar straks gaan we wokken met het feestje van mijn oma dus mag van mijzelf nu niks eten
Nou, het schone servies raakt op en mijn gootsteen staat vol. En ik moet straks ook eten maken en dat gaat zo niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach, wat maakt die ene dag nou nog uit?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach, wat maakt die ene dag nou nog uit?
Nee, want ik spoel alles altijd goed om voor ik het in de gootsteen mieter.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wordt dus eerst flink laten weken
Chineesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, het schone servies raakt op en mijn gootsteen staat vol. En ik moet straks ook eten maken en dat gaat zo niet.
quote:
maar moet toch een beetje aan mijn gewicht denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik die geen probleem. Nu eten en straks weer..
Stapelen of gewoon wat bestellenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, het schone servies raakt op en mijn gootsteen staat vol. En ik moet straks ook eten maken en dat gaat zo niet.
Kom maar hier etenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kom er zo aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:03 schreef pgrferrari het volgende:
Me gaat maar eens een bakkie warme choco maken.
Beroepsdeformatiequote:
Nou en, dat moet ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar moet toch een beetje aan mijn gewicht denken
[..]
Stapelen of gewoon wat bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |