Maar het woordje was impliceert dat het nu weer kan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was even tijdelijk uitgeschakeld ja
Maar dan ook echt NET, dus nog niet lang genoeg om zwanger te kunnen zijn, of dan toch in elk geval dat al te weten en al helemaaaaal niet om het dan al hier te vertellenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar het woordje was impliceert dat het nu weer kan.
Vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan ook echt NET, dus nog niet lang genoeg om zwanger te kunnen zijn, of dan toch in elk geval dat al te weten en al helemaaaaal niet om het dan al hier te vertellen
Dat kan snellerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
Vooral dat laatste.Het kan namelijk heel snel gaan.
![]()
Dat kan in een zeer vrolijk uurtje geregeld zijn.
Ik zag 'mquote:
jawel, maar het is leuker met voorspel en teasen en zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag 'm![]()
Hoewel het na een hele tijd proberen ook wel gewoon in een paar minuten mag
neee, SEX is leuker met voorspel en teasen enzo..kindjes maken is andere businessquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
jawel, maar het is leuker met voorspel en teasen en zo.
Oh, ik dacht dat dat een gevolg was van de seks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee, SEX is leuker met voorspel en teasen enzo..kindjes maken is andere business
Gelukkig niet altijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat een gevolg was van de seks.
quote:
Nice huh?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wow mooi gereedschap
![]()
mijn gereedschap hangt nu ook trouwens , maar dar zal jullie niet zo interreseren
En ik zat me nog wel zo in te houden om daar geen opmerking over te makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wow mooi gereedschap
![]()
mijn gereedschap hangt nu ook trouwens , maar dar zal jullie niet zo interreseren
beetje gaan liggen slapen tijdens het klussen...foei Toekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:10 schreef Muck het volgende:
Oh, en TJ helpt ook goed mee
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik zat me nog wel zo in te houden om daar geen opmerking over te maken
trevquote:
maar echt tof, zoiets hangt hier ook, maar dan met iets minder messen (5, en een vleesvork)quote:
Hij is, euh, gipsplaathouderquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beetje gaan liggen slapen tijdens het klussen...foei Toek
ken wel auto's die op alles en nog wat lopenquote:
stuartquote:
Het is zo handigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar echt tof, zoiets hangt hier ook, maar dan met iets minder messen (5, en een vleesvork)
friemelquote:
Nicequote:
scherp +1quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ken wel auto's die op alles en nog wat lopen![]()
maar een stad waar koffie in moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |