Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
"Geachte KPN,
Jullie hebben de keus: of jullie bieden mij een goed betaalde baan aan of jullie stoppen met het sturen van rekeningen.
Hoogachtend, Myraela."
Zoiets?
Lieve KPN,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
"Geachte KPN,
Jullie hebben de keus: of jullie bieden mij een goed betaalde baan aan of jullie stoppen met het sturen van rekeningen.
Hoogachtend, Myraela."
Dat heb je soms, je had alleen het nummer moeten en passen en de rest van de tt mag ook wel hoorquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lieve KPN,
Wisten jullie dat het bewezen is dat seks tijdens werktijd de omzet verhoogt?
Ik reken 120.95 per uur.
Kusjens,
Myraela
In dat geval mag je wel bij mij werken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
"Geachte KPN,
Hoogachtend, Myraela."
[/qoute]
Lieve KPN,
Ik reken 120.95 per uur.
Kusjens,
Myraela
Roep maar een TTquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oh jee, ik zie dat ik het nummer en de titel niet veranderd heb.
Daarvoor moet je bij een andere sector zijn dan waar de KPN in thuishoortquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lieve KPN,
Ik reken 120.95 per uur.
Kusjens,
Myraela
Goldfinger heeft toch een seksclub? Misschien heeft die interesse.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij een andere sector zijn dan waar de KPN in thuishoort
Ok:quote:
Parenclubquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Goldfinger heeft toch een seksclub? Misschien heeft die interesse.
Alweer?quote:
Echt belachelijk trouwens dat bedrijven nooit reageren op sollicitaties.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok:
KSC2555: Waar Myraela haar diensten aanbiedt.
[..]
Ok:
[..]
Ok:
Ja belachelijk. Helemaal als je op een toffe functie hebt gereageerd. Dan wil je zegmaar toch "wachten". Maar eigenlijk moet je gewoon alles aanschrijven dat je kan vinden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Echt belachelijk trouwens dat bedrijven nooit reageren op sollicitaties.
Ik kan me daar echt aan ergeren
Kan ik die diensten ook ergens afnemen trouwens?quote:
En als je dan belt " de sollicitatieprocedure is nog bezig" en dan hoor je ook nooit iets meer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Helemaal als je op een toffe functie hebt gereageerd. Dan wil je zegmaar toch "wachten". Maar eigenlijk moet je gewoon alles aanschrijven dat je kan vinden.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En als je dan belt " de sollicitatieprocedure is nog bezig" en dan hoor je ook nooit iets meer.
Ik heb ooit een keer gesolliciteerd en pas een jaar later kreeg ik een brief. Met een afwijzing.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Helemaal als je op een toffe functie hebt gereageerd. Dan wil je zegmaar toch "wachten". Maar eigenlijk moet je gewoon alles aanschrijven dat je kan vinden.
quote:
Dus zeker een goede eterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij moet weer een maatje groter, de vetklep
![]()
heeft nu de maat die Thijs had toen hij een jaar werd...en mijn neefje is nog geen 8 maanden
Nee, gewoon een redelijk gemiddelde gezonde babyquote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, gewoon een redelijk gemiddelde gezonde baby![]()
Thijs is gewoon smal
Technisch gezien...neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou ja, het had gekund toch?
Hoi vanuit huisquote:
Ik was even tijdelijk uitgeschakeld jaquote:
Vanuit het bedrijf waar ik zit komt altijd een reactie of het nu goed of slecht is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Echt belachelijk trouwens dat bedrijven nooit reageren op sollicitaties.
Ik kan me daar echt aan ergeren
Geniet ervanquote:
Maar het woordje was impliceert dat het nu weer kan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was even tijdelijk uitgeschakeld ja
Maar dan ook echt NET, dus nog niet lang genoeg om zwanger te kunnen zijn, of dan toch in elk geval dat al te weten en al helemaaaaal niet om het dan al hier te vertellenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar het woordje was impliceert dat het nu weer kan.
Vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan ook echt NET, dus nog niet lang genoeg om zwanger te kunnen zijn, of dan toch in elk geval dat al te weten en al helemaaaaal niet om het dan al hier te vertellen
Dat kan snellerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
Vooral dat laatste.Het kan namelijk heel snel gaan.
![]()
Dat kan in een zeer vrolijk uurtje geregeld zijn.
Ik zag 'mquote:
jawel, maar het is leuker met voorspel en teasen en zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag 'm![]()
Hoewel het na een hele tijd proberen ook wel gewoon in een paar minuten mag
neee, SEX is leuker met voorspel en teasen enzo..kindjes maken is andere businessquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
jawel, maar het is leuker met voorspel en teasen en zo.
Oh, ik dacht dat dat een gevolg was van de seks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee, SEX is leuker met voorspel en teasen enzo..kindjes maken is andere business
Gelukkig niet altijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat een gevolg was van de seks.
quote:
Nice huh?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wow mooi gereedschap
![]()
mijn gereedschap hangt nu ook trouwens , maar dar zal jullie niet zo interreseren
En ik zat me nog wel zo in te houden om daar geen opmerking over te makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wow mooi gereedschap
![]()
mijn gereedschap hangt nu ook trouwens , maar dar zal jullie niet zo interreseren
beetje gaan liggen slapen tijdens het klussen...foei Toekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:10 schreef Muck het volgende:
Oh, en TJ helpt ook goed mee
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik zat me nog wel zo in te houden om daar geen opmerking over te maken
trevquote:
maar echt tof, zoiets hangt hier ook, maar dan met iets minder messen (5, en een vleesvork)quote:
Hij is, euh, gipsplaathouderquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beetje gaan liggen slapen tijdens het klussen...foei Toek
ken wel auto's die op alles en nog wat lopenquote:
stuartquote:
Het is zo handigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar echt tof, zoiets hangt hier ook, maar dan met iets minder messen (5, en een vleesvork)
friemelquote:
Nicequote:
scherp +1quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ken wel auto's die op alles en nog wat lopen![]()
maar een stad waar koffie in moet
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
Het is zo handig
Messen raken minder snel bot, ik kan er niet in grijpen als ik in een lade rommel, enh et staat zo stoer
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee, SEX is leuker met voorspel en teasen enzo..kindjes maken is andere business
Ja, dat vind ik ook welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is zo handig
Messen raken minder snel bot, ik kan er niet in grijpen als ik in een lade rommel, enh et staat zo stoer
Of Ikeaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook welMisschien haal ik toch eens zo'n magneetstrip bij de HEMA, zijn niet zo heel duur
Jaquote:
quote:
Jawel, als je naar Zwolle komt kun je zo meequote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, als je naar Zwolle komt kun je zo mee![]()
/carequote:
Succes! Ik ga maar een eitje met kaas bakkenquote:
De 5e mopjequote:
Het is alleen wel een goede reden om nooit kindjes te maken.quote:
Geniet ze Trevquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens even genieten van een warme douche
Dan is de meetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De 5e mopjeDan betaal je toch niets en kun je zo mee door naar Zandvoort
Oefenen is leukerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het is alleen wel een goede reden om nooit kindjes te maken.
Als het de eerste keer raak is (of de tweede of derde ofzo) dan kan kindjes maken ook zeker wel zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Stu darlingquote:
Wel, dan gaan ST en ik naar de Ikeaquote:
Generale repetities zijn stomquote:
En ik nou?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu darling![]()
[..]
Wel, dan gaan ST en ik naar de Ikea
Ik denk dat ik het voorlopig maar houd bij kijken en proberen of het past.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als het de eerste keer raak is (of de tweede of derde ofzo) dan kan kindjes maken ook zeker wel zo
Ik begrijp je punt maar ik wil ook kinderenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
voer en gooi ze suikertjequote:
Ik ben er nog niet over uit. Op dit moment zeker niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt maar ik wil ook kinderen![]()
Ik zou er wel klaar voor zijn eigenlijk al heb ik er geen haast meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit. Op dit moment zeker niet.
dat heb ik altijdquote:
In de lente en zomer is het wel erger trouwens.quote:
Nee, niet als in samen oefenen. Daar ben ik iets te hetero voor.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, als je naar Zwolle komt kun je zo mee![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
Volgens mij word ik in het ootje genomen.![]()
En ik houd er niet van om genomen te worden, zeker niet in mijn ootje.
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit. Op dit moment zeker niet.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
Volgens mij word ik in het ootje genomen.![]()
En ik houd er niet van om genomen te worden, zeker niet in mijn ootje.
34.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
Ik ook, maar niet door een man.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er wel van hoor, om serieus genomen te worden
Maar Stu is 34
Ik las hetquote:
Ik houd wel van een man bovenopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet door een man.
Dan door een vrouw die bovenop me zit.
11 want jij past kinderklerenquote:
Kentekenplaten waren er 34 jaar geleden ook al.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las hetIk dacht dat je jonger zou zijn door je username
Maar ik vind het een geniale combi, je ui, je fobo en je naam
Oh, op een vrouw liggen of achter een vrouw zitten vind ik ook niet erg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd wel van een man bovenop
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
11 want jij past kinderkleren![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Stuart eigenlijk Roel van Velzen??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kentekenplaten waren er 34 jaar geleden ook al.
Maar ik voel me wel jonger dan 34.
Zeg, zo klein ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Is Stuart eigenlijk Roel van Velzen??
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh, op een vrouw liggen of achter een vrouw zitten vind ik ook niet erg.
Het was een grapje darlingquote:
Ja, dat mag je vragen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik ook vragen hoe je in het echt heet?
Ik zal jou eens serieus nemenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er wel van hoor, om serieus genomen te worden
Maar Stu is 34
Keequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat mag je vragen.![]()
Maar omdat ik (voorlopig) volledig anoniem wil blijven denk ik alleen niet dat je er antwoord op krijgt.
quote:
quote:
Ik zei voorlopig, misschien geef ik mijn identiteit over een poosje wel prijs.quote:
Nu dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zei voorlopig, misschien geef ik mijn identiteit over een poosje wel prijs.
Oh, dan neem ik jouw wel even vreselijk hard.quote:
Ik weet al in welke provincie je huis woontquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wat?quote:
Keequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oh, dan neem ik jouw wel even vreselijk hard.
Nee hoor, dat heb ik nog niet gezegd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet al in welke provincie je huis woont![]()
Welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik nog niet gezegd.
quote:
Vertelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet al in welke provincie je huis woont![]()
quote:
Knuffel?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:39 schreef Stuart het volgende:
Ik ben in shock door al deze seks uitlatingen
Ik niet, ik krijg er alleen maar meer zin in seks door.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:39 schreef Stuart het volgende:
Ik ben in shock door al deze seks uitlatingen
Moet je zeggen waar je woontquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik niet, ik krijg er alleen maar meer zin in seks door.
Ik heb het gevoel alsof ik naar Jambers kijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik niet, ik krijg er alleen maar meer zin in seks door.
Hoezo? Gaat het dan ineens over?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je zeggen waar je woont
Van Jambers krijg ik geen zin in seks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof ik naar Jambers kijk
hoor ik kinkyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Stuart het volgende:
Vanavond gaan wij de Kinky SlowChat in
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoezo? Gaat het dan ineens over?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Stuart het volgende:
dat is oudquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof ik naar Jambers kijk
Heb je weer een bdsm avond?quote:
Ja, daar staat de K in KSC immers voorquote:
Dat geloof ik niet, ik denk dat het pas over gaat als er een vrouw in mijn bed ligt.quote:
vrijdagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je weer een bdsm avond?
Ranzig ook.quote:
Heb je er niet eentje in de buurt nu?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, ik denk dat het pas over gaat als er een vrouw in mijn bed ligt.
Ik kom dan wel je Linux installeren ja?quote:
Ik niet, en ik ben nog wel alleen thuisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je er niet eentje in de buurt nu?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom dan wel je Linux installeren ja?
Nee, anders zat ik hier niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je er niet eentje in de buurt nu?
daarom heb je er geen in de buurtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik niet, en ik ben nog wel alleen thuis
Je ziet haar al zitten achter je pc met een gagbal in haar mond?quote:
Dan moet je naar buiten, chickies hosselenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik niet, en ik ben nog wel alleen thuis
Lach je me nu uit?quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, anders zat ik hier niet.Dan was ik nu druk met wat anders.
quote:
Je zei heel wat anders eerstquote:
Maar ik heb het nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Je zei heel wat anders eerst
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je naar buiten, chickies hosselen![]()
[..]
Lach je me nu uit?![]()
[..]
Oh jaNou ja, kon toch
![]()
Helaasquote:
Nou ja, gelukkig heb ik nog handjes, al is dat minder leuk.quote:
Oh, nou, voor alles is een eerste keerquote:
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, nou, voor alles is een eerste keer![]()
![]()
De meet, een goede gelegenheid om uit te gaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, nou, voor alles is een eerste keer![]()
![]()
Ja, en noord nederland is groningen en frieslandquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ik heb alleen gezegd dat het niet in Fryslân was.
Waarom niet?quote:
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig heb ik nog handjes, al is dat minder leuk.
Veel plezier meisje!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
bijna bij Utrecht! Starbucks ftw. Liefsen tot vanavond
Noord Nederland is bij mij Fryslân, Groningen en Drenthe, dus je weet het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en noord nederland is groningen en friesland![]()
West friesland is het westen
Groningen is wel lekker dichtbijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en noord nederland is groningen en friesland![]()
West friesland is het westen
Omdat Zwolle te ver weg is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Ja, dat is waarAl heb ik soms liever handjes dan een slechte bedpartner
![]()
Bij mij ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Noord Nederland is bij mij Fryslân, Groningen en Drenthe, dus je weet het nog steeds niet.
Drenthequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Noord Nederland is bij mij Fryslân, Groningen en Drenthe, dus je weet het nog steeds niet.
Ik kreeg altijd complimentjes over de vaardigheden van mijn handjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
![]()
Drenthe heeft coole hunnebeddenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DrentheDaar ben ik geboren
Wel, dan is het Drenthequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar chickies hosselen kan ook bij jouquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Groningen is wel lekker dichtbij
Je woont in Drenthe? Dan kom ik er NU aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd complimentjes over de vaardigheden van mijn handjes.
Auto lenen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je woont in Drenthe? Dan kom ik er NU aan
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar chickies hosselen kan ook bij jou![]()
Kom maar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je woont in Drenthe? Dan kom ik er NU aan
Ik kan nu beter niet rijdenquote:
Ben jij die ene grote flitspaal in Hoogeveen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kom maar.
Ik moet alleen even mijn huis opruimen en afwassen eerst.
Wie weet...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ben jij die ene grote flitspaal in Hoogeveen?
Die vlakbij het industrieterrein?quote:
Nee, ik ben maar een gemiddelde paal.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vlakbij het industrieterrein?Dan heb jij echt een vet grote paal
![]()
Ik kom je wel halen, dan gaan we samenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan nu beter niet rijden
[..]
Ben jij die ene grote flitspaal in Hoogeveen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom je wel halen, dan gaan we samen
Gemiddeld is voldoende hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik ben maar een gemiddelde paal.
Gezelligquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom je wel halen, dan gaan we samen
Maar maar maar, gaan we elkaar nog zien als je weer in NL bent?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef Stuart het volgende:
Kwam er maar eens iemand mij in London bezoeken. Maar nee
Ik ga wel als Chelsea - Tottenham isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef Stuart het volgende:
Dat zit in de planning, schatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gemiddeld is voldoende hoor![]()
[..]
Gezellig
Geen ideequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, gaan we elkaar nog zien als je weer in NL bent?
En datquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Je moest eens wat wat mijn planning in het leven is. Komt alleen nooit iets van terechtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zit in de planning, schat
Met zo'n instelling niet neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
Je moest eens wat wat mijn planning in het leven is. Komt alleen nooit iets van terecht
Ik ook.quote:
Ik ben niet zo veeleisendquote:
Ah toe alsjeblieft?quote:
tot vanavond lovelyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
bijna bij Utrecht! Starbucks ftw. Liefsen tot vanavond
Bestaan die dan echt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ook.
Vrouwen die er voor dood bij liggen.
Oh, welke?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet zo veeleisendAlleen qua persoonlijkheid heb ik eisen
![]()
[..]
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook.
Not surequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah toe alsjeblieft?En dan met ST en mij winkelen of gewoon iets leuks doen?
net een veredelde opblaaspopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook.
Omgquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, al een keer mee gemaakt.![]()
Ja idd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
net een veredelde opblaaspop
quote:
Jaquote:
Nou een beetje humor, zorgzaam en zelfstandigheid zijn dingen die ik belangrijk vindquote:
Oh, daar voldoe ik volgens mij wel aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nou een beetje humor, zorgzaam en zelfstandigheid zijn dingen die ik belangrijk vindEn het liefst niet-rokend
En gewoon lief
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja idd.Ik zat nog net niet te zoeken naar het ventiel.
Niet te gelovenquote:
En geen plakkerd..en geen dramaqueenquote:Nou een beetje humor, zorgzaam en zelfstandigheid zijn dingen die ik belangrijk vindEn het liefst niet-rokend
En gewoon lief
Dat kan inderdaad, want ze lag bewegingloos op haar buik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]"Schat wat doe je op m'n rug?" "Ik zoek het ventiel lieverd"
Jij had al 112 ingetoetst op je telefoon?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dat kan inderdaad, want ze lag bewegingloos op haar buik.
Niet altijd, maar soms ben ik wel een plakkerd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
En geen plakkerd..en geen dramaqueen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]"Schat wat doe je op m'n rug?" "Ik zoek het ventiel lieverd"
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij had al 112 ingetoetst op je telefoon?
Ja, soms is dat ook heerlijk, maar persoonlijke ruimte is ook erg belangrijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet altijd, maar soms ben ik wel een plakkerd.
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet te geloven
[..]
En geen plakkerd..en geen dramaqueen
Soms is prima, want knuffelen is heerlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet altijd, maar soms ben ik wel een plakkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |