quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Groningen is wel lekker dichtbij
Je woont in Drenthe? Dan kom ik er NU aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd complimentjes over de vaardigheden van mijn handjes.
Auto lenen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je woont in Drenthe? Dan kom ik er NU aan
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar chickies hosselen kan ook bij jou![]()
Kom maar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je woont in Drenthe? Dan kom ik er NU aan
Ik kan nu beter niet rijdenquote:
Ben jij die ene grote flitspaal in Hoogeveen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kom maar.
Ik moet alleen even mijn huis opruimen en afwassen eerst.
Wie weet...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ben jij die ene grote flitspaal in Hoogeveen?
Die vlakbij het industrieterrein?quote:
Nee, ik ben maar een gemiddelde paal.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vlakbij het industrieterrein?Dan heb jij echt een vet grote paal
![]()
Ik kom je wel halen, dan gaan we samenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan nu beter niet rijden
[..]
Ben jij die ene grote flitspaal in Hoogeveen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom je wel halen, dan gaan we samen
Gemiddeld is voldoende hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik ben maar een gemiddelde paal.
Gezelligquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom je wel halen, dan gaan we samen
Maar maar maar, gaan we elkaar nog zien als je weer in NL bent?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef Stuart het volgende:
Kwam er maar eens iemand mij in London bezoeken. Maar nee
Ik ga wel als Chelsea - Tottenham isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef Stuart het volgende:
Dat zit in de planning, schatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gemiddeld is voldoende hoor![]()
[..]
Gezellig
Geen ideequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, gaan we elkaar nog zien als je weer in NL bent?
En datquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dat is waarAl heb ik soms liever handjes dan een slechte bedpartner
![]()
Je moest eens wat wat mijn planning in het leven is. Komt alleen nooit iets van terechtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zit in de planning, schat
Met zo'n instelling niet neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
Je moest eens wat wat mijn planning in het leven is. Komt alleen nooit iets van terecht
Ik ook.quote:
Ik ben niet zo veeleisendquote:
Ah toe alsjeblieft?quote:
tot vanavond lovelyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
bijna bij Utrecht! Starbucks ftw. Liefsen tot vanavond
Bestaan die dan echt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ook.
Vrouwen die er voor dood bij liggen.
Oh, welke?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet zo veeleisendAlleen qua persoonlijkheid heb ik eisen
![]()
[..]
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook.
Not surequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah toe alsjeblieft?En dan met ST en mij winkelen of gewoon iets leuks doen?
net een veredelde opblaaspopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook.
Omgquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, al een keer mee gemaakt.![]()
Ja idd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
net een veredelde opblaaspop
quote:
Jaquote:
Nou een beetje humor, zorgzaam en zelfstandigheid zijn dingen die ik belangrijk vindquote:
Oh, daar voldoe ik volgens mij wel aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nou een beetje humor, zorgzaam en zelfstandigheid zijn dingen die ik belangrijk vindEn het liefst niet-rokend
En gewoon lief
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja idd.Ik zat nog net niet te zoeken naar het ventiel.
Niet te gelovenquote:
En geen plakkerd..en geen dramaqueenquote:Nou een beetje humor, zorgzaam en zelfstandigheid zijn dingen die ik belangrijk vindEn het liefst niet-rokend
En gewoon lief
Dat kan inderdaad, want ze lag bewegingloos op haar buik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]"Schat wat doe je op m'n rug?" "Ik zoek het ventiel lieverd"
Jij had al 112 ingetoetst op je telefoon?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dat kan inderdaad, want ze lag bewegingloos op haar buik.
Niet altijd, maar soms ben ik wel een plakkerd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
En geen plakkerd..en geen dramaqueen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]"Schat wat doe je op m'n rug?" "Ik zoek het ventiel lieverd"
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij had al 112 ingetoetst op je telefoon?
Ja, soms is dat ook heerlijk, maar persoonlijke ruimte is ook erg belangrijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet altijd, maar soms ben ik wel een plakkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |