Moet je zeggen waar je woontquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik niet, ik krijg er alleen maar meer zin in seks door.
Ik heb het gevoel alsof ik naar Jambers kijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik niet, ik krijg er alleen maar meer zin in seks door.
Hoezo? Gaat het dan ineens over?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je zeggen waar je woont
Van Jambers krijg ik geen zin in seks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof ik naar Jambers kijk
hoor ik kinkyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Stuart het volgende:
Vanavond gaan wij de Kinky SlowChat in
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoezo? Gaat het dan ineens over?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Stuart het volgende:
dat is oudquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof ik naar Jambers kijk
Heb je weer een bdsm avond?quote:
Ja, daar staat de K in KSC immers voorquote:
Dat geloof ik niet, ik denk dat het pas over gaat als er een vrouw in mijn bed ligt.quote:
vrijdagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je weer een bdsm avond?
Ranzig ook.quote:
Heb je er niet eentje in de buurt nu?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, ik denk dat het pas over gaat als er een vrouw in mijn bed ligt.
Ik kom dan wel je Linux installeren ja?quote:
Ik niet, en ik ben nog wel alleen thuisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je er niet eentje in de buurt nu?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom dan wel je Linux installeren ja?
Nee, anders zat ik hier niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je er niet eentje in de buurt nu?
daarom heb je er geen in de buurtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik niet, en ik ben nog wel alleen thuis
Je ziet haar al zitten achter je pc met een gagbal in haar mond?quote:
Dan moet je naar buiten, chickies hosselenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik niet, en ik ben nog wel alleen thuis
Lach je me nu uit?quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, anders zat ik hier niet.Dan was ik nu druk met wat anders.
quote:
Je zei heel wat anders eerstquote:
Maar ik heb het nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Je zei heel wat anders eerst
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je naar buiten, chickies hosselen![]()
[..]
Lach je me nu uit?![]()
[..]
Oh jaNou ja, kon toch
![]()
Helaasquote:
Nou ja, gelukkig heb ik nog handjes, al is dat minder leuk.quote:
Oh, nou, voor alles is een eerste keerquote:
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, nou, voor alles is een eerste keer![]()
![]()
De meet, een goede gelegenheid om uit te gaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, nou, voor alles is een eerste keer![]()
![]()
Ja, en noord nederland is groningen en frieslandquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ik heb alleen gezegd dat het niet in Fryslân was.
Waarom niet?quote:
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig heb ik nog handjes, al is dat minder leuk.
Veel plezier meisje!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
bijna bij Utrecht! Starbucks ftw. Liefsen tot vanavond
Noord Nederland is bij mij Fryslân, Groningen en Drenthe, dus je weet het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en noord nederland is groningen en friesland![]()
West friesland is het westen
Groningen is wel lekker dichtbijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en noord nederland is groningen en friesland![]()
West friesland is het westen
Omdat Zwolle te ver weg is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Ja, dat is waarAl heb ik soms liever handjes dan een slechte bedpartner
![]()
Bij mij ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Noord Nederland is bij mij Fryslân, Groningen en Drenthe, dus je weet het nog steeds niet.
Drenthequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Noord Nederland is bij mij Fryslân, Groningen en Drenthe, dus je weet het nog steeds niet.
Ik kreeg altijd complimentjes over de vaardigheden van mijn handjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is waarAl heb ik soms liever handjes dan een slechte bedpartner
![]()
Drenthe heeft coole hunnebeddenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DrentheDaar ben ik geboren
Wel, dan is het Drenthequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |