Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga niet de hele situatie uitleggen hier, maar het komt er op neer dat ik me nog nooit zo totaal onbegrepen, ongewenst en mislukt heb gevoeld als de laatste paar maanden..
Snap je het lichtpuntje van de KSC nu beter??
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga niet de hele situatie uitleggen hier, maar het komt er op neer dat ik me nog nooit zo totaal onbegrepen, ongewenst en mislukt heb gevoeld als de laatste paar maanden..
snap het volledig Whiskiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:44 schreef Stuart het volgende:
Robin, gefeliciteerd met je verjaardag trouwens
Dank! Ben dus ook enigszin snel kwetsbaar vrees ik..quote:
Ik? Nee. Niet dat dat wat zegt trouwens hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oooh, gewoon een vriend van vroeger die hier waarschijnlijk niet meeleest maar ik moest opeens aan zijn verjaardag denkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
ken veel namen hier nog niet
Wie is Robin
Zijn cavia of zo. Weet ik veelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
ken veel namen hier nog niet
Wie is Robin
zat een hele tijd te verzinnen wie dat nu weer zou zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, gewoon een vriend van vroeger die hier waarschijnlijk niet meeleest maar ik moest opeens aan zijn verjaardag denken
Niet??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik? Nee. Niet dat dat wat zegt trouwens hoorEr zitten hier ook vrouwen, maar die slapen nu
![]()
Je hoeft het ook niet tegen mij of tegen iedereen te vertellen, misschien heb je meer aan één van de meiden hier, dat zijn ook schattenOok al begrijp ik ze vaak niet
maar goed dat is een ander verhaal
![]()
Lichtpuntje van de KSC? Ja eigenlijk begrijp ik dat wel. Je bent een welkome aanvullingNiet dat ik dat bepaal, maar ik neem zonder meer aan dat de meesten hier dat wel met me eens zullen zijn
En hier kan je gewoon kwijt wat je kwijt wil, en voor je houden wat je voor je houden wil
Bliksem wat zijn wij eigenlijk een paradijs op Internet![]()
Sorry, nogal random dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat een hele tijd te verzinnen wie dat nu weer zou zijn
Dat is goed om te weten. Dan zullen we je daarin beschermen, wanneer de situatie zich voordoetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank! Ben dus ook enigszin snel kwetsbaar vrees ik..
Stuur hem/haar dan een kaart/email/sms oid... Je maakt ons in de war...quote:
Zolang je maar weet dat ik het niet rot bedoel als ik mijn mening over een onderwerp uit. Ik val mensen niet persoonlijk aan en was een van de eerste hier die het leuk vond dat je hier wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank! Ben dus ook enigszin snel kwetsbaar vrees ik..
Lief!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten. Dan zullen we je daarin beschermen, wanneer de situatie zich voordoet
Dat vind ik leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stuur hem/haar dan een kaart/email/sms oid... Je maakt ons in de war...
Stuart moet je gewoon voor zn bek slaan af en toequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat ik het niet rot bedoel als ik mijn mening over een onderwerp uit. Ik val mensen niet persoonlijk aan en was een van de eerste hier die het leuk vond dat je hier was![]()
OKquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat ik het niet rot bedoel als ik mijn mening over een onderwerp uit. Ik val mensen niet persoonlijk aan en was een van de eerste hier die het leuk vond dat je hier was![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuart moet je gewoon voor zn bek slaan af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |