Wat is een sitostickquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik neem een mexicano en een loempia en een sitostick en een berehap met satesaus denk ik.
Die had ik ook in mijn lijstje staanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
Patat oorlog met ui
Kipsaté met satésaus
Dat is goed hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je Marijke!!![]()
![]()
Het gaat al beter nu.. Dank zij jullie! Zo fijn dat jullie zo veel begrip tonen en er tegen kunnen dat ik ff brak!!![]()
![]()
(dit laatste is dus voor IEDEREEN hier)
Kalkoenblokjes met ui ja. EN een deegje eromheenquote:
odver nou moet ik kipsate bestellenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
Patat oorlog met ui
Kipsaté met satésaus
Dat is lekker manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
odver nou moet ik kipsate bestellen
ah, is het kalkoen, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kalkoenblokjes met ui ja. EN een deegje eromheen
Ik wil nu ook iets en al die dingen zijn hier niet verkrijgbaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
nu heb ik zin in een sateetje
of een sitostick
Normalter kan ik wel wat hebben hoor (al ligt het er er dan wel aan hoe goed ik mensen dan "ken": zijn ze serieus of niet?)...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is goed hooriedereen loopt hier weleens te klieren tegen elkaar, en normaal gaat dat ook goed. We wisten gewoon niet dat dat bij jou wat gevoeliger lag. Toen dat duidelijk werd hebben we je meteen met zn allen weer terug aan boord gehesen
Figuurlijk dan he en zo
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet ik morgen nou eten??? Behalve dat wat Stu wel een goed idee vond![]()
http://www.cafetariaspoorzicht.nl/formulier/formulier.php#snacks
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan vat maar een loempia en een mexicano.
Ik ben morgen ook weer "dood"op mijn werk denk ik... En het hele weekend aan het bijtukken..quote:
Mexicano is plat en met spaanse peper ofzo.. Toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef Stuart het volgende:
Wat is een mexicano precies? Gekruid gehakt? En een berehap is toch ook gehakt?
Nieuw-Zeeland.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
zit Pheno weer in Japan oidzie hem hier niet echt meer
Is het al weer bijna bed tijd danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook weer "dood"op mijn werk denk ik... En het hele weekend aan het bijtukken..
Wij hebben gewoon verstand van frituurvoer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso al van plan ja
morgen kan ik wel "uitslapen" (7:30 ipv 5:30 wekker)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook weer "dood"op mijn werk denk ik... En het hele weekend aan het bijtukken..
gehakt min of meer n de vorm van een spare rib en pittig gekruid ja. Maar als ik "een mexicano met mayo" bestel krijg ik iets wat meer weg heeft van "een luchtbed in de stille zuidzee"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mexicano is plat en met spaanse peper ofzo.. Toch?
Al lang geweest, mar toen ik deze week 1x "op tijd"naar bed ging kon ik niet slapen en heb ik de hele nacht liggen draaien en woelen en hazenslaapjes gedaan..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is het al weer bijna bed tijd dan![]()
Aan wie vraag je dat??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er dan allemaal aan de hand als ik vragen mag?
Nou aan jouquote:
Nou.. Het is vast niet wereldschokkend wat ik meemaak.. Het is meer het gevoel wat ik er bij heb... Heb me echt nog nooit ZO rot gevoeld...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou aan jouwat er met mij aan de hand is weet iedereen wel zo'n beetje
Dat hadden we toch al uitgepraat?? Of heb je het niet tegen mij??quote:
Ja, was naar dat liedje aan het luisteren zoals je begrijpt maar lees natuurlijk gewoon meequote:
Ben je gedumpt door vriend/man/whatever?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou.. Het is vast niet wereldschookend wat ik meemaak.. Het is meer het geoel wat ik er bij heb... Heb me echt nog nooit ZO rot gevoeld...
Jawel, maar je was op mij het meest boos geloof ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hadden we toch al uitgepraat?? Of heb je het niet tegen mij??
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je gedumpt door vriend/man/whatever?
OKeej.. Wil je erover praten? MOet ik verder gaan raden? Als we niet weten wat je verhaal is kunnen we er ook geen rekening mee houden.. als je het niet wilt zeggen, okee, maar dan kunnen er gewoon opmerkingen vallen die onbedoeld verkeerd vallen. Ik zeg het maar.quote:
Zet liever vast een nieuw topic klaar honeyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:44 schreef Stuart het volgende:
Robin, gefeliciteerd met je verjaardag trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |