* Trevland geeft PGR een schop onder zijn kontquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een schop onder me kont nodig.
jep bijna helemaal opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft die ook genoten van zijn Lolly?
Ik wil het niet *schop* maar als je het nodig hebtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef pgrferrari het volgende:
Buk maar evenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef pgrferrari het volgende:
Wel lekker makkelijk zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep bijna helemaal opwas lekker rustig boodschappen doen
[..]
Ik wil het niet *schop* maar als je het nodig hebt
Have Fun vandaagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even mijn haren wassen en dan zometeen naar A'dam
Ik las harsen wassenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even mijn haren wassen en dan zometeen naar A'dam
Is dat overal zo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oeh, volgens het KNMI wordt het morgenmiddag zonnig en een graad of 10.
Een klein lenteprikje.
Mwaaaaa, hier regent het niet, maar het ziet er wel triest uit buitenquote:
Ik lach me echt kapot om dat kindquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi grappige Thijshij heeft echt humor
Koen was lief bij de kapper en lekker snel aan de beurt
Jamaar morgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwaaaaa, hier regent het niet, maar het ziet er wel triest uit buiten
Dat snap ik, volgens mij kan je van Thijs er wel meerdere hebben rond lopenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lach me echt kapot om dat kind![]()
![]()
Oeh, fijn, snel aan de beurt en lief![]()
Ik heb jouw voorbeeld gevolgd en heb net een afspraak gemaakt voor komende vrijdag voor Thijs
Nja, dan zou er wel veel gegooid worden met speelgoed, stonden ALLE keukenkastjes open en was je non-stop aan het rennen in de stad om ze allemaal te vangen als ze weer eens besloten er vandoor te gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:53 schreef Trevland het volgende:
Dat snap ik, volgens mij kan je van Thijs er wel meerdere hebben rond lopen
Ga jij dan ook?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lach me echt kapot om dat kind![]()
![]()
Oeh, fijn, snel aan de beurt en lief![]()
Ik heb jouw voorbeeld gevolgd en heb net een afspraak gemaakt voor komende vrijdag voor Thijs
Dan moet je het neefje hebben van mijn maat voor in huis, houden ze er klaar zoet, want hij doet elke deur die je open laat staan de hele tijd dichtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, dan zou er wel veel gegooid worden met speelgoed, stonden ALLE keukenkastjes open en was je non-stop aan het rennen in de stad om ze allemaal te vangen als ze weer eens besloten er vandoor te gaan
Nog niet, want als ik alleen met Thijs ben dan gaat dat nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga jij dan ook?Want dan wil ik ook mee
Ik moet echt
Dat doet Thijs ook met kamerdeurenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je het neefje hebben van mijn maat voor in huis, houden ze er klaar zoet, want hij doet elke deur die je open laat staan de hele tijd dicht
achja bezigheidstherapie noemen ze dat tochquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doet Thijs ook met kamerdeuren![]()
Keukenkastdeuren moeten dan weer juist open
opgroeienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
achja bezigheidstherapie noemen ze dat toch
Zie je wel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:01 schreef Muck het volgende:
Zo, gas-, water- en stroomstanden doorgegeven, verzekeringen geregeld, toch nog nuttig
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie je wel!
Ik dacht al...Muck niet nuttig is onmogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |