Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
"Geachte KPN,
Jullie hebben de keus: of jullie bieden mij een goed betaalde baan aan of jullie stoppen met het sturen van rekeningen.
Hoogachtend, Myraela."
Zoiets?
Lieve KPN,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
"Geachte KPN,
Jullie hebben de keus: of jullie bieden mij een goed betaalde baan aan of jullie stoppen met het sturen van rekeningen.
Hoogachtend, Myraela."
Dat heb je soms, je had alleen het nummer moeten en passen en de rest van de tt mag ook wel hoorquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lieve KPN,
Wisten jullie dat het bewezen is dat seks tijdens werktijd de omzet verhoogt?
Ik reken 120.95 per uur.
Kusjens,
Myraela
In dat geval mag je wel bij mij werken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
"Geachte KPN,
Hoogachtend, Myraela."
[/qoute]
Lieve KPN,
Ik reken 120.95 per uur.
Kusjens,
Myraela
Roep maar een TTquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oh jee, ik zie dat ik het nummer en de titel niet veranderd heb.
Daarvoor moet je bij een andere sector zijn dan waar de KPN in thuishoortquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lieve KPN,
Ik reken 120.95 per uur.
Kusjens,
Myraela
Goldfinger heeft toch een seksclub? Misschien heeft die interesse.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij een andere sector zijn dan waar de KPN in thuishoort
Ok:quote:
Parenclubquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Goldfinger heeft toch een seksclub? Misschien heeft die interesse.
Alweer?quote:
Echt belachelijk trouwens dat bedrijven nooit reageren op sollicitaties.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok:
KSC2555: Waar Myraela haar diensten aanbiedt.
[..]
Ok:
[..]
Ok:
Ja belachelijk. Helemaal als je op een toffe functie hebt gereageerd. Dan wil je zegmaar toch "wachten". Maar eigenlijk moet je gewoon alles aanschrijven dat je kan vinden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Echt belachelijk trouwens dat bedrijven nooit reageren op sollicitaties.
Ik kan me daar echt aan ergeren
Kan ik die diensten ook ergens afnemen trouwens?quote:
En als je dan belt " de sollicitatieprocedure is nog bezig" en dan hoor je ook nooit iets meer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Helemaal als je op een toffe functie hebt gereageerd. Dan wil je zegmaar toch "wachten". Maar eigenlijk moet je gewoon alles aanschrijven dat je kan vinden.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En als je dan belt " de sollicitatieprocedure is nog bezig" en dan hoor je ook nooit iets meer.
Ik heb ooit een keer gesolliciteerd en pas een jaar later kreeg ik een brief. Met een afwijzing.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Helemaal als je op een toffe functie hebt gereageerd. Dan wil je zegmaar toch "wachten". Maar eigenlijk moet je gewoon alles aanschrijven dat je kan vinden.
quote:
Dus zeker een goede eterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij moet weer een maatje groter, de vetklep
![]()
heeft nu de maat die Thijs had toen hij een jaar werd...en mijn neefje is nog geen 8 maanden
Nee, gewoon een redelijk gemiddelde gezonde babyquote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, gewoon een redelijk gemiddelde gezonde baby![]()
Thijs is gewoon smal
Technisch gezien...neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou ja, het had gekund toch?
Hoi vanuit huisquote:
Ik was even tijdelijk uitgeschakeld jaquote:
Vanuit het bedrijf waar ik zit komt altijd een reactie of het nu goed of slecht is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Echt belachelijk trouwens dat bedrijven nooit reageren op sollicitaties.
Ik kan me daar echt aan ergeren
Geniet ervanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |