Kan ik die diensten ook ergens afnemen trouwens?quote:
En als je dan belt " de sollicitatieprocedure is nog bezig" en dan hoor je ook nooit iets meer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Helemaal als je op een toffe functie hebt gereageerd. Dan wil je zegmaar toch "wachten". Maar eigenlijk moet je gewoon alles aanschrijven dat je kan vinden.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En als je dan belt " de sollicitatieprocedure is nog bezig" en dan hoor je ook nooit iets meer.
Ik heb ooit een keer gesolliciteerd en pas een jaar later kreeg ik een brief. Met een afwijzing.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Helemaal als je op een toffe functie hebt gereageerd. Dan wil je zegmaar toch "wachten". Maar eigenlijk moet je gewoon alles aanschrijven dat je kan vinden.
quote:
Dus zeker een goede eterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij moet weer een maatje groter, de vetklep
![]()
heeft nu de maat die Thijs had toen hij een jaar werd...en mijn neefje is nog geen 8 maanden
Nee, gewoon een redelijk gemiddelde gezonde babyquote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, gewoon een redelijk gemiddelde gezonde baby![]()
Thijs is gewoon smal
Technisch gezien...neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou ja, het had gekund toch?
Hoi vanuit huisquote:
Ik was even tijdelijk uitgeschakeld jaquote:
Vanuit het bedrijf waar ik zit komt altijd een reactie of het nu goed of slecht is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Echt belachelijk trouwens dat bedrijven nooit reageren op sollicitaties.
Ik kan me daar echt aan ergeren
Geniet ervanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |