quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
Het is zo handig
Messen raken minder snel bot, ik kan er niet in grijpen als ik in een lade rommel, enh et staat zo stoer
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee, SEX is leuker met voorspel en teasen enzo..kindjes maken is andere business
Ja, dat vind ik ook welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is zo handig
Messen raken minder snel bot, ik kan er niet in grijpen als ik in een lade rommel, enh et staat zo stoer
Of Ikeaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook welMisschien haal ik toch eens zo'n magneetstrip bij de HEMA, zijn niet zo heel duur
Jaquote:
quote:
Jawel, als je naar Zwolle komt kun je zo meequote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee, SEX is leuker met voorspel en teasen enzo..kindjes maken is andere business
Maar maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, als je naar Zwolle komt kun je zo mee![]()
/carequote:
Succes! Ik ga maar een eitje met kaas bakkenquote:
De 5e mopjequote:
Het is alleen wel een goede reden om nooit kindjes te maken.quote:
Geniet ze Trevquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens even genieten van een warme douche
Dan is de meetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De 5e mopjeDan betaal je toch niets en kun je zo mee door naar Zandvoort
Oefenen is leukerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het is alleen wel een goede reden om nooit kindjes te maken.
Als het de eerste keer raak is (of de tweede of derde ofzo) dan kan kindjes maken ook zeker wel zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Stu darlingquote:
Wel, dan gaan ST en ik naar de Ikeaquote:
Generale repetities zijn stomquote:
En ik nou?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu darling![]()
[..]
Wel, dan gaan ST en ik naar de Ikea
Ik denk dat ik het voorlopig maar houd bij kijken en proberen of het past.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als het de eerste keer raak is (of de tweede of derde ofzo) dan kan kindjes maken ook zeker wel zo
Ik begrijp je punt maar ik wil ook kinderenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
voer en gooi ze suikertjequote:
Ik ben er nog niet over uit. Op dit moment zeker niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt maar ik wil ook kinderen![]()
Ik zou er wel klaar voor zijn eigenlijk al heb ik er geen haast meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit. Op dit moment zeker niet.
dat heb ik altijdquote:
In de lente en zomer is het wel erger trouwens.quote:
Nee, niet als in samen oefenen. Daar ben ik iets te hetero voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |