Dan moet je zorgen dat die weer voller komt. Je rust pakken, niet teveel hooi op je vork nemen en vooral in jezelf geloven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn batterij is te leeg om iets uit te stralen![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik zit in een erg druk kinderspeelparadijs at the moment
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vaak ook welMaar van mezelf dan weer niet
![]()
Stom hoofd
Je weet niet eens hoe ik er uit zie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tsja, zolang ik niet weet waar je woont
quote:
Ik ben ZO makkelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik er uit zie.
Ach, ik zit hier maar wat melodramatisch te doen joh. Ik ben niet zo serieus op het forum als andere wellicht zouden willenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat die weer voller komt. Je rust pakken, niet teveel hooi op je vork nemen en vooral in jezelf geloven.
Want als jij al niet in jezelf gelooft, waarom zou een ander dan wel in je geloven?
Nee, hij wilde alleen in de ballenbak en op de springkussensquote:
Nee joh, die heb ik thuisgelaten, ben zelf los aan het gaan op de trampolinequote:
Ik ook, maar deze was heel stevig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En stevig vind ik dan juist weer WEL mooi
Voor een ONS is dat ook niet al te belangrijk, als de sex maar goed isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik er uit zie.
Je bedoelt in het donker zie je toch niks?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor een ONS is dat ook niet al te belangrijk, als de sex maar goed is
Je vindt jezelf wel aantrekkelijk he, geef maar toequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik zit hier maar wat melodramatisch te doen joh. Ik ben niet zo serieus op het forum als andere wellicht zouden willen
Da's vrouw eigen: om jezelf niet mooi te vinden. Maar als ik in jouw fotoboek kijk: die foto waar je op staat met dat groene kussen: daar zie ik dat je een leuk koppie hebt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vaak ook welMaar van mezelf dan weer niet
![]()
Stom hoofd
En dat is anders dan stevig omdat....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ook, maar deze was heel stevig.
Weer dat ootje he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik zit hier maar wat melodramatisch te doen joh. Ik ben niet zo serieus op het forum als andere wellicht zouden willen
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij wilde alleen in de ballenbak en op de springkussens![]()
Dat snap ik trouwens heel goed
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee joh, die heb ik thuisgelaten, ben zelf los aan het gaan op de trampoline
Ikeaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook welMisschien haal ik toch eens zo'n magneetstrip bij de HEMA, zijn niet zo heel duur
Die heb ik volgens mij gemaakt, wat kijkt ze daar lief he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's vrouw eigen: om jezelf niet mooi te vinden. Maar als ik in jouw fotoboek kijk: die foto waar je op staat met dat groene kussen: daar zie ik dat je een leuk koppie hebt.
Misschien ben ik wel heeeeel dik en harig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nuut
[..]
Ik ben ZO makkelijk![]()
![]()
Nee, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel aantrekkelijk he, geef maar toe
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's vrouw eigen: om jezelf niet mooi te vinden. Maar als ik in jouw fotoboek kijk: die foto waar je op staat met dat groene kussen: daar zie ik dat je een leuk koppie hebt.
Hars beurt en van veel sex val je afquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heeeeel dik en harig.
Morgen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zou ik ook doenWanneer gaan wij eens naar zoiets?
mijquote:
Jaquote:
Ja, die heb jij gemaakt jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij gemaakt, wat kijkt ze daar lief he?![]()
![]()
Misschien val ik daar wel op?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heeeeel dik en harig.
Volgens mij is dat voor een ONS juist ook belangrijk. Een ONS is niet voor het goede gesprek.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor een ONS is dat ook niet al te belangrijk, als de sex maar goed is
Dat doet ze toch altijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Omdat het nog steviger was.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat is anders dan stevig omdat....
Ik vind je een knapperdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
Maar het is ook niet zo dat ik het nodig acht om met burqa over straat te moeten als ik mij onder publiek begeef
Veel succes er mee en ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Muck het volgende:
Nu afsluiten en puinruimen, dan kan ik zo nog even kijken of ik mijnantieke houten vloer
kan redden na het gips-avontuur
Ja!!! Ik wilquote:
Ja, jou miste ik jaquote:
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
MPGquote:
Thanksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel succes er mee en ik hoop het voor je
Wij gaan een keertje saampjes springenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij wilde alleen in de ballenbak en op de springkussens![]()
Dat snap ik trouwens heel goed
Dat eerste.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hars beurt en van veel sex val je af
Oh, dat mag best hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor een ONS juist ook belangrijk. Een ONS is niet voor het goede gesprek.
Maar zo ervaren ben ik ook weer niet dus daar durf ik geen beloftes over te doen.
Ach, hoe erg kan het nou helemaal zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor een ONS juist ook belangrijk. Een ONS is niet voor het goede gesprek.
Maar zo ervaren ben ik ook weer niet dus daar durf ik geen beloftes over te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |