Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, soms is dat ook heerlijk, maar persoonlijke ruimte is ook erg belangrijk
Dus ik mag je niet aan het bed vastbinden?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Soms is prima, want knuffelen is heerlijkMaar ik moet wel m'n bewegingsruimte houden
Dat is al veel minder spannend héquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dus ik mag je niet aan het bed vastbinden?
Precies, ook eigen dingen doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
En je eigen ding doen. Sommigen zijn echt dag en nacht bij elkaar, dat vind ik benauwend.
Ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]En je eigen ding doen. Sommigen zijn echt dag en nacht bij elkaar, dat vind ik benauwend.
QFT!quote:
Jawelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dus ik mag je niet aan het bed vastbinden?
Je weet wel, om weekendjes naar London te kunnen zonder gezeur enzoquote:
Ja uiteraard. Maar pas na het teasen en gek maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
JawelMaar je moet me dan ook weer vrijlaten
zijn wij ook maar we laten mekaar genoeg ruimtequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]En je eigen ding doen. Sommigen zijn echt dag en nacht bij elkaar, dat vind ik benauwend.
Oooh, dat zou mijn vrouw/vriendin wel mogen. Maar goed, wie wil nou mijn vrouw/vriendin zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je weet wel, om weekendjes naar London te kunnen zonder gezeur enzo
Ik heb nog een berg afwas staan die ik echt moet doen, maar het is hier zo gezellig.quote:
Vast wel iemandquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Stuart het volgende:
Oooh, dat zou mijn vrouw/vriendin wel mogen. Maar goed, wie wil nou mijn vrouw/vriendin zijn![]()
Ja, en keiharde neukseks hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Maar pas na het teasen en gek maken.
Heb jij geen annie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb nog een berg afwas staan die ik echt moet doen, maar het is hier zo gezellig.
Mag ik komen helpen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb nog een berg afwas staan die ik echt moet doen, maar het is hier zo gezellig.
Ik wil ook met mijn vrienden weg kunnen zonder dat de vrouw er altijd bij is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn wij ook maar we laten mekaar genoeg ruimte
Er is vast wel iemand die dat wilquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat zou mijn vrouw/vriendin wel mogen. Maar goed, wie wil nou mijn vrouw/vriendin zijn![]()
dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik wil ook met mijn vrienden weg kunnen zonder dat de vrouw er altijd bij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet je als vrouw ook helemaal niet bij willen zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik wil ook met mijn vrienden weg kunnen zonder dat de vrouw er altijd bij is.
Ik ook ik ook?quote:
Ja, alleen moet je je soms goed afvragen met wat voor redenquote:
Ja, eerst teasen tot je echt gek wordt van verlangen en me smeekt om meer en dan komt de keiharde neukseks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en keiharde neukseks heEerder dan dat mag je niet weg
Ja dat dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar moet je als vrouw ook helemaal niet bij willen zijn
Is dat 'leuke hoofd' sarcastisch bedoeltquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die dat wilVolgens mij ben jij een lieve en leuke vent met een leuk hoofd
Vast wel iemand, zolang je maar niet wanhopig op zoek gaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vast wel iemand die ook nog eerlijk en oprecht is en van je houdt om wie je bentquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alleen moet je je soms goed afvragen met wat voor reden
Nee, ik heb vaak dat ik mensen tegenkom die zich 'opdringen' en ik heb een hekel aan dat soort 'goedkope' gedragquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Vast wel iemand, zolang je maar niet wanhopig op zoek gaat.
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat 'leuke hoofd' sarcastisch bedoelt
Ok, dan is het goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, eerst teasen tot je echt gek wordt van verlangen en me smeekt om meer en dan komt de keiharde neukseks.
Nee!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat 'leuke hoofd' sarcastisch bedoelt
Preciesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dat dusNet als dat ik dingen wil blijven doen zonder dat die man er altijd bij is
Hmmmz, een oprechte vrouw he?!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vast wel iemand die ook nog eerlijk en oprecht is en van je houdt om wie je bent
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef pgrferrari het volgende:
Tettenpic:ViezerikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, als je dan even zegt waar je woont....neem ik Marijke ook voor je meequote:
Knipoog betekend dus JAquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |