Ik weet niet wat je zoekt, maar voor een ONS zou ik daar gewoon even misbruik van maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik heb vaak dat ik mensen tegenkom die zich 'opdringen' en ik heb een hekel aan dat soort 'goedkope' gedrag
In een huis van steen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als je dan even zegt waar je woont....neem ik Marijke ook voor je mee
Ik moest serieus nadenken wat ONS ook alweer wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zoekt, maar voor een ONS zou ik daar gewoon even misbruik van maken.
Welk huisnummer? In Drenthe zijn er maar weinig echte huizen naast al die plaggenhuttenquote:
ONS is een leuke vervanging voor masturberen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest serieus nadenken wat ONS ook alweer wasEn ja, dat ben ik met je eens, zou ik ook doen
50quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welk huisnummer? In Drenthe zijn er maar weinig echte huizen naast al die plaggenhutten
Mooi, dan is het in elk geval lastig om te blazenquote:
Hmmmzquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Knipoog betekent: hou je kop toch man, je weet zelf ook donders goed dat je een waterhoofd hebt![]()
Voor mannen misschien, voor vrouwen niet altijd hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
ONS is een leuke vervanging voor masturberen.
Stu, je bent een lekker ding en dat weet je zelf ook wel!quote:
Koenepoenquote:
Allemaal bullshitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu, je bent een lekker ding en dat weet je zelf ook wel!Genoeg complimentjes gehad nu?
Laat ik het anders zeggen: het zou leuker moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mannen misschien, voor vrouwen niet altijd hoor![]()
*bump*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allemaal bullshit
Aardig doen is niet nodig hoor
Ik kan wel tegen een stootje
Jij kent me niet, maar daar zou ik echt niet over liegenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allemaal bullshit
one night standquote:
Weet je wat mensen mooi of lelijk maakt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allemaal bullshit
Het enige leuke zijn luchtkussensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*bump*
en nou ophouden, leukerd
Hoiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
one night standTe lang geleden mijn laatste
![]()
Ja, dat is zeker waar!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Weet je wat mensen mooi of lelijk maakt?
De uitstraling. Als jij je goed voelt wordt je mooier gevonden dan als je alleen maar denkt dat je lelijk bent.
Ja, dat vind ik dus ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De uitstraling. Als jij je goed voelt wordt je mooier gevonden dan als je alleen maar denkt dat je lelijk bent.
Mijn batterij is te leeg om iets uit te stralenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kent me niet, maar daar zou ik echt niet over liegenIs geen bullshit, ik vind jou een knappe vent
[..]
one night standTe lang geleden mijn laatste
![]()
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waar!
Al kan dat sommige mensen toch net niet genoeg helpen hoor
quote:
Eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het enige leuke zijn luchtkussens![]()
![]()
I noes itquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tsja, zolang ik niet weet waar je woont
Nee, maar zelfs bij de lelijkste mensen maakt het verschil.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waar!
Al kan dat sommige mensen toch net niet genoeg helpen hoor
Nehquote:
En waarom zou je iemand op ten duur niet knap kunnen gaan vinden?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ookIk val stiekem ook nooit op "knappe" mensen ik val echt op mooie mensen
Want de knapperds missen vaak toch wel iets van persoonlijkheid (niet altijd hoor)
Dat kan inderdaad. Ik ken hele knappe meisjes die ik lelijk vind, alleen al door hun arrogante uitstraling.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ookIk val stiekem ook nooit op "knappe" mensen ik val echt op mooie mensen
Want de knapperds missen vaak toch wel iets van persoonlijkheid (niet altijd hoor)
Ik vind knap ook anders dan mooi ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waarom zou je iemand op ten duur niet knap kunnen gaan vinden?
Ja, het maakt zeker verschilquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
Nee, maar zelfs bij de lelijkste mensen maakt het verschil.
Een ex van mij was objectief gezien geen knap meisje. Ze liep lomp , was redelijk stevig. Maar ze had gigantisch veel uitstraling en dat maakte alles goed.
Weer bij een kind dat fan van Plastic Hoofd (bieber) is?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik zit in een erg druk kinderspeelparadijs at the moment
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik zit in een erg druk kinderspeelparadijs at the moment
Ik vaak ook welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het maakt zeker verschil![]()
En stevig vind ik dan juist weer WEL mooi
Ik vind het allebij iets is wat persoonlijk isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind knap ook anders dan mooi ofzoKnap is standaard en mooi is persoonlijk voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |