Ik weet niet wat je zoekt, maar voor een ONS zou ik daar gewoon even misbruik van maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik heb vaak dat ik mensen tegenkom die zich 'opdringen' en ik heb een hekel aan dat soort 'goedkope' gedrag
In een huis van steen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als je dan even zegt waar je woont....neem ik Marijke ook voor je mee
Ik moest serieus nadenken wat ONS ook alweer wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zoekt, maar voor een ONS zou ik daar gewoon even misbruik van maken.
Welk huisnummer? In Drenthe zijn er maar weinig echte huizen naast al die plaggenhuttenquote:
ONS is een leuke vervanging voor masturberen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest serieus nadenken wat ONS ook alweer wasEn ja, dat ben ik met je eens, zou ik ook doen
50quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welk huisnummer? In Drenthe zijn er maar weinig echte huizen naast al die plaggenhutten
Mooi, dan is het in elk geval lastig om te blazenquote:
Hmmmzquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Knipoog betekent: hou je kop toch man, je weet zelf ook donders goed dat je een waterhoofd hebt![]()
Voor mannen misschien, voor vrouwen niet altijd hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
ONS is een leuke vervanging voor masturberen.
Stu, je bent een lekker ding en dat weet je zelf ook wel!quote:
Koenepoenquote:
Allemaal bullshitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu, je bent een lekker ding en dat weet je zelf ook wel!Genoeg complimentjes gehad nu?
Laat ik het anders zeggen: het zou leuker moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mannen misschien, voor vrouwen niet altijd hoor![]()
*bump*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allemaal bullshit
Aardig doen is niet nodig hoor
Ik kan wel tegen een stootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |