Neequote:
Ik hoop het ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Muck het volgende:
Nu afsluiten en puinruimen, dan kan ik zo nog even kijken of ik mijnantieke houten vloer
kan redden na het gips-avontuur
Nou, ik ben wel wat steviger en ook wel harig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Misschien val ik daar wel op?![]()
had je geen plastic neergelegdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Muck het volgende:
Nu afsluiten en puinruimen, dan kan ik zo nog even kijken of ik mijnantieke houten vloer
kan redden na het gips-avontuur
Nee Liebchen, hij heeft gelijk. Punt.quote:
Veel plezier Stuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Harvey Nichols en Selfridges. Misschien tot vanavond mensen![]()
![]()
laters stuartquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Harvey Nichols en Selfridges. Misschien tot vanavond mensen![]()
![]()
Ik heb dan liever andere diepgang.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat mag best hoorEen beetje diepgang mag altijd
Maar het hoeft niet
Bis Later Stuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Stuart het volgende:
![]()
Gewoon epileren dan maar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat vind ik wel, mijn mening, soquote:
Ik zeg ook niet dat ik niks kan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, hoe erg kan het nou helemaal zijn?
Ik had het over je uiterlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik niks kan.
Good remark PGRquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef pgrferrari het volgende:
Wrm praten we over wie wel en wie niet knap is![]()
Als je je maar goed voelt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon epileren dan maar?Nee, dan mag ik wel een week vrij nemen. Op bepaalde plekken houd ik het kort/kaal en dat vind ik genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Oh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het over je uiterlijk
Op je hoofd?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dan mag ik wel een week vrij nemen. Op bepaalde plekken houd ik het kort/kaal en dat vind ik genoeg.
Ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oh.
Mijn ogen maken een hele hoop goed.
Ben je ook lang?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel wat steviger en ook wel harig.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Stuart het volgende:
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb dan liever andere diepgang.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |