Neequote:
Ik hoop het ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Muck het volgende:
Nu afsluiten en puinruimen, dan kan ik zo nog even kijken of ik mijnantieke houten vloer
kan redden na het gips-avontuur
Nou, ik ben wel wat steviger en ook wel harig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Misschien val ik daar wel op?![]()
had je geen plastic neergelegdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Muck het volgende:
Nu afsluiten en puinruimen, dan kan ik zo nog even kijken of ik mijnantieke houten vloer
kan redden na het gips-avontuur
Nee Liebchen, hij heeft gelijk. Punt.quote:
Veel plezier Stuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Harvey Nichols en Selfridges. Misschien tot vanavond mensen![]()
![]()
laters stuartquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Harvey Nichols en Selfridges. Misschien tot vanavond mensen![]()
![]()
Ik heb dan liever andere diepgang.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat mag best hoorEen beetje diepgang mag altijd
Maar het hoeft niet
Bis Later Stuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Stuart het volgende:
![]()
Gewoon epileren dan maar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat vind ik wel, mijn mening, soquote:
Ik zeg ook niet dat ik niks kan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, hoe erg kan het nou helemaal zijn?
Ik had het over je uiterlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik niks kan.
Good remark PGRquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef pgrferrari het volgende:
Wrm praten we over wie wel en wie niet knap is![]()
Als je je maar goed voelt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon epileren dan maar?Nee, dan mag ik wel een week vrij nemen. Op bepaalde plekken houd ik het kort/kaal en dat vind ik genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Oh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het over je uiterlijk
Op je hoofd?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dan mag ik wel een week vrij nemen. Op bepaalde plekken houd ik het kort/kaal en dat vind ik genoeg.
Ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oh.
Mijn ogen maken een hele hoop goed.
Ben je ook lang?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel wat steviger en ook wel harig.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Stuart het volgende:
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb dan liever andere diepgang.![]()
Weet ik tochquote:
Weet ik toch dat jij dat weetquote:
Ey, ik ben van de ogenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh.
Mijn ogen maken een hele hoop goed.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik zit net onder de 1.80
Ha, jij kent mij te goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik toch dat jij dat weet
Ik ook wel hoorquote:
1.79 dus? Dan ben je ietsiepietsie korterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik zit net onder de 1.80
Haha, te druk?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:38 schreef Koen66 het volgende:
Ene zoon heb ik nog niet teruggezien, die vond direct een klasgenootje en is druk bezig. De oudste zit te mokken dat ie het te druk vindt
Korfbalsequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weg, Moet straks korfballen
Hopelijk weer eens winst na 5 potten verlies
Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
1.79 dus? Dan ben je ietsiepietsie korter
Ietsiepietsie niet neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee.
speel ze ajaxquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weg, Moet straks korfballen
Hopelijk weer eens winst na 5 potten verlies
Ligt er aan in welke trantquote:
Ik heb mijn eigenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hopelijk niet van mijn ogen.
Mooie ogen doen veelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ha, jij kent mij te goed
[..]
Ik ook wel hoor![]()
[..]
1.79 dus? Dan ben je ietsiepietsie korter
My eyes beats allquote:
Mijn ex was langer dan ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ietsiepietsie niet neeMaar een kop of wat wel
Yep, da's ook de gevoelige, die vind het gauw druk en lawaaiereig, hij zat te piepen dat er kindjes tegen hem aan gaan botsen en dat ie tanden kwijt raaktquote:
Ah gosquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, da's ook de gevoelige, die vind het gauw druk en lawaaiereig, hij zat te piepen dat er kindjes tegen hem aan gaan botsen en dat ie tanden kwijt raakt
Heb jij huisdieren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn ex was langer dan ik.En als we beide schoenen aan hadden scheelde dat een kop.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn ex was langer dan ik.En als we beide schoenen aan hadden scheelde dat een kop.
van mij zal je niet winnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb dat ook wel eens gehad hoor, maar die jongen was ook nog eens iel
Dus was echt geen gezicht
En ik wil een man die me kan beschermen
Ik won van hem met stoeien, dat kan toch niet!
Nou, iel ben ik zeker niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb dat ook wel eens gehad hoor, maar die jongen was ook nog eens iel
Dus was echt geen gezicht
En ik wil een man die me kan beschermen
Ik won van hem met stoeien, dat kan toch niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |