Bij mij wel want het was heel erg. Op foto's van voor de operatie had ik altijd mijn hoofd scheef.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij mij uiteindelijk toch maar niet gedaan..
Cute
dat komt door die autobanden die ze om je nek hangenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bij mij wel want het was heel erg. Op foto's van voor de operatie had ik altijd mijn hoofd scheef.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt door die autobanden die ze om je nek hangen
En het heeft wel geholpen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
Bij mij wel want het was heel erg. Op foto's van voor de operatie had ik altijd mijn hoofd scheef.
Dat is ze ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij bent best leuk volgens mij.
Ja. Behalve als ik moe ben dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En het heeft wel geholpen?
Ik heb het vooral als ik iemand recht aan moet kijken, dan moet ik soms echt heel veel moeite doen
Geloof me maar, dat is zequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja. Behalve als ik moe ben dan.
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
quote:
Dat dus.quote:
Dat idee had ik al.quote:
Niet zo bescheiden, Liebchenquote:
Vrouwen die een beetje loensenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Met zo een pleister op mijn goede oog..
En nu, als ik moe ben of hoofdpijn heb, dan loens ik
Ik heb het niet eens door, als ik loens. Tenzij ik in de spiegel kijkt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar dat is ook niet te doen man, dan nog recht kijken
Ja. Absoluutquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
En liefHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL lief
![]()
Ik ben gewoon dik hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat idee had ik al.![]()
Leuk koppie, volgens mij een beetje stevig en zo.En ze komt wel aardig over.
quote:
Zekerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
En liefHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL lief
![]()
Dat zeggen alle vrouwen, dat beoordeel ik zelf wel een keer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dik hoorDat beetje mag weg
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu genoeg, ik ben niet zo leukKom gaan we het over wel leuke dingen hebben
Over jou?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu genoeg, ik ben niet zo leukKom gaan we het over wel leuke dingen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |