Ja, dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens door, als ik loens. Tenzij ik in de spiegel kijkt.
Mijn vader vroeg laatst:"Heb je er nou ook nog last van? "
Ik zei:"Dat weet ik niet, ik weet immers niet beter."
Doen we ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu genoeg, ik ben niet zo leukKom gaan we het over wel leuke dingen hebben
Anders maken we er toch gewoon nog een paarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
Met deze TT hoop ik dat deze KSC vanavond laat nog steeds open is, zodat ik mee kan doen.
Ik merk het alleen als mensen zitten te ouwehoeren en me vragen wie ik nou aan kijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo.
Hoewel ik er wel last van heb als ik op mijn werk ben en moe ben.
Klanten recht aan proberen te kijken kost dan echt veel moeite
Die kans acht ik zeer kleinquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
Met deze TT hoop ik dat deze KSC vanavond laat nog steeds open is, zodat ik mee kan doen.
Als ik de lapo heb maak ik speciaal een hete tt voor jou jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
Leuke dingen... Ehm.. Marijkequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu genoeg, ik ben niet zo leukKom gaan we het over wel leuke dingen hebben
Ik hoorde ooit een tante achter mijn rug om fluisteren: Nienke kan je niet recht aankijken, moet je opletten...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik merk het alleen als mensen zitten te ouwehoeren en me vragen wie ik nou aan kijk.
Noem jij Marijke nou een ding?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit een tante achter mijn rug om fluisteren: Nienke kan je niet recht aankijken, moet je opletten...![]()
Als mensen tegen me zeggen:"Naar wie kijk je nou, je mag me wel aankijken hoor."quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit een tante achter mijn rug om fluisteren: Nienke kan je niet recht aankijken, moet je opletten...![]()
Je gaat vanavond voor het eerst in je leven...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als mensen tegen me zeggen:"Naar wie kijk je nou, je mag me wel aankijken hoor."![]()
is mijn antwoord:"Ik kijk liever naar wat leuks."
Opgelost.
In het kader van: lekker ding, denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Noem jij Marijke nou een ding?![]()
![]()
ik gok erop dat dat niet zal zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
Als ik haar ooit zie, dan zwaait er watquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als mensen tegen me zeggen:"Naar wie kijk je nou, je mag me wel aankijken hoor."![]()
is mijn antwoord:"Ik kijk liever naar wat leuks."
Opgelost.
Oh. Dan heeft hij gelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
In het kader van: lekker ding, denk ik.
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Noem jij Marijke nou een ding?![]()
![]()
Gamma.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat vanavond voor het eerst in je leven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Joh, dat was al heel lang geleden, toen Jos nog maar net aan het Jospad woondequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik haar ooit zie, dan zwaait er wat
[..]
Springkussen dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
moet je me moe maken, dan zie je het
wat is er?quote:
Oh ok, maar dan nogquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh, dat was al heel lang geleden, toen Jos nog maar net aan het Jospad woonde
Neeeeeeeeeeeeee, dat kan morgen ook nogquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik moet nou toch echt gaan afwassen.
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ok, maar dan nogStomme familie... Over stomme familie, ik heb een mailtje voorbereid, wil je em lezen?
Ja, dat denk ik dus ook al drie dagen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee, dat kan morgen ook nog![]()
Ik heb zin in wat lekker enzo maar straks gaan we wokken met het feestje van mijn oma dus mag van mijzelf nu niks etenquote:
Ach, wat maakt die ene dag nou nog uit?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook al drie dagen.
dat wordt dus eerst flink laten wekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
weken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wordt dus eerst flink laten weken
Stofzuigenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet nog best wel wat veel vermoeiendere actie hoor![]()
Ik die geen probleem. Nu eten en straks weer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb zin in wat lekker enzo maar straks gaan we wokken met het feestje van mijn oma dus mag van mijzelf nu niks eten
Nou, het schone servies raakt op en mijn gootsteen staat vol. En ik moet straks ook eten maken en dat gaat zo niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach, wat maakt die ene dag nou nog uit?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach, wat maakt die ene dag nou nog uit?
Nee, want ik spoel alles altijd goed om voor ik het in de gootsteen mieter.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wordt dus eerst flink laten weken
Chineesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, het schone servies raakt op en mijn gootsteen staat vol. En ik moet straks ook eten maken en dat gaat zo niet.
quote:
maar moet toch een beetje aan mijn gewicht denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik die geen probleem. Nu eten en straks weer..
Stapelen of gewoon wat bestellenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, het schone servies raakt op en mijn gootsteen staat vol. En ik moet straks ook eten maken en dat gaat zo niet.
Kom maar hier etenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kom er zo aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:03 schreef pgrferrari het volgende:
Me gaat maar eens een bakkie warme choco maken.
Beroepsdeformatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |