Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef GSbrder het volgende:
Geweldige TT![]()
Maar goed nummer of niet?
Die kijken dat niet, is te links.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef ethiraseth het volgende:
Cohen bij Pauw & Witteman nu. Zullen Holograph en voice-over nu schuimbekkend voor de tv zitten?
Oh, dit is niet mijn normale muzieksmaak,quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.......
Guns save livesquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Monidique het volgende:
http://www.slate.com/id/2280794/pagenum/all/
Subtiele hint van google-ads voor jouquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef ethiraseth het volgende:
Wat is dat toch met al die datingsite reclame? Had net al een site voor alleenstaande papa's en nu weer buurt dating.
Als je op "MILF's" googlede, de laatste paar weken, tsja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef ethiraseth het volgende:
Vandaar dat ik voornamelijk reclame voor daten met alleenstaande mama's krijg.
In de nrc next van de week een artikel over een dating site voor vreemdgangersquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef ethiraseth het volgende:
Wat is dat toch met al die datingsite reclame? Had net al een site voor alleenstaande papa's en nu weer buurt dating.
Psht, alsof ik google nodig heb om zulke dingen te vinden. Je onderschat me!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je op "MILF's" googlede, de laatste paar weken, tsja.
Ik generaliseer een beetjequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Psht, alsof ik google nodig heb om zulke dingen te vinden. Je onderschat me!
Da's wel heel erg vooruitstrevendquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
Ik generaliseer een beetje![]()
Jij hebt natuurlijk allang www.startpagina.nl geïnstalleerd als startpagina van je IE 5.0
Early adaptor die je d'r rondloopt!
Straks springen ze opeens uit de kast.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef ethiraseth het volgende:
Erg vreemd: ik kom op kantoor aan, alle lichten aan, alarm is eraf, maar er is helemaal niemand.
Talent idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:29 schreef TomLievense het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1041050
Erg knap hoe Diederik Samsom zich staande houd bij Uitgesproken WNL.![]()
Van 16:50.
quote:"Money for Nothing" -- the 1980s hit song by British rockers Dire Straits -- has been banned from Canadian radio for containing lyrics deemed homophobic, the Canadian Broadcasting Corporation reported Thursday.
The Canadian Broadcast Standards Council ruled Wednesday that the use of the word "f*gg*t" in the song "contravenes the human rights clauses" of the Canadian Association of Broadcasters' Code of Ethics and Equitable Portrayal Code. The council had received a complaint from a listener.
The ruling from the independent, non-governmental council added that the song would be acceptable for radio play if the offensive word was edited.
Wat een minderwaardige uitzending voor links zegquote:
Mwoh, heeft wel wat, gaaf gitaar spel: From the Brothers In Arms Albumquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:46 schreef ethiraseth het volgende:
"Money for Nothing" -- the 1980s hit song by British rockers Dire Straits -- has been banned from Canadian radio for containing lyrics deemed homophobic, the Canadian Broadcasting Corporation reported Thursday.
quote:
Die blijft ook mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:18 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, ik vond het helaas niet mooi.
Supertramp - School
Hoho, naar bed jij.quote:
Aha. Toch familie in de politiek?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef TomLievense het volgende:
Het was gisteren PvdA/GL vergadering bij ons in huis. Mijn moeder is fractie-assistente.
Huiswerkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:39 schreef TomLievense het volgende:
Ik ben nog steeds niet aan mijn huiswerk begonnen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aha. Toch familie in de politiek?
Had je ook al geraden dat het gemeente politiek betreft?quote:
Ik heb een groenrood vermoeden dat dit louter en alleen over de moderatie van POL gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef fokthesystem het volgende:
Dit werd/is onbedoeld direct een 'SC'!!!! :
"Tievvus" modder-eters en moron-icon's...
Zelfs in KLB vinden ze FTS een halve zoolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb een groenrood vermoeden dat dit louter en alleen over de moderatie van POL gaat.
Same here.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:15 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben reeds aanbeland in het lamlendigheidsstadium.
Onhandig, met in mijn geval 6 tentamens voor de Bush.quote:
De Bush?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onhandig, met in mijn geval 6 tentamens voor de Bush.
Voor jou is dat een 'goede zaak' omdat je dan niet alleen staat in je onbegrip en voor mij is het goed om te zien dat er hele horde sheeples zijn, in allerlei fora, dat telkens bevestigd zien is wel jammer, maar ook een continuïteit waar 'mee- en aan te werken valt'quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs in KLB vinden ze FTS een halve zool
De enige volkomen flauwe woordspeling die ik kon bedenken met m'n huidige gare gedachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Bush?
Ben blij dat ik dat gezeik met tentamens reeds achter mij heb gelaten.
Nu wentel je je in je eigen paradoxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef ethiraseth het volgende:
Mensen die mijn geraaskal niet snappen zijn sheeples.
Tuurlijk. Zijn je hersenen toevallig aangetast toen je eigenlijk je ogen opende?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Voor jou is dat een 'goede zaak' omdat je dan niet alleen staat in je onbegrip en voor mij is het goed om te zien dat er hele horde sheeples zijn, in allerlei fora, dat telkens bevestigd zien is wel jammer, maar ook een continuïteit waar 'mee- en aan te werken valt'
Mentaal of fysiek m'n ogen opende?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zijn je hersenen toevallig aangetast toen je eigenlijk je ogen opende?
Het is grappig om te zien hoe jij je te vaak haast met typen als je op mij reageert. Ik wacht ff op de uiteindelijke versie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
Tuurlijk. Zijn je hersenen toevallig aangetast toen je eigenlijk je ogen opende?
Mentaal. FTS claimt immers dat hij de waarheid kent in tegenstelling tot de sheeple op dit forum.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mentaal of fysiek m'n ogen opende?
Nee, ik ben vrij ongevoelig voor het geraaskal van anderen en dat tast m'n hersenen niet aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mentaal. FTS claimt immers dat hij de waarheid kent in tegenstelling tot de sheeple op dit forum.
Was ook niet op jou gericht, slimmerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik ben vrij ongevoelig voor het geraaskal van anderen en dat tast m'n hersenen niet aan.
Basic techniques for urban modelling and planning is een veel grotere aanslag op m'n mentale weerbaarheid.
Ah, m'excusez.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was ook niet op jou gericht, slimmerd.
Vooral omdat het zo laat komt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Die kijken dat niet, is te links.
Moet je op tijd naar bed van je ouders?quote:
Vooral omdat ik om 6.30 moet opstaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je op tijd naar bed van je ouders?
Bazinga!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je op tijd naar bed van je ouders?
Je bent toch geen mietje? Een echte kerel heeft genoeg aan vier uur slaap.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Holograph het volgende:
[..]
Vooral omdat ik om 6.30 moet opstaan.
Nou en, dat moet ik ook. Kan ik nog steeds wel om 11 uur nog tv kijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Holograph het volgende:
[..]
Vooral omdat ik om 6.30 moet opstaan.
Ik dus nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou en, dat moet ik ook. Kan ik nog steeds wel om 11 uur nog tv kijken.
Ja maar jij bent links, die kunnen dat, rechtsen zijn niet zo hardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
Om mijn stoerheid aan te tonen: ik was gisteren rond middernacht klaar met werken, ging om twee uur naar bed en stond er om half acht weer naast.
Klopt. Dat zijn niet van die harde werkers.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja maar jij bent links, die kunnen dat, rechtsen zijn niet zo hard
quote:
Trouwens, worden kranten niet altijd 's avonds gemaakt? Gebeurd het dan niet regelmatig dat je 's avond moet doorwerken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
Om mijn stoerheid aan te tonen: ik was gisteren rond middernacht klaar met werken, ging om twee uur naar bed en stond er om half acht weer naast.
Een krantenbezorger werkt gewoon 's ochtends hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Trouwens, worden kranten niet altijd 's avonds gemaakt? Gebeurd het dan niet regelmatig dat je 's avond moet doorwerken?
Deadline is rond half een. 's Avonds doorwerken gebeurt meestal een keer per week. Meestal door raadsvergaderingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Trouwens, worden kranten niet altijd 's avonds gemaakt? Gebeurd het dan niet regelmatig dat je 's avond moet doorwerken?
Hier in het absoluut zuid-westen niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:14 schreef GSbrder het volgende:
Hier vanuit het zonnige zuiden is het ten minste droog..
Waar moeten we aan denken? Noord, west, zuid, oost?quote:
Daar is het dan ook een doordeweekse dag voor.quote:
Rotterdamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar moeten we aan denken? Noord, west, zuid, oost?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:34 schreef GSbrder het volgende:
Afscheidingsoorlog is begonnen
Och jee. Friesland autonoom
Feyenoordquote:
Sparta is de club van Rotterdamquote:
Pim Fortuyn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Hugo, ben jij dat?quote:
Dat blijft een zwak verweer / argument.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Tem het volgende:
Een echte Rotterdammer is nergens voor maar overal tegen
Homoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat blijft een zwak verweer / argument.
Tegen iets zijn is in 99,9% van de gevallen ook ergens voor zijn.
In geval van bijv. 2 politieke partijen kunnen beiden dus naar elkaar wijzen en zeggen : zij zijn 'tegen'(-ons afwijkende plan)
Sparta ! Kick ass naam ook, goed volk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef TomLievense het volgende:
Zilveren bal voor Feyenoord
Wie is nou de club van Rotterdam?
ES-PEE, EE-ERR, EM-AA!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Zilveren bal voor Feyenoord
Wie is nou de club van Rotterdam?
Dat is alles, de hele comback reply? Dit is je 'burn'...?quote:
Neuh, dan waren ze wel weer es kampioen....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
Ajax is de enige club van Nederland, mannen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is alles, de hele comback reply? Dit is je 'burn'...?
Nihilist!En naar voor je dat ik natuurlijk weer gewoon gelijk heb.
4 minuten, begin ik niet aan, ik heb gelijk, 2 partijen, 2 gedachten, 2 tegen's ober en weer isse logisch, ik heb gelijk, geef het ff toe, klaar.quote:
Ajax is geen Nederlandse club.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
Ajax is de enige club van Nederland, mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Dat zullen vele kinderen niet leuk vinden, ook zielig voor diens kat, gaat die naar misses Jones?quote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
4 minuten, begin ik niet aan, ik heb gelijk, 2 partijen, 2 gedachten, 2 tegen's ober en weer isse logisch, ik heb gelijk, geef het ff toe, klaar.
Dank je, jij nu ook.quote:
dat was Pieter Post (Postman Pat)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat zullen vele kinderen niet leuk vinden, ook zielig voor diens kat, gaat die naar misses Jones?
Lees is wat hoger, we delen een vorm van humor, het IS mogelijk!quote:
Dat zoek ik ff na, zie de EDIT (later...)quote:
Het is niet woar?!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Lees is wat hoger, we delen een vorm van humor, het IS mogelijk!
Je kreeg genoeg bijval iigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
25
Ik denk dat we wel voldoende hebben gebaggerd in dat topic.
ja dat snap ik, echter ik vind het zo overdreven, er gaan elke dag mensen dood, maar die waren niet beroemd...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
Tem doelt uiteraard op Peter Post de wielergigant
Yupquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
Tem doelt uiteraard op Peter Post de wielergigant
Ik zal ook posten als jij het loodje legt ok?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ja dat snap ik, echter ik vind het zo overdreven, er gaan elke dag mensen dood, maar die waren niet beroemd...
Alleen tijdens de Tour ben ik fan. Ik hoop dat de Schlecks het gaan waarmaken dit jaar.quote:
Tsja, als je zo redeneert kun je in principe nooit stilstaan bij iemand z'n dood.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ja dat snap ik, echter ik vind het zo overdreven, er gaan elke dag mensen dood, maar die waren niet beroemd...
Nee, Gesink en Mollemaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Alleen tijdens de Tour ben ik fan. Ik hoop dat de Schlecks het gaan waarmaken dit jaar.
De klassiekers en de Tour kijk ik altijd. Ik hoop inderdaad ook dat Gesink dit jaar wat moois kan laten zien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Alleen tijdens de Tour ben ik fan. Ik hoop dat de Schlecks het gaan waarmaken dit jaar.
Of het algemeen maken, day of the dead.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, als je zo redeneert kun je in principe nooit stilstaan bij iemand z'n dood.
quote:
He maar GS, al gelezen over de Bretton Woods 2?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
Nog veel idioter;
de deflatie van "een minuut stilte".
Wil je iets heel ergs gedenken, moeten het er twee zijn, of het liefst drie!
30 april.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of het algemeen maken, day of the dead.
Vallen nooit aan? Heb je Gesink niet gezien op de dag van de WK-finale?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, de Schecks, Hushovd en Fabian Cancellara zijn mijn favorieten. Er daarna pas de Nederlanders, die kut Raboploeg valt nooit aan. Zij reiden alleen gaten dicht.
Nee, nog niet. Simpelweg niet aan toegekomen. Jij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef mlg het volgende:
[..]
He maar GS, al gelezen over de Bretton Woods 2?
Daar is een oplossing voor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
Nog veel idioter;
de deflatie van "een minuut stilte".
Wil je iets heel ergs gedenken, moeten het er twee zijn, of het liefst drie!
Wellicht krijgen we dit jaar een Bretton Woods 2quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Simpelweg niet aan toegekomen. Jij?
Nee, de tour begon voor mij een week te vroeg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vallen nooit aan? Heb je Gesink niet gezien op de dag van de WK-finale?
Amateur. Op 11 juli gleden de eerste biertjes om 14.00 uur al naar binnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, de tour begon voor mij een week te vroeg.Voetbal gaat voor.
Cancellara blijft koning op de tijdritten. Wanneer Gesink goed blijft verwacht ik wel wat in de bergen eigenlijk en bij de klassiekers natuurlijk....dat hele doping gedoe is wel een domper maarja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, de Schecks, Hushovd en Fabian Cancellara zijn mijn favorieten. Er daarna pas de Nederlanders, die kut Raboploeg valt nooit aan. Zij reiden alleen gaten dicht.
Inderdaad, gewoon legaliseren die troep en er verder niet meer over lullen. Ik weet nog dat Ricardo Ricco uit de toer gezet werd, ik had juist zo van hem genoten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Cancellara blijft koning op de tijdritten. Wanneer Gesink goed blijft verwacht ik wel wat in de bergen eigenlijk en bij de klassiekers natuurlijk....dat hele doping gedoe is wel een domper maarja.
En dan waaraan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Wellicht krijgen we dit jaar een Bretton Woods 2
waarom zou het niet wenselijk zijn?quote:
Goud natuurlijkquote:
Dat kan natuurlijk nooitquote:
Floyd Landis ook, maar dit mocht ik toch al niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Tem het volgende:
Idd zelfde bij Vino en Rasmussen. Gooi maar vrij het is van alle tijden en niet tegen te houden.
Het zal vast wel kunnen, anders werkten ze er niet al aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit
Te weinig goud, teveel geld.
Krijgen er een beetje verklikker maatschappij mee ben ik bang.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
waarom zou het niet wenselijk zijn?
Cohen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:25 schreef eriksd het volgende:
6 jaar wachttijd voor een studentenwoning aan het bos en lommerplein. Gaat goed, die kamernood
Nee, deze keer geen verwijt aan Job.quote:
Een beetje VVD'er kan zich toch wel een penthouse veroorloven?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, deze keer geen verwijt aan Job.
Waarom zou je in godsnaam in de Jordaan willen wonen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef ethiraseth het volgende:
Voor een woning via woningnet zit je op 11-12 jaar wachttijd als je niet in de allerslechtste wijken van Amsterdam wilt komen. Wil je naar de Jordaan dan moet je zo'n 25 jaar wachten.
Nou inderdaad wat een achterhaalde rommel is datquote:
Ja, dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm ja, die prijzen beginnen bij 1200 euro in de maand.
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:51 schreef ethiraseth het volgende:
Dire Straits achterhaalde rommel noemen?
Wiens vrouw zei dat vannacht ook alweer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ja als slaapliedjes zal het nog wel functioneren misschienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:51 schreef ethiraseth het volgende:
Dire Straits achterhaalde rommel noemen?
Ho-ho, ik studeer.quote:
Geen idee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dat vannacht ook alweer?
Ze werken ook laxerend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja als slaapliedjes zal het nog wel functioneren misschien.
No-brainer.quote:
Je wil een van beide aanschaffen?quote:
Dat je daarover durft te twijfelenquote:
Met je drugsgeld gekocht?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:10 schreef mlg het volgende:
Maar de volvo inderaad!
Wat rijden jullie trouwens, als jullie een auto hebben?
Ik rijd een Jaguar XKR
Zozoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:10 schreef mlg het volgende:
Maar de volvo inderaad!
Wat rijden jullie trouwens, als jullie een auto hebben?
Ik rijd een Jaguar XKR
Nee hoor, ik lease bovendien.quote:
Omdat Spanjaarden geen auto's kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom heef iedereen een hekel aan de Seat Leon als ik vragen mag?
Ik heb er geen hekel aan, ik vind hem best wel oke. Waarom geen golf?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, 's nachts als je ligt te dromen van de goudstandaard mischienquote:
Het is in mijn ogen een onbetrouwbaarder autootje en ik heb niet zoveel "auto emocion" bij die mobile. Dan heb ik toch veel liever een volvo S40, zoek je een diesel of een benzine?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Het is een VAG. Een Duitse auto met een spaans hoesje dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat Spanjaarden geen auto's kunnen bouwen.
diesel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is in mijn ogen een onbetrouwbaarder autootje en ik heb niet zoveel "auto emocion" bij die mobile. Dan heb ik toch veel liever een volvo S40, zoek je een diesel of een benzine?
Altijd baas boven baas:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, 's nachts als je ligt te dromen van de goudstandaard mischien![]()
Volvo XC60 voor boodschappen en als de honden meemoeten en als mijn vrouw rijd, Mercedes CLS 350 voor mijzelf of als we samen op pad zijn.
Het is een hele mooie auto. Je zit met leasen rond de 3000.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooie auto, zal wel aardig prijzig zijn per maand. maar goed je hebt een eigen zaak
Golf is a) voor petjes b) minder opties voor dezelfde prijs als de overige twee auto's c) nog burgerlijker dan deze twee auto's.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan, ik vind hem best wel oke. Waarom geen golf?
Een onbetrouwbaar hoesje dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een VAG. Een Duitse auto met een spaans hoesje dus.
Welke golf uit welk bouwjaar dan? De nieuwe golf heeft echt niet het petjes imago.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Golf is a) voor petjes b) minder opties voor dezelfde prijs als de overige twee auto's c) nog burgerlijker dan deze twee auto's.
Ja maar jij bent student, toen ik student was had ik nog niet eens een fietsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas:
een fiets![]()
en soms een VIRM.
Volgens mij is het onderstel exact hetzelfde bij Seat en VW.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef Tem het volgende:
Seat Leon is ook voor petjes. Daarnaast een golf is betrouwbaarder
Dan zeker de Volvoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ik lease trouwens niet, dus het is wel auto voor de wat langere termijn.
Ugh...fuuuuuuuuuuuuuugly!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:21 schreef eriksd het volgende:
Ik wil later met de trein naar mijn werk en als eigen auto een Cadillac CTS. Als eerste auto dan hé
De nieuwe Lexus is pas fraai. Lexus CT 200.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
Als je dan echter wat onderhoud hebt ben je wel gelijk duur uit.quote:
dat wist ik niet. Ik heb jaren een Golf gehad en was een prima autoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij is het onderstel exact hetzelfde bij Seat en VW.
De nieuwe golf is een gekrompen Touareg. De auto's die ik zoek zitten rond bouwjaar 2006.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Welke golf uit welk bouwjaar dan? De nieuwe golf heeft echt niet het petjes imago.
Bij vergelijkbare auto's, ja, of zelfs gelijk aan Audi, de Seat Exeo heeft het onderstel van de oude A4quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij is het onderstel exact hetzelfde bij Seat en VW.
Dan nog steeds; Volvo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, ik zit met mijn VW momenteel ook op 380.000 kmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef GSbrder het volgende:
Quattroporte bevalt goed trouwens
[..]
Dan nog steeds; Volvo.
Je betaalt er ongetwijfeld wat meer voor, maar ik heb vrienden gehad die net zo vaak olie in hun seat moesten gooien als normale bestuurders benzine tanken. Een Volvo haalt ongetwijfeld de 2, 3 ton.
In ieder geval is het interieur bij Volvo ongetwijfeld beter, dan bij de Seat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
Het onderstel van Seat, VW, Skoda en in sommige gevallen Audi is hetzelfde.
Daar vind ik de achterkant niet zo mooi vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Tem het volgende:
Ik heb nu een volvo c30 trouwens. En in de stad gebruik ik altijd de fiets.
Doe je goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, ik zit met mijn VW momenteel ook op 380.000 kmMaar alvast bedankt voor jullie opinie.
Ik vind het design mooi, maar ik vind hem niet zo lekker rijden. Ik voelt allemaal wat plastic aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar vind ik de achterkant niet zo mooi vanDoet me aan een lachebekje denken
Snap ik. Dat vinden veel mensen. Ik vind het wel een mooie auto en leuk aangekleed zegmaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar vind ik de achterkant niet zo mooi vanDoet me aan een lachebekje denken
Dat kan een goede motivatie tot aankoop zijn voor sommige mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
De kont van de C30 doet mij denken aan de kont van een negerin.
En dat is niet racistisch bedoeld ofzo.
Die V60 vind ik pas lelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind het design mooi, maar ik vind hem niet zo lekker rijden. Ik voelt allemaal wat plastic aan.
Keer een testritje mee gemaakt. Was die drivE uitvoering, onzinnige gadgets om je uitstoot te beperken en met pannenkoeken als wieldoppen om de weerstand te verminderen. Toch mooi zodra we uit zicht van de dealer waren 1 op 3 mee gereden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind het design mooi, maar ik vind hem niet zo lekker rijden. Ik voelt allemaal wat plastic aan.
No way! De nieuwe is echt mooi!!!quote:
Vind je? De neus is een beetje zo-zo maar verder lijkt de V heel veel op de XC60 en die vind ik nog steeds mooi, zelf nu ik er een heb (nou ja, mijn vrouw heeft er een, hehe)quote:
Ja die wielen heb ik ook niet genomen. Gewoon lichtmetalen velgen. wel DrivE sport en black sapphire met leren bekleding. wel lekker auto'tje hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Keer een testritje mee gemaakt. Was die drivE uitvoering, onzinnige gadgets om je uitstoot te beperken en met pannenkoeken als wieldoppen om de weerstand te verminderen. Toch mooi zodra we uit zicht van de dealer waren 1 op 3 mee gereden.
Klopt. Ik denk dat Tem de V50 bedoelt. Toen leek het alsof vlak na de C-stijl de ontwerper een hartstilstand had gekregen.quote:
Ach, dat hebben die Arabieren ook allemaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
De V60 heeft een beetje een vreemde neus.
Ja, het is een degelijke auto.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja die wielen heb ik ook niet genomen. Gewoon lichtmetalen velgen. wel DrivE sport en black sapphire met leren bekleding. wel lekker auto'tje hoorRijd 1 op 21
Ja, als je de benzine zelf moet betalen begrijp ik hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja die wielen heb ik ook niet genomen. Gewoon lichtmetalen velgen. wel DrivE sport en black sapphire met leren bekleding. wel lekker auto'tje hoorRijd 1 op 21
Rij diesel en die hoef ik niet zelf te betalenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, als je de benzine zelf moet betalen begrijp ik het
Verder prima auto hoor! Zou zomaar m'n eerste kunnen worden zodra ik het nodig heb.
Aha, in zo'n geval rij ik geen 1 op 21quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Rij diesel en die hoef ik niet zelf te betalen
Nee die V60 vind ik niet mooi die V50 ook niet dat is gewoon een opel astra station. Mijn favoriet is de v70quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat Tem de V50 bedoelt. Toen leek het alsof vlak na de C-stijl de ontwerper een hartstilstand had gekregen.
Niet vloekenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee die V60 vind ik niet mooi die V50 ook niet dat is gewoon een opel astra station. Mijn favoriet is de v70
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef mlg het volgende:
Ik vind het ook wel knap dat je 1 op 21 haalt. Dat is dan zeker niet het gemiddelde? Mijn jag rijdt 1 op 6 ongeveer (sorry tom).
Daar is je boekhouder vast niet blij mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef mlg het volgende:
Ik vind het ook wel knap dat je 1 op 21 haalt. Dat is dan zeker niet het gemiddelde? Mijn jag rijdt 1 op 6 ongeveer (sorry tom).
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:30 schreef Cerbie het volgende:
http://www.buienradar.nl/
[ afbeelding ]
Ik rij veel langere afstanden. Maar ik was zelf ook verrast hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef mlg het volgende:
Bij ons gaat het per 5. Een vak zelfs 15 punten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef Zolcon het volgende:
Zo, heb al 18 studiepunten gehaald
7,5 / 7,1 /7,7
best nette cijfers al zeg ik het zelf
Vraag het dannyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:37 schreef TomLievense het volgende:
Waarom staat de [youtube][/youtube]-knop nog? Je kunt ook gewoon de link in het vak pleuren, want dat lukt ook.
Ik heb een idee waar je op doeltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:38 schreef Cerbie het volgende:
Ik weet weer waarom ik niet zo vaak op Geenstijl kom.
Ik kom er nooitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:38 schreef Cerbie het volgende:
Ik weet weer waarom ik niet zo vaak op Geenstijl kom.
www.geenstijl.nlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. En heb nu achter de schermen een discussie waarom ik nooit op de FP kom
.
Tijdje geleden al gestopte met het lezen van GS. Die onzin is 99% vand e tijd het lezen niet waardquote:
De kut kalender?quote:
Inderdaad.quote:
Die ene man lijkt op Jan Mulder, jaah.quote:
Die ene man?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Die ene man lijkt op Jan Mulder, jaah.![]()
[ afbeelding ]
Hogeschool Zeeland he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Die ene man lijkt op Jan Mulder, jaah.![]()
[ afbeelding ]
Ik kon het wel zien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hogeschool Zeeland he?
de HZ webmail laat geen hotlinken van plaatjes toe
Vet als ik opnieuw inlog zie ik hem weer, maar ik zal hem opnieuw plaatsen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef Cerbie het volgende:
Omdat 'ie al in je cache stond/je al ingelogd was![]()
Lijkt me niet. Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef mlg het volgende:
Zijn D66'ers eigenlijk voor minderjarige sex? Pedofilie.
Ik bedoel de stemmers. Kwam tot de kwalijke conclusie dat de partij het wil legaliseren. Ik hoorde Tom laatst ook al over opheffen van de leeftijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Hoe kom je daar nu weer bij?
Dat is Val Kilmerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef TomLievense het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man lijkt op Jan Mulder.
Volgens mij verwissel je mij met een ander.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik bedoel de stemmers. Kwam tot de kwalijke conclusie dat de partij het wil legaliseren. Ik hoorde Tom laatst ook al over opheffen van de leeftijd.
Nee, ik ben er zeer zeker van dat jij voor het opheffen van de leeftijdsgrens was. Ik meen zo'n 1 á 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Volgens mij verwissel je mij met een ander.
Ik weet niet waar je het over hebt. Wel was er één die de stemgerechtigde leeftijd naar beneden wilde brengen. belachelijk idee trouwens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik bedoel de stemmers. Kwam tot de kwalijke conclusie dat de partij het wil legaliseren. Ik hoorde Tom laatst ook al over opheffen van de leeftijd.
Ik ben over 20 min thuis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Wel was er één die de stemgerechtigde leeftijd naar beneden wilde brengen. belachelijk idee trouwens.
Het lijkt mij een typisch delict wat verder kan gaan als klachtdelict. Best of both worlds.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:12 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, ik ben er zeer zeker van dat jij voor het opheffen van de leeftijdsgrens was. Ik meen zo'n 1 á 2 weken geleden.
In ieder geval vind ik dat een erg kwalijke zaak. Ik zit nog op op kantoor, maar zal als ik thuis ben even wat citaten posten.
Bij deze foto lijkt hij er niet op.quote:
Hij lijkt er ook niet op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Bij deze foto lijkt hij er niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |