Dat is uiteraard je reinste bullshit.quote:
Nee hoor kwestie van opvoeding. Je bent gewoon een enorme sneuneus als je een vrouw slaat, zeker die knakker in dit filmpje die met een vuist vol op haar gezicht uithaaltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat is uiteraard je reinste bullshit.
Waar dan? link ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef tuintegel het volgende:
Loopt al een topic over, schijnt dat ze met de fiets tegen de auto aangereden zijn en weg willen
Een open deur, en ook zo diepquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef RM-rf het volgende:
Bewijst inderdad maar weer dat nu iedereen een camera met video-opneemfunctie heeft...
en dat is imho ook het grootste verschil met vroeger
beetje kort door de bocht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Waar dan? link ?
Anyways, moraal van het verhaal:
Waar gaat "achmed" zoal de fout in. Er schijnt iets met de auto gebeurd te zijn (wat wordt niet duidelijk, maar anderen hebben een glazen bol en met de fiets er tegen gereden hebben is 1 'waarheid) Nou dan moet Achmed dus die dame aanhouden, "bij deze houd ik u aan wegens......(in dit geval vandalisme?)" dan moet hij de politie bellen om haar over te dragen. Maar dat deed Achmed niet, Achmed heeft haar dus wederrechterlijk de vrijheid benomen. Een strafbaar feit dus, en de dame verzoekt hem meerdere malen om hem vrij te laten. Op een gegeven moment probeert ze zich uit zelfverdediging te bevrijden en slaat hem, waarna hij dus geweld toepast. Ik denk dat hij voor de rechter dus behoorlijk nat gaat. Of zij, ik ben geen rechter...
Zouden zij niet eerder de schepper vervloeken die gasten als zij die tegen hun "wil en wensen" ingaan geschapen heeft?
Right...dus jij had je door dat wijf uit dat filmpje gewoon laten slaan? Want vastpakken om haar tegen te houden is ook niet direct een optie als er nog eentje naast staat die ook begint te slaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee hoor kwestie van opvoeding. Je bent gewoon een enorme sneuneus als je een vrouw slaat, zeker die knakker in dit filmpje die met een vuist vol op haar gezicht uithaalt
Ik zou haar niet als een randmongool recht in haar gezicht meppen in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:39 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Right...dus jij had je door dat wijf uit dat filmpje gewoon laten slaan? Want vastpakken om haar tegen te houden is ook niet direct een optie als er nog eentje naast staat die ook begint te slaan.
Dat gaat idd. wel wat ver ja. Maar zal wel 'in the heat of the moment' zijn gebeurd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zou haar niet als een randmongool recht in haar gezicht meppen in ieder geval.
Rechtevenredig geweld? man <-> meisje tig KG verschil?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:31 schreef Picchia het volgende:
Die taxichauffeur heeft helemaal gelijk. Je hoeft je niet te laten bedreigen en meppen.
Dat neem je maar voor risico als je het gevecht aangaat met een sterker persoon. En het zijn overigens twee vrouwen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Rechtevenredig geweld? man <-> meisje tig KG verschil?
David vs Goliath , alleen daar won David hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Rechtevenredig geweld? man <-> meisje tig KG verschil?
Yep, de lafaard, hij kon het niet met zijn blote handen af dus gebruikte hij de voorloper van de hedendaagse kogel, een slinger met een zware kiezel er inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef tuintegel het volgende:
David vs Goliath , alleen daar won David het.
och winnen is winnen toch of keer jij je andere wang toe net als de barmhartige samaritaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Yep, de lafaard, hij kon het niet met zijn blote handen af dus gebruikte hij de voorloper van de hedendaagse kogel, een slinger met een zware kiezel er in
In dit soort kwesties win er helemaal niemand. geen van de 3 won.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:47 schreef tuintegel het volgende:
och winnen is winnen toch of keer jij je andere wang toe net als de barmhartige samaritaan
Tja waarom dan beginnen met slaan als je het toch niet gaat winnen . Bovendien had de persoon die aan het filmen was ook de politie kunnen bellen ipv filmen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In dit soort kwesties win er helemaal niemand. geen van de 3 won.
stoer ben jij zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:31 schreef Picchia het volgende:
Die taxichauffeur heeft helemaal gelijk. Je hoeft je niet te laten bedreigen en meppen.
oog om oog tand om tand is heel volwassen en stoerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, je laten meppen omdat het toevallig een (asociale) vrouw is. Dat is stoer.
Het is rechtvaardig. En dat is inderdaad volwassen en stoer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef Tem het volgende:
[..]
oog om oog tand om tand is heel volwassen en stoer
heldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is rechtvaardig. En dat is inderdaad volwassen en stoer.
Niks mis mee :quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:24 schreef TomLievense het volgende:
Vooral degene die dit gefilmd heeft is triest.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:33 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die regels die jij verdedigd gelden alleen op de basisschool. Niet in de grote mensenwereld.
Juist wel. Even het gebrek aan respect eruit slaan. Ik ben geen fan van de multi-culti medelander, maar dat heeft hij iig wel goed begrepen; een gebrek aan respect uit zich in consequenties.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zou haar niet als een randmongool recht in haar gezicht meppen in ieder geval.
Exact. Die worden even goed op hun plaats gezet op deze wijze.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Juist wel. Even het gebrek aan respect eruit slaan. Ik ben geen fan van de multi-culti medelander, maar dat heeft hij iig wel goed begrepen; een gebrek aan respect uit zich in consequenties.
Ik GOK dat er VEEL minder moslima's een man zullen slaan dan 'westerse 'dames' die makkelijker een man slaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Scorpie het volgende:
Juist wel. Even het gebrek aan respect eruit slaan. Ik ben geen fan van de multi-culti medelander, maar dat heeft hij iig wel goed begrepen; een gebrek aan respect uit zich in consequenties.
Het wordt tijd dat we weer eens zo'n forum gaan kapen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef fokthesystem het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/list_message/8011049
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |