Yep, de lafaard, hij kon het niet met zijn blote handen af dus gebruikte hij de voorloper van de hedendaagse kogel, een slinger met een zware kiezel er inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef tuintegel het volgende:
David vs Goliath , alleen daar won David het.
och winnen is winnen toch of keer jij je andere wang toe net als de barmhartige samaritaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Yep, de lafaard, hij kon het niet met zijn blote handen af dus gebruikte hij de voorloper van de hedendaagse kogel, een slinger met een zware kiezel er in
In dit soort kwesties win er helemaal niemand. geen van de 3 won.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:47 schreef tuintegel het volgende:
och winnen is winnen toch of keer jij je andere wang toe net als de barmhartige samaritaan
Tja waarom dan beginnen met slaan als je het toch niet gaat winnen . Bovendien had de persoon die aan het filmen was ook de politie kunnen bellen ipv filmen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In dit soort kwesties win er helemaal niemand. geen van de 3 won.
stoer ben jij zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:31 schreef Picchia het volgende:
Die taxichauffeur heeft helemaal gelijk. Je hoeft je niet te laten bedreigen en meppen.
oog om oog tand om tand is heel volwassen en stoerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, je laten meppen omdat het toevallig een (asociale) vrouw is. Dat is stoer.
Het is rechtvaardig. En dat is inderdaad volwassen en stoer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef Tem het volgende:
[..]
oog om oog tand om tand is heel volwassen en stoer
heldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is rechtvaardig. En dat is inderdaad volwassen en stoer.
Niks mis mee :quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:24 schreef TomLievense het volgende:
Vooral degene die dit gefilmd heeft is triest.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:33 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die regels die jij verdedigd gelden alleen op de basisschool. Niet in de grote mensenwereld.
Juist wel. Even het gebrek aan respect eruit slaan. Ik ben geen fan van de multi-culti medelander, maar dat heeft hij iig wel goed begrepen; een gebrek aan respect uit zich in consequenties.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zou haar niet als een randmongool recht in haar gezicht meppen in ieder geval.
Exact. Die worden even goed op hun plaats gezet op deze wijze.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Juist wel. Even het gebrek aan respect eruit slaan. Ik ben geen fan van de multi-culti medelander, maar dat heeft hij iig wel goed begrepen; een gebrek aan respect uit zich in consequenties.
Ik GOK dat er VEEL minder moslima's een man zullen slaan dan 'westerse 'dames' die makkelijker een man slaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Scorpie het volgende:
Juist wel. Even het gebrek aan respect eruit slaan. Ik ben geen fan van de multi-culti medelander, maar dat heeft hij iig wel goed begrepen; een gebrek aan respect uit zich in consequenties.
Het wordt tijd dat we weer eens zo'n forum gaan kapen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef fokthesystem het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/list_message/8011049
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |