Als je dan echter wat onderhoud hebt ben je wel gelijk duur uit.quote:
dat wist ik niet. Ik heb jaren een Golf gehad en was een prima autoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij is het onderstel exact hetzelfde bij Seat en VW.
De nieuwe golf is een gekrompen Touareg. De auto's die ik zoek zitten rond bouwjaar 2006.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Welke golf uit welk bouwjaar dan? De nieuwe golf heeft echt niet het petjes imago.
Bij vergelijkbare auto's, ja, of zelfs gelijk aan Audi, de Seat Exeo heeft het onderstel van de oude A4quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij is het onderstel exact hetzelfde bij Seat en VW.
Dan nog steeds; Volvo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ik lease trouwens niet, dus het is wel auto voor de wat langere termijn.
Ach, ik zit met mijn VW momenteel ook op 380.000 kmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef GSbrder het volgende:
Quattroporte bevalt goed trouwens
[..]
Dan nog steeds; Volvo.
Je betaalt er ongetwijfeld wat meer voor, maar ik heb vrienden gehad die net zo vaak olie in hun seat moesten gooien als normale bestuurders benzine tanken. Een Volvo haalt ongetwijfeld de 2, 3 ton.
In ieder geval is het interieur bij Volvo ongetwijfeld beter, dan bij de Seat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
Het onderstel van Seat, VW, Skoda en in sommige gevallen Audi is hetzelfde.
Daar vind ik de achterkant niet zo mooi vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Tem het volgende:
Ik heb nu een volvo c30 trouwens. En in de stad gebruik ik altijd de fiets.
Doe je goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, ik zit met mijn VW momenteel ook op 380.000 kmMaar alvast bedankt voor jullie opinie.
Ik vind het design mooi, maar ik vind hem niet zo lekker rijden. Ik voelt allemaal wat plastic aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar vind ik de achterkant niet zo mooi vanDoet me aan een lachebekje denken
Snap ik. Dat vinden veel mensen. Ik vind het wel een mooie auto en leuk aangekleed zegmaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar vind ik de achterkant niet zo mooi vanDoet me aan een lachebekje denken
Dat kan een goede motivatie tot aankoop zijn voor sommige mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
De kont van de C30 doet mij denken aan de kont van een negerin.
En dat is niet racistisch bedoeld ofzo.
Die V60 vind ik pas lelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind het design mooi, maar ik vind hem niet zo lekker rijden. Ik voelt allemaal wat plastic aan.
Keer een testritje mee gemaakt. Was die drivE uitvoering, onzinnige gadgets om je uitstoot te beperken en met pannenkoeken als wieldoppen om de weerstand te verminderen. Toch mooi zodra we uit zicht van de dealer waren 1 op 3 mee gereden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind het design mooi, maar ik vind hem niet zo lekker rijden. Ik voelt allemaal wat plastic aan.
No way! De nieuwe is echt mooi!!!quote:
Vind je? De neus is een beetje zo-zo maar verder lijkt de V heel veel op de XC60 en die vind ik nog steeds mooi, zelf nu ik er een heb (nou ja, mijn vrouw heeft er een, hehe)quote:
Ja die wielen heb ik ook niet genomen. Gewoon lichtmetalen velgen. wel DrivE sport en black sapphire met leren bekleding. wel lekker auto'tje hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Keer een testritje mee gemaakt. Was die drivE uitvoering, onzinnige gadgets om je uitstoot te beperken en met pannenkoeken als wieldoppen om de weerstand te verminderen. Toch mooi zodra we uit zicht van de dealer waren 1 op 3 mee gereden.
Klopt. Ik denk dat Tem de V50 bedoelt. Toen leek het alsof vlak na de C-stijl de ontwerper een hartstilstand had gekregen.quote:
Ach, dat hebben die Arabieren ook allemaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
De V60 heeft een beetje een vreemde neus.
Ja, het is een degelijke auto.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja die wielen heb ik ook niet genomen. Gewoon lichtmetalen velgen. wel DrivE sport en black sapphire met leren bekleding. wel lekker auto'tje hoorRijd 1 op 21
Ja, als je de benzine zelf moet betalen begrijp ik hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja die wielen heb ik ook niet genomen. Gewoon lichtmetalen velgen. wel DrivE sport en black sapphire met leren bekleding. wel lekker auto'tje hoorRijd 1 op 21
Rij diesel en die hoef ik niet zelf te betalenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, als je de benzine zelf moet betalen begrijp ik het
Verder prima auto hoor! Zou zomaar m'n eerste kunnen worden zodra ik het nodig heb.
Aha, in zo'n geval rij ik geen 1 op 21quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Rij diesel en die hoef ik niet zelf te betalen
Nee die V60 vind ik niet mooi die V50 ook niet dat is gewoon een opel astra station. Mijn favoriet is de v70quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat Tem de V50 bedoelt. Toen leek het alsof vlak na de C-stijl de ontwerper een hartstilstand had gekregen.
Niet vloekenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee die V60 vind ik niet mooi die V50 ook niet dat is gewoon een opel astra station. Mijn favoriet is de v70
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef mlg het volgende:
Ik vind het ook wel knap dat je 1 op 21 haalt. Dat is dan zeker niet het gemiddelde? Mijn jag rijdt 1 op 6 ongeveer (sorry tom).
Daar is je boekhouder vast niet blij mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef mlg het volgende:
Ik vind het ook wel knap dat je 1 op 21 haalt. Dat is dan zeker niet het gemiddelde? Mijn jag rijdt 1 op 6 ongeveer (sorry tom).
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:30 schreef Cerbie het volgende:
http://www.buienradar.nl/
[ afbeelding ]
Ik rij veel langere afstanden. Maar ik was zelf ook verrast hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef mlg het volgende:
Bij ons gaat het per 5. Een vak zelfs 15 punten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef Zolcon het volgende:
Zo, heb al 18 studiepunten gehaald
7,5 / 7,1 /7,7
best nette cijfers al zeg ik het zelf
Vraag het dannyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:37 schreef TomLievense het volgende:
Waarom staat de [youtube][/youtube]-knop nog? Je kunt ook gewoon de link in het vak pleuren, want dat lukt ook.
Ik heb een idee waar je op doeltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:38 schreef Cerbie het volgende:
Ik weet weer waarom ik niet zo vaak op Geenstijl kom.
Ik kom er nooitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:38 schreef Cerbie het volgende:
Ik weet weer waarom ik niet zo vaak op Geenstijl kom.
www.geenstijl.nlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. En heb nu achter de schermen een discussie waarom ik nooit op de FP kom
.
Tijdje geleden al gestopte met het lezen van GS. Die onzin is 99% vand e tijd het lezen niet waardquote:
De kut kalender?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Inderdaad.quote:
Die ene man lijkt op Jan Mulder, jaah.quote:
Die ene man?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Die ene man lijkt op Jan Mulder, jaah.![]()
[ afbeelding ]
Hogeschool Zeeland he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Die ene man lijkt op Jan Mulder, jaah.![]()
[ afbeelding ]
Ik kon het wel zien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hogeschool Zeeland he?
de HZ webmail laat geen hotlinken van plaatjes toe
Vet als ik opnieuw inlog zie ik hem weer, maar ik zal hem opnieuw plaatsen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef Cerbie het volgende:
Omdat 'ie al in je cache stond/je al ingelogd was![]()
Lijkt me niet. Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef mlg het volgende:
Zijn D66'ers eigenlijk voor minderjarige sex? Pedofilie.
Ik bedoel de stemmers. Kwam tot de kwalijke conclusie dat de partij het wil legaliseren. Ik hoorde Tom laatst ook al over opheffen van de leeftijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Hoe kom je daar nu weer bij?
Dat is Val Kilmerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef TomLievense het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man lijkt op Jan Mulder.
Volgens mij verwissel je mij met een ander.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik bedoel de stemmers. Kwam tot de kwalijke conclusie dat de partij het wil legaliseren. Ik hoorde Tom laatst ook al over opheffen van de leeftijd.
Nee, ik ben er zeer zeker van dat jij voor het opheffen van de leeftijdsgrens was. Ik meen zo'n 1 á 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Volgens mij verwissel je mij met een ander.
Ik weet niet waar je het over hebt. Wel was er één die de stemgerechtigde leeftijd naar beneden wilde brengen. belachelijk idee trouwens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik bedoel de stemmers. Kwam tot de kwalijke conclusie dat de partij het wil legaliseren. Ik hoorde Tom laatst ook al over opheffen van de leeftijd.
Ik ben over 20 min thuis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Wel was er één die de stemgerechtigde leeftijd naar beneden wilde brengen. belachelijk idee trouwens.
Het lijkt mij een typisch delict wat verder kan gaan als klachtdelict. Best of both worlds.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:12 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, ik ben er zeer zeker van dat jij voor het opheffen van de leeftijdsgrens was. Ik meen zo'n 1 á 2 weken geleden.
In ieder geval vind ik dat een erg kwalijke zaak. Ik zit nog op op kantoor, maar zal als ik thuis ben even wat citaten posten.
Bij deze foto lijkt hij er niet op.quote:
Hij lijkt er ook niet op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Bij deze foto lijkt hij er niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |