Nee hoor, ik lease bovendien.quote:
Omdat Spanjaarden geen auto's kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom heef iedereen een hekel aan de Seat Leon als ik vragen mag?
Ik heb er geen hekel aan, ik vind hem best wel oke. Waarom geen golf?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, 's nachts als je ligt te dromen van de goudstandaard mischienquote:
Het is in mijn ogen een onbetrouwbaarder autootje en ik heb niet zoveel "auto emocion" bij die mobile. Dan heb ik toch veel liever een volvo S40, zoek je een diesel of een benzine?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Het is een VAG. Een Duitse auto met een spaans hoesje dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat Spanjaarden geen auto's kunnen bouwen.
diesel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is in mijn ogen een onbetrouwbaarder autootje en ik heb niet zoveel "auto emocion" bij die mobile. Dan heb ik toch veel liever een volvo S40, zoek je een diesel of een benzine?
Altijd baas boven baas:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, 's nachts als je ligt te dromen van de goudstandaard mischien![]()
Volvo XC60 voor boodschappen en als de honden meemoeten en als mijn vrouw rijd, Mercedes CLS 350 voor mijzelf of als we samen op pad zijn.
Het is een hele mooie auto. Je zit met leasen rond de 3000.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooie auto, zal wel aardig prijzig zijn per maand. maar goed je hebt een eigen zaak
Golf is a) voor petjes b) minder opties voor dezelfde prijs als de overige twee auto's c) nog burgerlijker dan deze twee auto's.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan, ik vind hem best wel oke. Waarom geen golf?
Een onbetrouwbaar hoesje dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een VAG. Een Duitse auto met een spaans hoesje dus.
Welke golf uit welk bouwjaar dan? De nieuwe golf heeft echt niet het petjes imago.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Golf is a) voor petjes b) minder opties voor dezelfde prijs als de overige twee auto's c) nog burgerlijker dan deze twee auto's.
Ja maar jij bent student, toen ik student was had ik nog niet eens een fietsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas:
een fiets![]()
en soms een VIRM.
Volgens mij is het onderstel exact hetzelfde bij Seat en VW.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef Tem het volgende:
Seat Leon is ook voor petjes. Daarnaast een golf is betrouwbaarder
Dan zeker de Volvoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ik lease trouwens niet, dus het is wel auto voor de wat langere termijn.
Ugh...fuuuuuuuuuuuuuugly!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:21 schreef eriksd het volgende:
Ik wil later met de trein naar mijn werk en als eigen auto een Cadillac CTS. Als eerste auto dan hé
De nieuwe Lexus is pas fraai. Lexus CT 200.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
Als je dan echter wat onderhoud hebt ben je wel gelijk duur uit.quote:
dat wist ik niet. Ik heb jaren een Golf gehad en was een prima autoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij is het onderstel exact hetzelfde bij Seat en VW.
De nieuwe golf is een gekrompen Touareg. De auto's die ik zoek zitten rond bouwjaar 2006.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Welke golf uit welk bouwjaar dan? De nieuwe golf heeft echt niet het petjes imago.
Bij vergelijkbare auto's, ja, of zelfs gelijk aan Audi, de Seat Exeo heeft het onderstel van de oude A4quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij is het onderstel exact hetzelfde bij Seat en VW.
Dan nog steeds; Volvo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, ik zit met mijn VW momenteel ook op 380.000 kmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef GSbrder het volgende:
Quattroporte bevalt goed trouwens
[..]
Dan nog steeds; Volvo.
Je betaalt er ongetwijfeld wat meer voor, maar ik heb vrienden gehad die net zo vaak olie in hun seat moesten gooien als normale bestuurders benzine tanken. Een Volvo haalt ongetwijfeld de 2, 3 ton.
In ieder geval is het interieur bij Volvo ongetwijfeld beter, dan bij de Seat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
Het onderstel van Seat, VW, Skoda en in sommige gevallen Audi is hetzelfde.
Daar vind ik de achterkant niet zo mooi vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Tem het volgende:
Ik heb nu een volvo c30 trouwens. En in de stad gebruik ik altijd de fiets.
Doe je goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, ik zit met mijn VW momenteel ook op 380.000 kmMaar alvast bedankt voor jullie opinie.
Ik vind het design mooi, maar ik vind hem niet zo lekker rijden. Ik voelt allemaal wat plastic aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar vind ik de achterkant niet zo mooi vanDoet me aan een lachebekje denken
Snap ik. Dat vinden veel mensen. Ik vind het wel een mooie auto en leuk aangekleed zegmaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar vind ik de achterkant niet zo mooi vanDoet me aan een lachebekje denken
Dat kan een goede motivatie tot aankoop zijn voor sommige mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
De kont van de C30 doet mij denken aan de kont van een negerin.
En dat is niet racistisch bedoeld ofzo.
Die V60 vind ik pas lelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind het design mooi, maar ik vind hem niet zo lekker rijden. Ik voelt allemaal wat plastic aan.
Keer een testritje mee gemaakt. Was die drivE uitvoering, onzinnige gadgets om je uitstoot te beperken en met pannenkoeken als wieldoppen om de weerstand te verminderen. Toch mooi zodra we uit zicht van de dealer waren 1 op 3 mee gereden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind het design mooi, maar ik vind hem niet zo lekker rijden. Ik voelt allemaal wat plastic aan.
No way! De nieuwe is echt mooi!!!quote:
Vind je? De neus is een beetje zo-zo maar verder lijkt de V heel veel op de XC60 en die vind ik nog steeds mooi, zelf nu ik er een heb (nou ja, mijn vrouw heeft er een, hehe)quote:
Ja die wielen heb ik ook niet genomen. Gewoon lichtmetalen velgen. wel DrivE sport en black sapphire met leren bekleding. wel lekker auto'tje hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Keer een testritje mee gemaakt. Was die drivE uitvoering, onzinnige gadgets om je uitstoot te beperken en met pannenkoeken als wieldoppen om de weerstand te verminderen. Toch mooi zodra we uit zicht van de dealer waren 1 op 3 mee gereden.
Klopt. Ik denk dat Tem de V50 bedoelt. Toen leek het alsof vlak na de C-stijl de ontwerper een hartstilstand had gekregen.quote:
Ach, dat hebben die Arabieren ook allemaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
De V60 heeft een beetje een vreemde neus.
Ja, het is een degelijke auto.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja die wielen heb ik ook niet genomen. Gewoon lichtmetalen velgen. wel DrivE sport en black sapphire met leren bekleding. wel lekker auto'tje hoorRijd 1 op 21
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |