Lees is wat hoger, we delen een vorm van humor, het IS mogelijk!quote:
Dat zoek ik ff na, zie de EDIT (later...)quote:
Het is niet woar?!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Lees is wat hoger, we delen een vorm van humor, het IS mogelijk!
Je kreeg genoeg bijval iigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
25
Ik denk dat we wel voldoende hebben gebaggerd in dat topic.
ja dat snap ik, echter ik vind het zo overdreven, er gaan elke dag mensen dood, maar die waren niet beroemd...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
Tem doelt uiteraard op Peter Post de wielergigant
Yupquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
Tem doelt uiteraard op Peter Post de wielergigant
Ik zal ook posten als jij het loodje legt ok?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ja dat snap ik, echter ik vind het zo overdreven, er gaan elke dag mensen dood, maar die waren niet beroemd...
Alleen tijdens de Tour ben ik fan. Ik hoop dat de Schlecks het gaan waarmaken dit jaar.quote:
Tsja, als je zo redeneert kun je in principe nooit stilstaan bij iemand z'n dood.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ja dat snap ik, echter ik vind het zo overdreven, er gaan elke dag mensen dood, maar die waren niet beroemd...
Nee, Gesink en Mollemaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Alleen tijdens de Tour ben ik fan. Ik hoop dat de Schlecks het gaan waarmaken dit jaar.
De klassiekers en de Tour kijk ik altijd. Ik hoop inderdaad ook dat Gesink dit jaar wat moois kan laten zien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Alleen tijdens de Tour ben ik fan. Ik hoop dat de Schlecks het gaan waarmaken dit jaar.
Of het algemeen maken, day of the dead.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, als je zo redeneert kun je in principe nooit stilstaan bij iemand z'n dood.
quote:
He maar GS, al gelezen over de Bretton Woods 2?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
Nog veel idioter;
de deflatie van "een minuut stilte".
Wil je iets heel ergs gedenken, moeten het er twee zijn, of het liefst drie!
30 april.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of het algemeen maken, day of the dead.
Vallen nooit aan? Heb je Gesink niet gezien op de dag van de WK-finale?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, de Schecks, Hushovd en Fabian Cancellara zijn mijn favorieten. Er daarna pas de Nederlanders, die kut Raboploeg valt nooit aan. Zij reiden alleen gaten dicht.
Nee, nog niet. Simpelweg niet aan toegekomen. Jij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef mlg het volgende:
[..]
He maar GS, al gelezen over de Bretton Woods 2?
Daar is een oplossing voor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
Nog veel idioter;
de deflatie van "een minuut stilte".
Wil je iets heel ergs gedenken, moeten het er twee zijn, of het liefst drie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |