Wellicht krijgen we dit jaar een Bretton Woods 2quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Simpelweg niet aan toegekomen. Jij?
Nee, de tour begon voor mij een week te vroeg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vallen nooit aan? Heb je Gesink niet gezien op de dag van de WK-finale?
Amateur. Op 11 juli gleden de eerste biertjes om 14.00 uur al naar binnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, de tour begon voor mij een week te vroeg.Voetbal gaat voor.
Cancellara blijft koning op de tijdritten. Wanneer Gesink goed blijft verwacht ik wel wat in de bergen eigenlijk en bij de klassiekers natuurlijk....dat hele doping gedoe is wel een domper maarja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, de Schecks, Hushovd en Fabian Cancellara zijn mijn favorieten. Er daarna pas de Nederlanders, die kut Raboploeg valt nooit aan. Zij reiden alleen gaten dicht.
Inderdaad, gewoon legaliseren die troep en er verder niet meer over lullen. Ik weet nog dat Ricardo Ricco uit de toer gezet werd, ik had juist zo van hem genoten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Cancellara blijft koning op de tijdritten. Wanneer Gesink goed blijft verwacht ik wel wat in de bergen eigenlijk en bij de klassiekers natuurlijk....dat hele doping gedoe is wel een domper maarja.
En dan waaraan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Wellicht krijgen we dit jaar een Bretton Woods 2
waarom zou het niet wenselijk zijn?quote:
Goud natuurlijkquote:
Dat kan natuurlijk nooitquote:
Floyd Landis ook, maar dit mocht ik toch al niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Tem het volgende:
Idd zelfde bij Vino en Rasmussen. Gooi maar vrij het is van alle tijden en niet tegen te houden.
Het zal vast wel kunnen, anders werkten ze er niet al aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit
Te weinig goud, teveel geld.
Krijgen er een beetje verklikker maatschappij mee ben ik bang.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
waarom zou het niet wenselijk zijn?
Cohen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:25 schreef eriksd het volgende:
6 jaar wachttijd voor een studentenwoning aan het bos en lommerplein. Gaat goed, die kamernood
Nee, deze keer geen verwijt aan Job.quote:
Een beetje VVD'er kan zich toch wel een penthouse veroorloven?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, deze keer geen verwijt aan Job.
Waarom zou je in godsnaam in de Jordaan willen wonen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef ethiraseth het volgende:
Voor een woning via woningnet zit je op 11-12 jaar wachttijd als je niet in de allerslechtste wijken van Amsterdam wilt komen. Wil je naar de Jordaan dan moet je zo'n 25 jaar wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |