Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef GSbrder het volgende:
Geweldige TT![]()
Maar goed nummer of niet?
Die kijken dat niet, is te links.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef ethiraseth het volgende:
Cohen bij Pauw & Witteman nu. Zullen Holograph en voice-over nu schuimbekkend voor de tv zitten?
Oh, dit is niet mijn normale muzieksmaak,quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.......
Guns save livesquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Monidique het volgende:
http://www.slate.com/id/2280794/pagenum/all/
Subtiele hint van google-ads voor jouquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef ethiraseth het volgende:
Wat is dat toch met al die datingsite reclame? Had net al een site voor alleenstaande papa's en nu weer buurt dating.
Als je op "MILF's" googlede, de laatste paar weken, tsja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef ethiraseth het volgende:
Vandaar dat ik voornamelijk reclame voor daten met alleenstaande mama's krijg.
In de nrc next van de week een artikel over een dating site voor vreemdgangersquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef ethiraseth het volgende:
Wat is dat toch met al die datingsite reclame? Had net al een site voor alleenstaande papa's en nu weer buurt dating.
Psht, alsof ik google nodig heb om zulke dingen te vinden. Je onderschat me!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je op "MILF's" googlede, de laatste paar weken, tsja.
Ik generaliseer een beetjequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Psht, alsof ik google nodig heb om zulke dingen te vinden. Je onderschat me!
Da's wel heel erg vooruitstrevendquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
Ik generaliseer een beetje![]()
Jij hebt natuurlijk allang www.startpagina.nl geïnstalleerd als startpagina van je IE 5.0
Early adaptor die je d'r rondloopt!
Straks springen ze opeens uit de kast.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef ethiraseth het volgende:
Erg vreemd: ik kom op kantoor aan, alle lichten aan, alarm is eraf, maar er is helemaal niemand.
Talent idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:29 schreef TomLievense het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1041050
Erg knap hoe Diederik Samsom zich staande houd bij Uitgesproken WNL.![]()
Van 16:50.
quote:"Money for Nothing" -- the 1980s hit song by British rockers Dire Straits -- has been banned from Canadian radio for containing lyrics deemed homophobic, the Canadian Broadcasting Corporation reported Thursday.
The Canadian Broadcast Standards Council ruled Wednesday that the use of the word "f*gg*t" in the song "contravenes the human rights clauses" of the Canadian Association of Broadcasters' Code of Ethics and Equitable Portrayal Code. The council had received a complaint from a listener.
The ruling from the independent, non-governmental council added that the song would be acceptable for radio play if the offensive word was edited.
Wat een minderwaardige uitzending voor links zegquote:
Mwoh, heeft wel wat, gaaf gitaar spel: From the Brothers In Arms Albumquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:46 schreef ethiraseth het volgende:
"Money for Nothing" -- the 1980s hit song by British rockers Dire Straits -- has been banned from Canadian radio for containing lyrics deemed homophobic, the Canadian Broadcasting Corporation reported Thursday.
quote:
Die blijft ook mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:18 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, ik vond het helaas niet mooi.
Supertramp - School
Hoho, naar bed jij.quote:
Aha. Toch familie in de politiek?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef TomLievense het volgende:
Het was gisteren PvdA/GL vergadering bij ons in huis. Mijn moeder is fractie-assistente.
Huiswerkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:39 schreef TomLievense het volgende:
Ik ben nog steeds niet aan mijn huiswerk begonnen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aha. Toch familie in de politiek?
Had je ook al geraden dat het gemeente politiek betreft?quote:
Ik heb een groenrood vermoeden dat dit louter en alleen over de moderatie van POL gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef fokthesystem het volgende:
Dit werd/is onbedoeld direct een 'SC'!!!! :
"Tievvus" modder-eters en moron-icon's...
Zelfs in KLB vinden ze FTS een halve zoolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb een groenrood vermoeden dat dit louter en alleen over de moderatie van POL gaat.
Same here.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:15 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben reeds aanbeland in het lamlendigheidsstadium.
Onhandig, met in mijn geval 6 tentamens voor de Bush.quote:
De Bush?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onhandig, met in mijn geval 6 tentamens voor de Bush.
Voor jou is dat een 'goede zaak' omdat je dan niet alleen staat in je onbegrip en voor mij is het goed om te zien dat er hele horde sheeples zijn, in allerlei fora, dat telkens bevestigd zien is wel jammer, maar ook een continuïteit waar 'mee- en aan te werken valt'quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs in KLB vinden ze FTS een halve zool
De enige volkomen flauwe woordspeling die ik kon bedenken met m'n huidige gare gedachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Bush?
Ben blij dat ik dat gezeik met tentamens reeds achter mij heb gelaten.
Nu wentel je je in je eigen paradoxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef ethiraseth het volgende:
Mensen die mijn geraaskal niet snappen zijn sheeples.
Tuurlijk. Zijn je hersenen toevallig aangetast toen je eigenlijk je ogen opende?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Voor jou is dat een 'goede zaak' omdat je dan niet alleen staat in je onbegrip en voor mij is het goed om te zien dat er hele horde sheeples zijn, in allerlei fora, dat telkens bevestigd zien is wel jammer, maar ook een continuïteit waar 'mee- en aan te werken valt'
Mentaal of fysiek m'n ogen opende?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zijn je hersenen toevallig aangetast toen je eigenlijk je ogen opende?
Het is grappig om te zien hoe jij je te vaak haast met typen als je op mij reageert. Ik wacht ff op de uiteindelijke versie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
Tuurlijk. Zijn je hersenen toevallig aangetast toen je eigenlijk je ogen opende?
Mentaal. FTS claimt immers dat hij de waarheid kent in tegenstelling tot de sheeple op dit forum.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mentaal of fysiek m'n ogen opende?
Nee, ik ben vrij ongevoelig voor het geraaskal van anderen en dat tast m'n hersenen niet aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mentaal. FTS claimt immers dat hij de waarheid kent in tegenstelling tot de sheeple op dit forum.
Was ook niet op jou gericht, slimmerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik ben vrij ongevoelig voor het geraaskal van anderen en dat tast m'n hersenen niet aan.
Basic techniques for urban modelling and planning is een veel grotere aanslag op m'n mentale weerbaarheid.
Ah, m'excusez.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was ook niet op jou gericht, slimmerd.
Vooral omdat het zo laat komt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Die kijken dat niet, is te links.
Moet je op tijd naar bed van je ouders?quote:
Vooral omdat ik om 6.30 moet opstaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je op tijd naar bed van je ouders?
Bazinga!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je op tijd naar bed van je ouders?
Je bent toch geen mietje? Een echte kerel heeft genoeg aan vier uur slaap.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Holograph het volgende:
[..]
Vooral omdat ik om 6.30 moet opstaan.
Nou en, dat moet ik ook. Kan ik nog steeds wel om 11 uur nog tv kijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Holograph het volgende:
[..]
Vooral omdat ik om 6.30 moet opstaan.
Ik dus nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou en, dat moet ik ook. Kan ik nog steeds wel om 11 uur nog tv kijken.
Ja maar jij bent links, die kunnen dat, rechtsen zijn niet zo hardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
Om mijn stoerheid aan te tonen: ik was gisteren rond middernacht klaar met werken, ging om twee uur naar bed en stond er om half acht weer naast.
Klopt. Dat zijn niet van die harde werkers.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja maar jij bent links, die kunnen dat, rechtsen zijn niet zo hard
quote:
Trouwens, worden kranten niet altijd 's avonds gemaakt? Gebeurd het dan niet regelmatig dat je 's avond moet doorwerken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
Om mijn stoerheid aan te tonen: ik was gisteren rond middernacht klaar met werken, ging om twee uur naar bed en stond er om half acht weer naast.
Een krantenbezorger werkt gewoon 's ochtends hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Trouwens, worden kranten niet altijd 's avonds gemaakt? Gebeurd het dan niet regelmatig dat je 's avond moet doorwerken?
Deadline is rond half een. 's Avonds doorwerken gebeurt meestal een keer per week. Meestal door raadsvergaderingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Trouwens, worden kranten niet altijd 's avonds gemaakt? Gebeurd het dan niet regelmatig dat je 's avond moet doorwerken?
Hier in het absoluut zuid-westen niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:14 schreef GSbrder het volgende:
Hier vanuit het zonnige zuiden is het ten minste droog..
Waar moeten we aan denken? Noord, west, zuid, oost?quote:
Daar is het dan ook een doordeweekse dag voor.quote:
Rotterdamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar moeten we aan denken? Noord, west, zuid, oost?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:34 schreef GSbrder het volgende:
Afscheidingsoorlog is begonnen
Och jee. Friesland autonoom
Feyenoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |