abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:54:40 #1
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_89479615
Tenminste, dat zegt Alex Jones in deze Youtube video :
:)
zzz
pi_89480895
Stuur hem gelijk maar een potje antipsychotica, fundamentalistische christen terrorist.

Heb zelden zo,n bange verwarde man gezien als die Alex Jones.. .
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:26:51 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_89481189
Ik vind 't wel humor, da's net zoiets als op Fok! posten dat ze je van Fok! geband hebben :P
zzz
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:36:12 #4
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_89484287
Snap niet waarom er een tv op de achtergrond moet staan. Waarom geen poster?
pi_89583052
Uhuh en dat filmpje plaatst hij op Youtube. Die vent heeft een pan af. Ik ben vrijdenkend en wil overal over nadenken maar schreeuw lelijkerds als Alex Jones hebben mij niets te melden.
pi_89583296
whehe:

Alex Jones zegt in diezelfde videoboodschap: "I just made a video, it was called 'collateral Murder' and was on Wikileaks, it was first released by them..."

'Collateral Murder' was de video van een apache-beschieting van Reuters-journalisten door het amerikaanse leger en Alex Jones zegt nu dat _hij_ die video gemaakt heeft !?

niet alleen heeft hij dus een erg uitgebreidde website, schrijft boeken over complotten, en een radiostation.. maar ook is hij apachepiloot voor de amerikanen in Irak en schiet daar hoogstpersoonlijk journalisten dood om dit op te nemen op video ...

wat een man! :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 6 december 2010 @ 12:57:35 #7
273885 m0j0
01101000 01101111 01101001
pi_89583469
Alex Jones heeft af en toe best goede gasten (Gerald Celente bijvoorbeeld), maar hij vind het belangrijker om door z`n gasten (of mensen aan de telefoon) heen te schreeuwen dan ze aan het woord te laten.

Voor de rest vind ik dat ie ook goede onderwerpen aan haalt, maar hij moet niet de host zijn van het programma, dat moet ik bijvoorbeeld overlaten aan een kalmer, minder psychopathisch persoon.

Zelf wordt ik ook ziek van die, fade in.. camera beweegt naar links en je ziet, Alex Jones weg kijkend van de camera, dan draait ie naar de camera en zie hem dan met een fucked up blik op z`n gezicht beginnen te preeken.

Goede onderwerpen, goede site, weg met Alex Jones.
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
  maandag 6 december 2010 @ 14:15:27 #8
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_89586058
Alex Jones is nep.
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
pi_89904153
Alex Jones was de enige die 9/11 voorspelde, daarna vonden ze hem niet meer zo gek!

hier belt ie live de FBI
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:17:22 #10
273885 m0j0
01101000 01101111 01101001
pi_89908660
FBI neemt op met.. "Hello?" ??

En dan "no this isnt the Homeland Security, its the FBI"

... misschien dat ie later beter wordt, maar na de "Hello?" had ik al zo iets van ok.. zelfs op achter m`n bureau bij het kleding bedrijf waar ik werk neem ik de telefoon op met de naam van het bedrijf en m`n naam.

lijkt me dat ze bij de FBI op nemen met de naam van de desk die je hebt bereikt en dan de naam van het persoon.

En niet alsof je je broer belt..
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
pi_90082849
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:20 schreef Macabrefuture het volgende:
Stuur hem gelijk maar een potje antipsychotica, fundamentalistische christen terrorist.

Heb zelden zo,n bange verwarde man gezien als die Alex Jones.. .
Oh, maar er zijn wel meer van dit soort schizofrene types op de wereld hoor.. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_91296617
wat een rare gozer, niet normaal.
Hij laat mensen niet uitpraten en doet raar.
maar wel hilarischxD
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:11:05 #13
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_91307031
Gooles ban toonde hij aan, meteen al.
Youtube is door de actie, en uiteraard het feit dat de reden voor de ban en violation of rules afkomstig was van mainstream media! :) :) :) knockdown gegaan :)
Hun rectificatie:

quote:
http://www.infowars.com/update-google...
UPDATE (Please read below): UPDATED DEC. 1, 2010 2:20 PM CST You Tube issued TheAlexJonesChannel a notice reversing its PREVIOUS DECISION to freeze the account. In the newest contact, You Tube writes that "Upon additional review we have reinstated the material and removed any penalties that had been applied to your account."

Only two days ago, YouTube responded to our counter-notification challenging the removal of a Wikileaks massacre video posted by literally hundreds of other media outlets by ruling to freeze our account. Now, thanks to outrage from our listeners and articles slamming the unfair ruling, You Tube has taken the rare and nearly unprecedented step of taking a second look, restoring the video and removing all penalties. Credit goes to You Tube for listening to our criticism.

Ironically, though, even this reversal contains its own spin. Below the decision [see full letter below] is a message recommending that we "appeal the strike" in any future incidents we feel are unjust. However, this appeal process, known as a "DMCA counter-notification" is the exact venue we used to challenge the video's original removal. It was when we DID appeal that You Tube ruled to freeze our account; the removal of the video itself was only a strike that would not have closed or frozen our account.
Als is maar 10% waar van wat hij vertelt, dan zijn deze mensen nodig, die letten tenminste op, denken na, zoeken verbanden enz.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:16:07 #14
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_91307212
Scoop:
http://www.google.co.uk/#(...)&fp=148a76bf21d12641 google UK heeft prisonplanet al weer uit het nieuws gezet :)
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:37:22 #15
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_91310458
Trouwens mijn sigline hieronder is gelijk weer actueel! :) & :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')